genept in Last minute Landal
Geplaatst: 21 dec 2010 15:11
In augustus een last minute geboekt bij Landal. Nu stond op de website duidelijk vermeld dat de (kinder-)korting nog niet in de prijs was verwerkt (dit zou automatisch gaan). Ik heb vervolgens geboekt maar er werd niets verwerkt.
Klacht ingediend in augustus en vervolgens 3,5 maand moeten wachten op antwoord (ondacks de toezegging van 10 dagen). Zij wezen de klacht af onder verwijzing naar de algemene voorwaarden.
Vervolgens na de afwijzing de site bezocht maar deze is helemaal aangepast. Alle zaken over kortingen zijn verdwenen en er wordt alleen nog maar verwezen naar de algemene voorwaarden. Ik vind het eigenlijk niet kunnen als je het volgende op de website zet (citaat):"In deze prijzen is een eventuele jong-gezin, alles kids, 55+ of lang-verblijf-korting nog niet verwerkt. Deze kortingen worden in de uiteindelijke prijsberekening automatisch meegenomen."
Dit doen ze dus gewoon niet. Heeft iemand anders dit ook gehad?
Klacht ingediend in augustus en vervolgens 3,5 maand moeten wachten op antwoord (ondacks de toezegging van 10 dagen). Zij wezen de klacht af onder verwijzing naar de algemene voorwaarden.
Vervolgens na de afwijzing de site bezocht maar deze is helemaal aangepast. Alle zaken over kortingen zijn verdwenen en er wordt alleen nog maar verwezen naar de algemene voorwaarden. Ik vind het eigenlijk niet kunnen als je het volgende op de website zet (citaat):"In deze prijzen is een eventuele jong-gezin, alles kids, 55+ of lang-verblijf-korting nog niet verwerkt. Deze kortingen worden in de uiteindelijke prijsberekening automatisch meegenomen."
Dit doen ze dus gewoon niet. Heeft iemand anders dit ook gehad?