Telfort criminelen
Geplaatst: 30 nov 2010 12:59
Dit hieronder was het zogenaamde "positieve" bericht van Telfort.
De uiteindelijk afloop is om misselijk van te worden.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Reactie naar aanleiding van uw contact
Geachte heer Koper, Wij betreuren het dat u niet de service heeft ontvangen, welke u van ons verwachten mag. Wij streven ernaar onze klanten op een professionele wijze van dienst te zijn. Het spijt ons te vernemen dat dit in uw geval niet zo mocht zijn, waarvoor onze welgemeende excuses.
U ontvangt bij dezen de bevestiging dat uw mobiele nummer (voorheen abonnement) op 29-10-2010 wordt overgezet naar de nieuwe prepaid simkaart die u in uw bezit heeft.
Ook zullen we alle abonnementskosten die na 14-06-2010 zijn afgeschreven, crediteren.
We crediteren u ook een bedrag van &euro25,00 uit coulance. De credit ontvangt u binnen 4-6 weken terug op uw rekening.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Telfort klantenservice mobiel
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit was het positieve bericht van meneer Telfort.
Aangezien ze bij Telfort de rekening van het vaste contract gewoon van mijn bankrekening bleven halen heb ik gestorneerd en de rekening voor die lui dicht gegooid omdat het na contact met de klantenservice ook al geen schot in kwam.
Inmiddels ligt er een vordering van een incassoburo op de deurmat welke dus ook gewoonweg niet wordt betaald.
Ik ben het meer dan beu om nog voor wanbetaler uitgemaakt te worden omdat de droevige adminstratie van die lui te wensen over laat.
Nogmaals, ze zijn zo behulpzaam als je een te duur abonnement afsluit maar als je dit abonnement ruimschoots van tevoren wil opheffen, ja ik ben al vanaf februari 2010 bezig, kom je nooit meer van die lui af.
Keurig betaald tot aan het einde van de contractdatum en dan moet het daarna gewoonweg afgelopen zijn met betalen. Jammer dat dit bij Telfort dus niet aan de orde is en dat je als consument hemel en aarde in beweging moet zetten om van de betalingen en een mobiel abonnement af te komen.
Reageren op een forumonderdeel alhier over storneren en blokkeren van je bankrekening bracht bij Telfort al iets in beweging. Is een behoorlijk lang forumonderdeel geworden.
Zou ik daarom zijn gestraft met deze afloop? Het is maar een theorie maar aan de andere kant de droevige waarheid dat Telfort niet de afspraken nakomt welke ze door het jaar heen op papier hebben gezet.
Sorry luitjes van Trosradar maar mijn ongenoegen tegenover dit bedrijf met de naam Telfort begint me zoetjesaan behoorlijk op te breken.
Je bent als piepkleine consument gewoonweg een stuk stront tegenover zo'n criminele organisatie.
Vergeef me de woordkeuze maar er is geen andere voor te bedenken.
Ron, Zandvoort
De uiteindelijk afloop is om misselijk van te worden.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Reactie naar aanleiding van uw contact
Geachte heer Koper, Wij betreuren het dat u niet de service heeft ontvangen, welke u van ons verwachten mag. Wij streven ernaar onze klanten op een professionele wijze van dienst te zijn. Het spijt ons te vernemen dat dit in uw geval niet zo mocht zijn, waarvoor onze welgemeende excuses.
U ontvangt bij dezen de bevestiging dat uw mobiele nummer (voorheen abonnement) op 29-10-2010 wordt overgezet naar de nieuwe prepaid simkaart die u in uw bezit heeft.
Ook zullen we alle abonnementskosten die na 14-06-2010 zijn afgeschreven, crediteren.
We crediteren u ook een bedrag van &euro25,00 uit coulance. De credit ontvangt u binnen 4-6 weken terug op uw rekening.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Telfort klantenservice mobiel
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit was het positieve bericht van meneer Telfort.
Aangezien ze bij Telfort de rekening van het vaste contract gewoon van mijn bankrekening bleven halen heb ik gestorneerd en de rekening voor die lui dicht gegooid omdat het na contact met de klantenservice ook al geen schot in kwam.
Inmiddels ligt er een vordering van een incassoburo op de deurmat welke dus ook gewoonweg niet wordt betaald.
Ik ben het meer dan beu om nog voor wanbetaler uitgemaakt te worden omdat de droevige adminstratie van die lui te wensen over laat.
Nogmaals, ze zijn zo behulpzaam als je een te duur abonnement afsluit maar als je dit abonnement ruimschoots van tevoren wil opheffen, ja ik ben al vanaf februari 2010 bezig, kom je nooit meer van die lui af.
Keurig betaald tot aan het einde van de contractdatum en dan moet het daarna gewoonweg afgelopen zijn met betalen. Jammer dat dit bij Telfort dus niet aan de orde is en dat je als consument hemel en aarde in beweging moet zetten om van de betalingen en een mobiel abonnement af te komen.
Reageren op een forumonderdeel alhier over storneren en blokkeren van je bankrekening bracht bij Telfort al iets in beweging. Is een behoorlijk lang forumonderdeel geworden.
Zou ik daarom zijn gestraft met deze afloop? Het is maar een theorie maar aan de andere kant de droevige waarheid dat Telfort niet de afspraken nakomt welke ze door het jaar heen op papier hebben gezet.
Sorry luitjes van Trosradar maar mijn ongenoegen tegenover dit bedrijf met de naam Telfort begint me zoetjesaan behoorlijk op te breken.
Je bent als piepkleine consument gewoonweg een stuk stront tegenover zo'n criminele organisatie.
Vergeef me de woordkeuze maar er is geen andere voor te bedenken.
Ron, Zandvoort