ROFRA HOME!
Geplaatst: 19 jul 2010 15:51
In maart 2010 hebben wij een tafel, buro, tijdschriftenrek en twee antieke boekenkasten besteld voor kantoor. Deze zouden uiterlijk 24 april 2010 geleverd worden. Helaas bleken de boekenkasten niet meer leverbaar en moesten we nieuwe exemplaren uitzoeken, € 400,00 meer. Vervolgens heeft ROFRA de meubelen geleverd zonder de boekenkasten. In juni zouden die worden nageleverd en zou er een onderdeel van het buro vervangen worden dat fout geleverd was. In juni belde men 2 dagen voor levering af. Problemen bij de leverancier zei men. Toen een nieuwe afspraak gemaakt voor 6 juli 2010. Wij keurig alles betaald en 06 juli de hele dag thuis gezeten. Geen ROFRA. Men had nog steeds problemen met de leverancier. Men kon nu gaan leveren op 24 augustus (4 maanden later!). Toen ik vroeg of ik dan wel even het geld terug kon krijgen omdat ik toch echt liever dat geld op mijn eigen rekening heb staan werd mij doodleuk verteld dat dit geen optie was. Men was bang dat ik de order zou annuleren en dan zouden ze geen vooruitbetaling hebben om de annuleringskosten mee te verrekenen.
In meerdere gesprekken ben ik bijzonder brutaal bejegend door ROFRA. Er is daar absoluut niemand te vinden, van Directeur tot medewerker, die enig fatsoen kan opbrengen voor klanten. Het feit dat men zonder grond gewoon twee manden je geld vast houdt (€ 3.500 voor alleen twee kasten) getuigd van disrespect. Kopen bij ROFRA is extra goed opppassen!!!! Spread the word!
In meerdere gesprekken ben ik bijzonder brutaal bejegend door ROFRA. Er is daar absoluut niemand te vinden, van Directeur tot medewerker, die enig fatsoen kan opbrengen voor klanten. Het feit dat men zonder grond gewoon twee manden je geld vast houdt (€ 3.500 voor alleen twee kasten) getuigd van disrespect. Kopen bij ROFRA is extra goed opppassen!!!! Spread the word!