LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Horlogeband.com (web)shopervaring

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
moleman
Berichten: 301
Lid geworden op: 02 mei 2008 11:38
Locatie: Amsterdam-West

Horlogeband.com (web)shopervaring

Ongelezen bericht door moleman »

Op de website staat:

""voor 16:00 besteld. Volgende dag in huis"

Ik heb:
Dinsdag(avond), 22-6 besteld en (via Ideal) betaald voor:
1 x Horlogeband Casio W-752 / W-753 / W-755 (HB-C-W752-2B) = €8,95
Afbeelding
Ruimschoots besteld voor Woensdag 16:00 uur

Donderdag, Vrijdag en Zaterdag niets ontvangen. Vandaag is het Maandag 28-6 Als ik het vandaag niet krijg dan storten ze die 8,95 maar gewoon terug.Ook dat zal lang gaan duren, vrees ik. Zie links.

Antwoord Horlogeband.com:
Beste Moleman,

Bedankt voor uw mail.

Het komt regelmatig voor dat er een sorteerfout bij TNT gemaakt word, waardoor een postzending enkele dagen vertraging oploopt.

In de meeste gevallen zal het dan 3-4 dagen later komen is onze ervaring.

Mocht u na woensdag nog niet hebben ontvangen in een luchtkussen envelop, dan horen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,

Horlogeband.com
handig om gelijk maar even TNT de schuld te geven.

Ik ben niet de enige met slechte ervaringen bij horlogeband.com

http://www.horlogeforum.nl/read.php?13, ... msg-100331
http://www.rolexforum.nl/topic.php?id=9260

Dan gaan ze (iemand van kish.nl :roll: ) je nog bellen met een "onbekend"nummer. En proberen ze je telefonische te overtuigen.

Ik heb daar geen zin in. Wachten tot woensdag wil ik ook niet. Als het twee dagen later is had ik het geen probleem gevonden. Maar dit is gewoon TE gek.


Grappig is wel dat dit ook op hun website staat:

Afbeelding

Dat denk ik ook :evil:

Ik denk dat ze gewoon niet in staat zijn om het product te leveren. En dat ze zelf de bestelling voor dat horlogebandje nog hebben lopen.

Horlogeband.com is geen aanrader.Let op als je daar besteld.Of nog beter. Ga ergens anders.Ga ik ook doen.

Berenice
Berichten: 231
Lid geworden op: 03 nov 2006 13:04

Re: Horlogeband.com (web)shopervaring

Ongelezen bericht door Berenice »

Ik wil even in het midden laten of ze ook daadwerkelijk de 24ste hebben verzonden maar hun bevindingen wat TNT betreft zijn wel waar.

Ik merk zelf ook dat, zelfs al bied je een hele partij op 1 business point aan twee brievenbuspakjes aan dezelfde ontvanger met 5 dagen verschil aankomen.

Maar het meeste komt toch wel de volgende werkdag aan eigenlijk...

K.want
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mei 2011 22:01

Re: Horlogeband.com (web)shopervaring

Ongelezen bericht door K.want »

Goedendag,

Ook ik heb een hele slechte ervaring met horlogeband.com.
Ik wacht nu al 2 weken op mijn bestelde en betaalde horloge bandje.
Nu inmiddels mijn 3 mailtjes geschreven en aangegeven dat ik, als ik morgen wederom geen reactie terug krijg of mijn geld, aangifte ga doen volgende week voor oplichting.
Ze laten helemaal niets van zich horen of een reactie.

Wel betaling ontvangen door horlogeband.com, is bij mij afgeschreven via ideal. Bij elke mail hiervan het bewijs mee gestuurd.

Ben benieuwd of dit avontuur nog een goed einde gaat krijgen..... :?: Na de andere reacties te lezen hier en op een ander forum over horloges moet het lukken als je als klant er maar veel achter aanzit.... :evil:

Het moet niet gekker worden! :roll:

Groeten van een iemand met een kapot horlogebandje wachten op een nieuwe.... :!:

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Horlogeband.com (web)shopervaring

Ongelezen bericht door snepke »

K.want schreef:
Ben benieuwd of dit avontuur nog een goed einde gaat krijgen..... :?: Na de andere reacties te lezen hier en op een ander forum
Heb je dan ook naar de datum van dit topic gekeken.
De bandjes van de posters zijn inmiddels al weer versleten

borgg
Berichten: 31
Lid geworden op: 04 mei 2011 21:58

Re: Horlogeband.com (web)shopervaring

Ongelezen bericht door borgg »

Dit bericht is verwijderd door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.

moleman
Berichten: 301
Lid geworden op: 02 mei 2008 11:38
Locatie: Amsterdam-West

Re: Horlogeband.com (web)shopervaring

Ongelezen bericht door moleman »

snepke schreef:
K.want schreef:
Ben benieuwd of dit avontuur nog een goed einde gaat krijgen..... :?: Na de andere reacties te lezen hier en op een ander forum
Heb je dan ook naar de datum van dit topic gekeken.
De bandjes van de posters zijn inmiddels al weer versleten
Nou nee hoor. Destijds heb ik de ene helft vervangen en 2 maanden geleden de andere helft. Daarbij blijft een topic over een bedrijf dat z'n zaakjes slecht afhandeld altijd aktueel zolang dat bedrijf bestaat!

alfatrion
Berichten: 22040
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Horlogeband.com (web)shopervaring

Ongelezen bericht door alfatrion »

Als men zo duidelijk stelt dat je het de volgende dag in huis hebt, dan kun je de koop ontbinden op het moment dat dat dit niet het geval is op grond van een wanprestatie. Uit de stukken blijkt je dat het de 22e de opdracht heb geven, zodat onomstotelijk vast dat dat er in ieder geval voor 23e 16 uur was besteld. Verzending met TNT duurt minimaal één dag dus als men het pas de 24e verstuurd zit men al fout.

