Pagina 1 van 1
Telfort weigert om een klacht aan te nemen
Geplaatst: 10 jul 2010 08:37
door martinpaulissen
Heb je een vraag of een klacht, dan kun je de helpdesk van Telfort een mailtje sturen.
Krijg je bijvoorbeeld de volgende reactie (zie bijlage).
De vraag wordt geweigerd, want de gemarkeerde velden zijn niet ingevuld. Maar er zijn helemaal geen velden gemarkeerd!!! Op die manier is het wel heel eenvoudig om de score van 0 klachten te bereiken. Het is voor Telfort een geluk, dat de meeste abonnees een jaarcontract hebben.
Re: Telfort weigert om een klacht aan te nemen
Geplaatst: 11 jul 2010 16:38
door ploploplo
dit klopt! heb ik ook last van gehad... maar wees gerust ook al stuur je je klacht dan duurt het nog drie weken voordat je uberhaupt een reactie krijgt... maar dan geven ze alleen door dat de klacht nog steeds in behandeling is!
Re: Telfort weigert om een klacht aan te nemen
Geplaatst: 11 jul 2010 16:39
door Jeanclaude Dereumaux
Dit is geen zuivere koffie....
Re: Telfort weigert om een klacht aan te nemen
Geplaatst: 11 jul 2010 16:46
door martinpaulissen
Dat vermoeden had ik ook. Toen ik mijn abonnement afsloot ging alles in 1 keer goed. Nu de klant binnen is, wordt een kat en muis spelletje gespeeld.
Re: Telfort weigert om een klacht aan te nemen
Geplaatst: 11 jul 2010 20:33
door SirPeter
Waar gaan de klachten over? Misschien reageren ze niet omdat dat via mail contact te moeilijk is.
Re: Telfort weigert om een klacht aan te nemen
Geplaatst: 11 jul 2010 23:23
door martinpaulissen
En verder reageren ze alleen op aangetekende post. Natuurlijk gaat alles via de mail wat lastiger, zeker omdat alles zwart op wit komt te staan. Maar daarin kan een bedrijf wel een stuk goodwill terugverdienen en voorkomen dat een teleurgestelde klant naar de concurrent gaat.
Ik zie dit echt als een gemiste kans voor Telfort. Eerst klanten binnenhalen met mooie voordeel acties, deze vervolgens niet toekennen. Het gaat om 5 maanden Surf En Mail van 10,00 voor 2,50, dat is toch 37,50. Voor mij best een leuk bedrag, voor Telfort peanuts. Als ik zwart op wit wil communiceren, heb ik na 5 aangetekende brieven mijn voordeel al verstookt. Ben ik erg cynisch als ik denk dat Telfort dit zo gepland heeft?
Re: Telfort weigert om een klacht aan te nemen
Geplaatst: 12 jul 2010 14:35
door martinpaulissen
Er zit een rare fout in hun site. Oorzaak is dat mijn bericht te lang was. De verwarring ontstaat door de verkeerde foutmelding.
Zouden ze hun software dan echt ongetest online zetten?