Overstappen naar kpn een regelrechte HEL.
Geplaatst: 15 jul 2010 22:11
Ik heb op 5 juni jl internet/telefoon/interactieftv met overstapservice bij kpn besteld omdat mijn abonnement bij mijn vorige provider op 9 juli ten einde zou lopen.
Alle informaties ingewonnen en alles geregelt en nog voor de zekerheid gevraagd als ik dan wel op 9 juli wordt aangesloten omdat ik geen dag zonder internet wil komen te zitten.
Volgens de kpn medewerker kan het niet mis gaan omdat ik ruim op tijd heb besteld.
Op 18 juni ontving ik het contract waarin wordt vermeld dat ik op 9 juli zal worden aangesloten op het internet, maar daarvoor heb ik het KPN Expedia Box nodig. die ontvang ik 3 dagen voor mijn aansluiting.
Op 9 juli is mijn internet/telefoon/tv verbinding afgesloten, maar had op die dag nog niets van KPN thuis ontvangen.
op 9 juli ga terug naar die kpn winkel bij mij in de buurt waar ik mijn bestelling hebt gedaan om te informatie te vragen over mijn bestelling.
Wat schept mijn verbazing; via ''órder status'' kon ik zien dat mijn aanvraag nog in behandeling was!
Ik zei dit kan niet he!
De kpn medewerker zegt tegen mij; er klopt hier iets niet mevrouw, maar u kun dit nummer(0900-0244)bellen en zij kunnen u dan verder helpen want hier in de winkel kunnen wij niets voor u doen of u kunt wachten tot morgen(zaterdag)misschien dat uw bestelling toch nog wordt geleverd.
Ik zeg het liefst zou ik alles willen annuleren maar er is geen weg terug, dus ik zal wel moeten.
Zaterdag niets ontvangen en het hele weekend zonder internet/telefoon/tv gezeten.
WK finale heb ik bij mijn zus om de hoek gekeken.
Maandag 12 juli nog niks ontvangen, ook geen informatie met betrekking tot mijn bestelling/levering, dus ik mobiel bellen en na 15 minuten in de wacht heb ik maar opgehangen.
Later weer geprobeerd in contact te komen met de klantenservice van kpn en na weer 12 minuten in de wacht heb ik maar weer opgehangen.
Dinsdag 13 juli nog niks van kpn ontvangen en weer naar de kpn winkel en nog steeds was mijn aanvraag in behandeling, dus ik weer mobiel bellen naar de klantenservice en weer na 18 minuten in de wacht te hebben gestaan heb ik maar weer opgehangen.
Mijn geduld raakt op omdat ik voor mijn dagelijkse bezigheid een internet verbinding nodig hebt!
Zo kom ik geen stap verder en een nieuwe aanvraag doen bij een andere provider is nu geen optie meer, want gaan dan ook 3 tot 4 weken duren
Gisteren 14 juli heb ik maar een aangetekend brief verzonden en maar hopen dat ik daarop een reactie van kpn krijgt.
Zoniet, de geschillencommissie voor KPN!
Tot vandaag(15 juli) nog niets van kpn vernomen, schandalig vindt ik dit en heb erg veel spijt dat ik in deze rotzooi ben beland!
Alle informaties ingewonnen en alles geregelt en nog voor de zekerheid gevraagd als ik dan wel op 9 juli wordt aangesloten omdat ik geen dag zonder internet wil komen te zitten.
Volgens de kpn medewerker kan het niet mis gaan omdat ik ruim op tijd heb besteld.
Op 18 juni ontving ik het contract waarin wordt vermeld dat ik op 9 juli zal worden aangesloten op het internet, maar daarvoor heb ik het KPN Expedia Box nodig. die ontvang ik 3 dagen voor mijn aansluiting.
Op 9 juli is mijn internet/telefoon/tv verbinding afgesloten, maar had op die dag nog niets van KPN thuis ontvangen.
op 9 juli ga terug naar die kpn winkel bij mij in de buurt waar ik mijn bestelling hebt gedaan om te informatie te vragen over mijn bestelling.
Wat schept mijn verbazing; via ''órder status'' kon ik zien dat mijn aanvraag nog in behandeling was!
Ik zei dit kan niet he!
De kpn medewerker zegt tegen mij; er klopt hier iets niet mevrouw, maar u kun dit nummer(0900-0244)bellen en zij kunnen u dan verder helpen want hier in de winkel kunnen wij niets voor u doen of u kunt wachten tot morgen(zaterdag)misschien dat uw bestelling toch nog wordt geleverd.
Ik zeg het liefst zou ik alles willen annuleren maar er is geen weg terug, dus ik zal wel moeten.
Zaterdag niets ontvangen en het hele weekend zonder internet/telefoon/tv gezeten.
WK finale heb ik bij mijn zus om de hoek gekeken.
Maandag 12 juli nog niks ontvangen, ook geen informatie met betrekking tot mijn bestelling/levering, dus ik mobiel bellen en na 15 minuten in de wacht heb ik maar opgehangen.
Later weer geprobeerd in contact te komen met de klantenservice van kpn en na weer 12 minuten in de wacht heb ik maar weer opgehangen.
Dinsdag 13 juli nog niks van kpn ontvangen en weer naar de kpn winkel en nog steeds was mijn aanvraag in behandeling, dus ik weer mobiel bellen naar de klantenservice en weer na 18 minuten in de wacht te hebben gestaan heb ik maar weer opgehangen.
Mijn geduld raakt op omdat ik voor mijn dagelijkse bezigheid een internet verbinding nodig hebt!
Zo kom ik geen stap verder en een nieuwe aanvraag doen bij een andere provider is nu geen optie meer, want gaan dan ook 3 tot 4 weken duren
Gisteren 14 juli heb ik maar een aangetekend brief verzonden en maar hopen dat ik daarop een reactie van kpn krijgt.
Zoniet, de geschillencommissie voor KPN!
Tot vandaag(15 juli) nog niets van kpn vernomen, schandalig vindt ik dit en heb erg veel spijt dat ik in deze rotzooi ben beland!