Pagina 1 van 1

Telfort probleem ALWEER

Geplaatst: 17 feb 2011 15:05
door Husayins
Hallo goedendag
Sinds ik een bedraf van 1600 euro moest betalen aan Telfort wat ik uiteindelijk niet moest betalen heb ik besloten mijn sim kaart niet meer te gebruiken.
Mijn abbo kosten zijn ong 30 euro per maand toch kreeg ik nog de afgelopen maande bedragen van 70 euro 50 euro die werden afgeschreven.
Terwijl ik die kaart helemaal niet meer gebruik nou heb ik weer een accept giro ggekregen van GGN ( deurwaarder ) dat ik een bedrag van 124 euro moet betalen aan Telfort, ik snap er helemaal niets van HOE KAN dit? wat MOET ik dan?

Re: Telfort probleem ALWEER

Geplaatst: 18 feb 2011 11:18
door Telfort webcare
Ik ga voor u laten uitzoeken wat hiervan de reden is. Er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.

Marco

Re: Telfort probleem ALWEER

Geplaatst: 21 feb 2011 19:20
door LeoZ
Ja hoorr...ook Telfort, dus::

Wat ik echt NIET begrijp:: Dit geldt ook voor de andere providers, zoals Kpn, Vodafone, Telfort, T-Mobile,Tele2, enz.... is het volgende:::

Iedere keer als er iemand ENORME en terechte klachten heeft over een bepaalde provider, betreft rekeningen die telkens weer in de bus vallen, stoppen van contracten, enz..... de klant bij de helpdesk niet- of niet goed geholpen wordt, de klant er helemaal GEK van wordt én uiteindelijk (ten einde raad) hier op dit Radar forum een bericht en dus klacht plaatst.

Dan opeens wordt men wakker en dan komt er zo'n "Web-Care" dienst opdraven om alsnog te helpen .... lees: proberen de enorme puinhoop "recht te zetten".

Dat is allemaal niet nodig... indien de Helpdesk telefonisch een klacht goed afhandeld. Reden?... extra geld binnenhalen met die dure 0900 nummers, maar er wordt iets vergeten!... de klanten lopen op die manier bij bosjes weg!

Maar daar hebben de Providers blijkbaar LAK aan!

Re: Telfort probleem ALWEER

Geplaatst: 23 feb 2011 19:26
door Husayins
het bedrag maar betaalt nadat de ''telfort medewerker'' mij zou helpen + bellen wat dus WEER niet is gebeurt... wat nu? ik wil me geld terug ! oplichterij ik heb vandaag weer de zelfde accept giro gekregen wat moet ik doen ik wil geen deurwaarder

Re: Telfort probleem ALWEER

Geplaatst: 23 feb 2011 20:37
door Reeuwijk
Het komt bij mij over dat Telfort lak heeft aan zijn/haar klanten! Enerzijds twijfel ik sterk aan de competentie van de (desk) medewerkers, anderzijds aan de goede wil om een oplossing in het "voordeel" van de klant te bedenken. Ik ben al 2 maanden bezig over een onterechte rekening over 73 nooit gevoerde gesprekken via mijn telefoon vanuit een kluis in een hotel in New York met EEN nummer in NL (in ruim twee uur). Telfort weigert stelselmatig mee te denken met de klant. Voor mij maar een advies aan iedereen die overweegt een (nieuwe) provider te kiezen: "GA MET EEN GROTE BOOG OM TELFORT HEEN". Geen vertrouwen!

Re: Telfort probleem ALWEER

Geplaatst: 24 feb 2011 10:20
door Telfort webcare
@Husayins,

Uw klacht is op dezelfde dag nog afgehandeld. Op 18-02-2011 heeft de klantenservice een e-mail naar u toegestuurd met een uitgebreide uitleg en oplossing. Heeft u de e-mail ontvangen?

Laïla

Re: Telfort probleem ALWEER

Geplaatst: 24 feb 2011 10:24
door Telfort webcare
@Reeuwijk,

Graag bekijk ik wat ik voor u kan betekenen. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan ons kenbaar maken.

Laïla

Re: Telfort probleem ALWEER

Geplaatst: 25 feb 2011 16:19
door Husayins
Ik heb geen email gekregen.. ik moet gewoon mijn geld terug hebben!! mijn email adres = [email protected]

Re: Telfort probleem ALWEER

Geplaatst: 25 feb 2011 18:47
door Yme
Niet zo slim om je mailadres hier neer te zetten. Vanwege spam, en zo. Stuur ze je mailadres in een PB en haal je mailadres weg.

Re: Telfort probleem ALWEER

Geplaatst: 09 mar 2011 22:36
door Husayins
NOG NIETS GEHOORD VAN TELFORT

Re: Telfort probleem ALWEER

Geplaatst: 10 mar 2011 09:20
door Telfort webcare
@Husayins,

De e-mail wordt nogmaals naar u toegestuurd. Mijn excuses voor de late reactie.

Laïla