""voor 16:00 besteld. Volgende dag in huis"
Ik heb:
Dinsdag(avond), 22-6 besteld en (via Ideal) betaald voor:
1 x Horlogeband Casio W-752 / W-753 / W-755 (HB-C-W752-2B) = €8,95
Ruimschoots besteld voor Woensdag 16:00 uur
Donderdag, Vrijdag en Zaterdag niets ontvangen. Vandaag is het Maandag 28-6 Als ik het vandaag niet krijg dan storten ze die 8,95 maar gewoon terug.Ook dat zal lang gaan duren, vrees ik. Zie links.
Antwoord Horlogeband.com:
handig om gelijk maar even TNT de schuld te geven.Beste Moleman,
Bedankt voor uw mail.
Het komt regelmatig voor dat er een sorteerfout bij TNT gemaakt word, waardoor een postzending enkele dagen vertraging oploopt.
In de meeste gevallen zal het dan 3-4 dagen later komen is onze ervaring.
Mocht u na woensdag nog niet hebben ontvangen in een luchtkussen envelop, dan horen wij dat graag.
Met vriendelijke groet,
Horlogeband.com
Ik ben niet de enige met slechte ervaringen bij horlogeband.com
http://www.horlogeforum.nl/read.php?13, ... msg-100331
http://www.rolexforum.nl/topic.php?id=9260
Dan gaan ze (iemand van kish.nl ) je nog bellen met een "onbekend"nummer. En proberen ze je telefonische te overtuigen.
Ik heb daar geen zin in. Wachten tot woensdag wil ik ook niet. Als het twee dagen later is had ik het geen probleem gevonden. Maar dit is gewoon TE gek.
Grappig is wel dat dit ook op hun website staat:
Dat denk ik ook
Ik denk dat ze gewoon niet in staat zijn om het product te leveren. En dat ze zelf de bestelling voor dat horlogebandje nog hebben lopen.
Horlogeband.com is geen aanrader.Let op als je daar besteld.Of nog beter. Ga ergens anders.Ga ik ook doen.