Pagina 1 van 1

De Bommel in De Lier

Geplaatst: 11 mei 2011 10:36
door joyce bos
Na mijn eerdere klacht over De Bommel in De Lier wil ik melden dat Dhr.Winkelman van De Bommel in De Lier contact heeft opgenomen met mij om te zoeken naar een passende oplossing. Hiermee heeft De Bommel bewezen een klantvriendelijk en service gericht bedrijf te zijn die bereid is om met een tot dan toe ontevreden klant in gesprek te gaan en verantwoordelijkheid te nemen voor het door hun verkochte product.

Na een eerder negtief schrijven van mijn kant volgt er nu een dikke pluim voor De Bommel in De Lier en zal ik zeker klant blijven bij aanschaf van nieuwe meubelen of woonaccessoires. Chappeau!!

Re: De Bommel in De Lier

Geplaatst: 11 mei 2011 19:45
door crazyme
Je moet bij de bommel zijn. Is het wel echt een product van henders en hazel ?

Re: De Bommel in De Lier

Geplaatst: 12 mei 2011 09:28
door 16again
vegoeding van 1/3 van de kosten......
Nu is de bank gemaakt door iemand gestuurd door de Bommel
Als je 2/3 zelf betaalt heb , en de winkel heeft reparatie verzorgd, dan had je wel beter eindresultaat mogen verwachten.

Aanspreekpunt is en blijft hier DeBommel, eventueel kun je naar geschillencommissie