Packard Bell recovery disk opsturen "never ending story"
Geplaatst: 04 jun 2010 22:19
Mijn laptop van Packard Bell is onlangs gecrashed. Hij was net iets meer dan 3 jaar oud. Ik had vlak na de aankoop al een recoverydisk aangemaakt. Dus ik dacht, dat is snel gerepareerd. De recoverydisk werkte niet goed, ik werd bij de installatie van het recoveryprogramma er steeds uitgegooid. op een gegeven moment bleef ie hangen bij audiodrivers, die hij niet kon vinden. Op internet nog gezocht naar de passende drivers, gevonden, maar dat werkte niet. Dus ik Packard bell bellen. De helpdesk zou een formulier toesturen via mail, waarmee ik de recoverydisk zou kunnen bestellen.
Ik ontvang niets. Nog een keer bellen, "ja we sturen het formulier naar uw emailadres", weer niets. Weer bellen, emailadres nog even gecheckt, en nog een tweede mailadres opgegeven. Weer geen resultaat. Weer bellen, te druk , dus dan maar voicemail inspreken, want ik wordt teruggebeld, nooit teruggebeld, weer gebeld (45c per min) : "ja dat versturen gaat via aan andere afdeling, ik ga er even achter aan, ik neem direct contact op met die afdeling en zorg dat de mail met het formulier om de recoverydisk te bestellen bij u terecht komt. U moet vandaag die mail nog ontvangen ( op 2 mailadressen). Weer niets ontvangen, ondanks gespeur in mijn spamboxen. Wat moet ik doen???? Het is om gek van te worden, mailcontact is niet mogelijk, alleen die telefoon waar je steeds voor moet thuisblijven en waarbij je steeds in de wacht staat!!! Heeft iemand dergelijke ervaringen?
Ik ontvang niets. Nog een keer bellen, "ja we sturen het formulier naar uw emailadres", weer niets. Weer bellen, emailadres nog even gecheckt, en nog een tweede mailadres opgegeven. Weer geen resultaat. Weer bellen, te druk , dus dan maar voicemail inspreken, want ik wordt teruggebeld, nooit teruggebeld, weer gebeld (45c per min) : "ja dat versturen gaat via aan andere afdeling, ik ga er even achter aan, ik neem direct contact op met die afdeling en zorg dat de mail met het formulier om de recoverydisk te bestellen bij u terecht komt. U moet vandaag die mail nog ontvangen ( op 2 mailadressen). Weer niets ontvangen, ondanks gespeur in mijn spamboxen. Wat moet ik doen???? Het is om gek van te worden, mailcontact is niet mogelijk, alleen die telefoon waar je steeds voor moet thuisblijven en waarbij je steeds in de wacht staat!!! Heeft iemand dergelijke ervaringen?