Enige tijd geleden werd er een topic van mij verwijderd, omdat ik iemand naar een nieuwsbrief verwees van een leverancier. Deze topic is zonder overleg verwijderd, omdat het zogenaamd reclame zou zijn.
Ik was het hier niet mee eens, omdat ik iemand van informatie voorzag, maar ook omdat je op een forum over diabetes niet aan reclame ontkomt. Leveranciers hebben notabene een eigen board op dit forum. De moderator maakt zelf voortdurend reclame voor de webwinkel van DVN.
Ik had gevraagd mijn account op te heffen, omdat ik deze verwijdering te ver vond gaan.
Account opheffen hield echter voor de moderator van dit forum in dat ook mijn IP adres geblokkeerd werd, waardoor mijn zoon de openbare delen niet meer kan lezen en ook geen lid meer kan worden in de toekomst.
Hij wil te zijner tijd een pomp, dus dan is het belangrijk voor hem om ervaringen uit te wisselen met jeugd.
Ik heb DVN op de forumregels gewezen, maar ik krijg geen antwoord. Nee, ik krijg wel een uitnodiging voor een strandfeestje voor kinderen tot 14 jaar, terwijl mijn kind 15 is. Natuurlijk voorzien van de nodige reclame!
Mijn zoon heeft ook diverse e-mails gestuurd aan de klantenservice van DVN, maar ook zijn e-mails laten ze onbeantwoord. Hij is notabene lid van DVN.
Hij surft nog wel eens naar de site en hij wordt vervolgend geconfronteerd met de volgende mededeling:
Josée , je vindt dit forum niet leuk meer.
Voor mij is zo'n opmerking het toppunt van kneuterigheid.
Ik heb gevraagd om dit te verwijderen, maar dit gebeurt niet. Misschien is mijn e-mail adres inmiddels ook geblokkeerd
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Ik wil slechts dat de blokkade ongedaan gemaakt wordt, want mijn zoon is uiteindelijk degene, die diabetes heeft. Ik vind het eerlijk gezegd heel ver gaan en ik vind het heel erg dat DVN een kind van 15 jaar zo in de kou laat staan.
Heeft DVN het recht iemand om deze redenen de toegang tot een openbaar deel van het forum te ontzeggen? Het forum is namelijk hun eigen iniatief.