Hollands Nieuwe hopelijk toch goed
Geplaatst: 02 apr 2011 14:41
Na een abbonnement bij Vodafone dat telkens weer voor verassingen zorgde bij de afrekeningen dacht ik het gevonden te hebben bij Hollands Nieuwe. Nog even getwijfeld om een Tringg (KPN) te nemen maar daar moest je weer een borg van € 100,- betalen om in het buitenland te kunnen bellen.
Uiteindelijk na het lezen van ook vervelende berichten op deze site toch gisteren, 1 april, op hoop van zegen gekozen voor Hollands Nieuwe (ook Vodafone) vanwege de beheersbaarheid van de kosten. Daarnaast is het prettig dat je per maand je abbonnementsvorm kunt wijzigen en dat je bundel 3 maanden geldig is.
Vandaag lag boven verwachting, binnen 24 uur, de simkaart al in de brievenbus. Mooi dus maar te mooi om waar te zijn. Ik activeer mijn simkaart en deze geeft na het bellen van het *101* informatienummer het bericht dat mijn belbundel op is en dat ik kan opwaarderen. Dit probleem was ik op deze site al een keer tegengekomen, maar ik heb weinig zin om op te waarderen als ik al betaald heb voor 550 minuten en dan maar moet wachten of ik dat geld weer terukrijg.
Ik hoop dat Holland Nieuwe meeleest en dit probleem snel oplost, heb het ook naar hen gemaild. Mijn zicht is zeer slecht en ik ben echt afhankelijk van mijn gsm. Daarnaast beschik ik over een groot netwerk als o.a. DJ, ambassadeur van het Oogfonds en als actief lid bij enkele andere stichtingen/verenigingen. Ik wil niets liever dan tegen iedereen kunnen zeggen dat Hollands Nieuwe echt vernieuwend en goed is dus LOS HET SNEL OP!!!!! Ook dan zal ik dit op deze site noteren.
Daan de Kort
Veldhoven
Uiteindelijk na het lezen van ook vervelende berichten op deze site toch gisteren, 1 april, op hoop van zegen gekozen voor Hollands Nieuwe (ook Vodafone) vanwege de beheersbaarheid van de kosten. Daarnaast is het prettig dat je per maand je abbonnementsvorm kunt wijzigen en dat je bundel 3 maanden geldig is.
Vandaag lag boven verwachting, binnen 24 uur, de simkaart al in de brievenbus. Mooi dus maar te mooi om waar te zijn. Ik activeer mijn simkaart en deze geeft na het bellen van het *101* informatienummer het bericht dat mijn belbundel op is en dat ik kan opwaarderen. Dit probleem was ik op deze site al een keer tegengekomen, maar ik heb weinig zin om op te waarderen als ik al betaald heb voor 550 minuten en dan maar moet wachten of ik dat geld weer terukrijg.
Ik hoop dat Holland Nieuwe meeleest en dit probleem snel oplost, heb het ook naar hen gemaild. Mijn zicht is zeer slecht en ik ben echt afhankelijk van mijn gsm. Daarnaast beschik ik over een groot netwerk als o.a. DJ, ambassadeur van het Oogfonds en als actief lid bij enkele andere stichtingen/verenigingen. Ik wil niets liever dan tegen iedereen kunnen zeggen dat Hollands Nieuwe echt vernieuwend en goed is dus LOS HET SNEL OP!!!!! Ook dan zal ik dit op deze site noteren.
Daan de Kort
Veldhoven