bol.com Betalingsherinneringen
Geplaatst: 31 jul 2010 01:50
Heb bij bol.com 3 art. besteld waarvan ik er 2 heb aangekregen. Het derde is ondertussen al 3 weken overtijd. Nu kreeg ik ineens betalingsherinneringen van de 2 art. die ik al heb gekregen, terwijl ik alles al had betaald bij de bestelling met Maestro(Belgiƫ). Als je met Maestro betaald (is hetzelfde als je in de winkel betaald met je kaart) krijg je op je bankafschriften geen rekeningnr te zien van Bol.com alleen staat de naam vermeld "Nieuwegein".
Heb over de betalingsherinneringen een hele dag gemaild, maar ze vinden het zogezegd niet terug die betaling terwijl ik het bankafschrift ook al heb doorgemaild. Ondertussen krijg ik ook het 3de art. niet toegezonden en dit is een artikel van 22,90 euro. Terwijl ik alles al heb betaald.
Antwoorden doen ze ook al niet meer op mijn mails. Service??????
Dus als je vraagt aan mij wat ik vind van "Bol.com", moet ik er zeker geen tekeningetje bij maken zeker.
Ik werk zelf op een facturatiedienst. Nakijken of iemand betaald heeft is niet zo moeilijk als je de naam hebt en het rekeningnr waar het vandaan komt, het bedrag en de datum. Maar bij "Bol.com" is dat precies heel moeilijk.
Heb over de betalingsherinneringen een hele dag gemaild, maar ze vinden het zogezegd niet terug die betaling terwijl ik het bankafschrift ook al heb doorgemaild. Ondertussen krijg ik ook het 3de art. niet toegezonden en dit is een artikel van 22,90 euro. Terwijl ik alles al heb betaald.
Antwoorden doen ze ook al niet meer op mijn mails. Service??????
Dus als je vraagt aan mij wat ik vind van "Bol.com", moet ik er zeker geen tekeningetje bij maken zeker.
Ik werk zelf op een facturatiedienst. Nakijken of iemand betaald heeft is niet zo moeilijk als je de naam hebt en het rekeningnr waar het vandaan komt, het bedrag en de datum. Maar bij "Bol.com" is dat precies heel moeilijk.