Wat er eventueel fout gaat bij TNT komt voor de rekening van de verkoper.

K.want
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mei 2011 22:01

Re: Horlogeband.com (web)shopervaring

Ongelezen bericht door K.want »

Hier ben ik weer nog steeds wachtend op het bandje.
Horlogeband.com heeft uitgelegt dat de betalings procedure erg lang duurt.
Namelijk.....
Let op niet schrikken

Eerst moet Ideal het goed keuren.
Dan moet Buckeroo het goed keuren.
Dan moet Kish het goed keuren
en dan moet horlogeband.com het goedkeuren....!!!! :shock:

Dit neemt 2 weken tijd in beslag. (Dit weet ik omdat ik vorige week vrijdag maar even gebeld heb met het bedrijf.)Ik heb dit nog nooit mee gemaakt met een internet aankoop. :?:

Tja dit zijn de procedures zegt het bedrijf. Geloof jij het. :lol:
De betaling is nu 3 mei goed gekeurd maar nu waren net de bandjes uitverkocht! :roll:
Ze heeft ze besteld en we konden ze afgelopen dinsdag of woensdag ontvangen.
Het is nu donderdag en nog niets.
Ik heb ze maar weer gemaild.

Oja ik mail via Gmail en dit kunnen ze ook niet verwerken. Problemen met het systeem zegt ze dus nu een hotmail adres doorgegeven maar ook daar geen mail nog op ontvangen! Geen excuses voor het verlaat of de reden niets nog geen telefoon of mail of post.

Kortom een heel bijzonder bedrijf.

Horlogegek
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jul 2011 14:59

Re: Horlogeband.com (web)shopervaring

Ongelezen bericht door Horlogegek »

ook hier: slecht slecht slecht!! :evil:

Dit belachelijke excuus voor een webshop zou ik met een grote boog mijden. Het probleem is dat het bestelproces en de producten (volgens mij) wel ok zijn. Maar het gaat mis bij de after-sales. Als er iets misgaat bij je bestelling krijg je:

1. Nee, u heeft ongelijk
2. U heeft gelijk, kleine fout van onze kant, maar…
3. U heeft gelijk, wij zitten best wel fout, maar…
4. U heeft gelijk, grote fout van ons, MAAR…!
5. Een combinatie van al het bovenstaand.

Denk je slim te zijn en in de algemene voorwaarden (artikel 13) van deze shop te lezen dat je met je probleem naar de Geschillencommissie kan: niet dus. Het staat wel in hun voorwaarden, maar ze zijn helemaal niet aangesloten bij de Geschillencommissie. Je klacht wordt dan ook niet in behandeling genomen!

Ik geef je één advies: niet doen.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Horlogeband.com (web)shopervaring

Ongelezen bericht door Guardian72 »

K.want schreef:Hier ben ik weer nog steeds wachtend op het bandje.
Horlogeband.com heeft uitgelegt dat de betalings procedure erg lang duurt.
Namelijk.....
Let op niet schrikken

Eerst moet Ideal het goed keuren.
Dan moet Buckeroo het goed keuren.
Dan moet Kish het goed keuren
en dan moet horlogeband.com het goedkeuren....!!!! :shock:

Dit neemt 2 weken tijd in beslag. (Dit weet ik omdat ik vorige week vrijdag maar even gebeld heb met het bedrijf.)Ik heb dit nog nooit mee gemaakt met een internet aankoop. :?:
Dus OF zij doen aan misleidend adverteren - pontificaal op de homepage nog wel - OF ze liegen tegen je als ze het over de procedures hebben.

Zowiezo is het onzin - want als je iets besteld - krijgen zij van iDeal direct bericht als een betaling gedaan is (da`s dus #1 - goedkeuring van iDeal.. dus wat buckeroo en kish er mee van doen hebben.. onzin)

Peter1080
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 okt 2011 14:50

Re: Horlogeband.com (web)shopervaring

Ongelezen bericht door Peter1080 »

Zou ook oppassen met bestellen bij dit bedrijf en er zelf ook echt slechte ervaring.

Kish is gewoon een dozenschuiver en enige service die ze geven is de directe fabrieksgarantie.

De levering liep soepel, maar het horloge bleek na een week een defect in het laadsysteem te hebben. Helaas moet je volgens de leveringsvoorwaarden van Kish een probleem binnen 48 uur melden om aanspraak te kunnen maken op vervanging.

Vervelende van dit probleem is dat een niet functionerend laadsysteem van een accu niet binnen 48 uur te constateren is, want het horloge werkte gewoon prima totdat de een batterij leeg is. Nu ruim een maand verder het voor de 2e keer opgestuurd, maar helaas nog geen werkend horloge.

Kish wijst alle verantwoordelijkheid van de hand en verschuild zich achter de fabrieksgarantie en voorwaarden.

Conclusie: Een mooie site, makkelijk bestellen, prima levering, maar erg slecht als het neerkomt op service.

Gesloten