Fletcher Hotel
Geplaatst: 14 jun 2011 10:33
Een Fletcher hotelbon, voor ons even een escape, effe lekker er tussenuit!Aangezien wij al veel vaker in Fletcher hotels verbleven in Limburg wisten we dat dit gewoon helemaal perfect zou verlopen. Jammer genoeg bleek het tegendeel waar.
We hadden dit keer gekozen voor een hotel in de Veluwe, de “Mallejan” in Vierhouten. We baalden eerlijk gezegd al dat we maar liefst 65€ moesten bij betalen bij onze hotelbon die al 30€ kostte. Dit zou dus beteken dat ons weekendje weg al 95€ kostte bij elkaar zonder eten en drinken of een uitje hier en daar..
Maar goed..kids bij opa en oma, oppas voor de honden, alles hadden we geregeld.
Op de site dagen verlekkerd zitten kijken naar de prachtige foto’s over het 4 sterren hotel en we hadden er helemaal zin in!!
Aangekomen in het hotel viel onze droom eigenlijk al vrij snel in duigen… Eerst werden we erg gehaast geholpen door het meisje achter de receptie (wat in Limburg (Rooland in Arcen) totaal anders was, daar werd je ECHT warm ontvangen!!) en vervolgens kregen we snel een sleutel in onze handen gestopt en moesten we het zelf maar uitzoeken. Na even zoeken kwamen we erachter dat ons hotelkamertje boven in de nok van het dak lag, 1 trapje onder de zolder waarvan je de lucht bij de deur van de kamer al rook. Op het moment dat we binnen kwamen kregen we echter de schrik van onze leven. Wat nou mooie hotelkamers? Een HOK! Letterlijk een omgebouwd schoonmaakhok, waar een bed in gepropt was onder een schuin dakje en een kast stond die niet eens open kon door de stoel die ervoor stond, die niet verplaatst kon worden omdat het bed er stond. Een tv waar je niet op kon zappen en een wc met remsporen van de vorige gasten. Het wc papier zat nog in de pot! Was dit het 4 sterren hotel waar ik voor betaald heb?? Ik ben meteen naar de receptie gegaan met een foto van de kamer die we gekregen hadden en een foto die ik uitgeprint had (thuis) van de kamers volgens de site. Het meisje reageerde lachend (!) dat de kamers inderdaad niet overeen kwamen maar dat het hotel vol was en niet omgeboekt kon worden. Grappig! Want via mijn telefoon ben ik het internet op gegaan en er was toch nog echt plek in het hotel!
Ik kon niet omgeboekt worden maar ik kon ook nergens met een klacht terecht, het meisje zei lachend dat ik maar een briefje moest schrijven. Ik was woest!! Ik heb meteen naar Fletcher gebeld maar daar nam een meneer van de reserveringen op en die kon ook niks doen en gaf me maar een emailadres waar ik heen moest schrijven. Niet eens een alarmlijn?? Belachelijk!!
Ik heb geschreven dat ik met spoed terug gebeld moest worden, 2 dagen later ben ik gebeld… Op een moment dat ik al weer thuis was na een rampenweekend!
Maar goed, terug naar het hotel: ’s avonds zijn we uit eten geweest en na terugkomst bij het hotel besloten we nog maar in de lobby koffie te drinken aangezien we op de kamer niet fatsoenlijk konden zitten.
Na de vraag of er gebak was werd er zuchtend door een ober gezegd: we hebben alleen appelcake maar die kan JE nu niet krijgen want het is druk. PARDON? De manier waarop dit gebracht werd sloegen bij ons letterlijk de stoppen door. We hebben echter niets gezegd, onze kop koffie op en zijn naar de kamer gegaan. Om vervolgens maar om 21:00 gewoon te gaan slapen, zonder tv en ruimte heb je immers weinig op een kamer.
De volgende morgen bij het ontbijt werd ons kamer nummer gevraagd, wij netjes gegeven, dus aan het ontbijt. We zaten nog geen koud 2 minuten te eten of de griet van de balie kwam aan de tafel vragen welk nummer onze kamer heeft. Hadden we dat net niet gegeven dan aan je collega?? Maar goed.. na wederom 1 minuut komt ze weer terug: Eet u vanavond mee in het hotel? Hier waren we al behoorlijk geïrriteerd van om tijdens het ontbijt tot 2x toe iets te komen vragen, waarvan het 2x totaal nutteloos was. Toen kwam ze voor de 3de keer terug met het bonnetje van de koffie van de avond ervoor of we die even wilden tekenen. Had dit niet kunnen wachten?? We moesten a: langs de receptie terug naar de kamer en b: een uur later uitchecken!!!!!!!
Dit sloeg echt alles… We hebben nog nooit zo’n vreselijk slecht hotel meegemaakt! Het personeel is in 1 woord BAGGER! Het hotel heeft geen slechte service maar gewoon GEEN service!!
De reclame die fletcher maakt met de fletcherbon is dus gewoon misleidend in DIT hotel!
Nogmaals, we hebben ook hele goede ervaringen gehad in Limburg, maar hoe ze handelen in de Mallejan is absoluut niet volgens de richtlijnen die in het boekje staan en op de website vermeld staan.
We hadden dit keer gekozen voor een hotel in de Veluwe, de “Mallejan” in Vierhouten. We baalden eerlijk gezegd al dat we maar liefst 65€ moesten bij betalen bij onze hotelbon die al 30€ kostte. Dit zou dus beteken dat ons weekendje weg al 95€ kostte bij elkaar zonder eten en drinken of een uitje hier en daar..
Maar goed..kids bij opa en oma, oppas voor de honden, alles hadden we geregeld.
Op de site dagen verlekkerd zitten kijken naar de prachtige foto’s over het 4 sterren hotel en we hadden er helemaal zin in!!
Aangekomen in het hotel viel onze droom eigenlijk al vrij snel in duigen… Eerst werden we erg gehaast geholpen door het meisje achter de receptie (wat in Limburg (Rooland in Arcen) totaal anders was, daar werd je ECHT warm ontvangen!!) en vervolgens kregen we snel een sleutel in onze handen gestopt en moesten we het zelf maar uitzoeken. Na even zoeken kwamen we erachter dat ons hotelkamertje boven in de nok van het dak lag, 1 trapje onder de zolder waarvan je de lucht bij de deur van de kamer al rook. Op het moment dat we binnen kwamen kregen we echter de schrik van onze leven. Wat nou mooie hotelkamers? Een HOK! Letterlijk een omgebouwd schoonmaakhok, waar een bed in gepropt was onder een schuin dakje en een kast stond die niet eens open kon door de stoel die ervoor stond, die niet verplaatst kon worden omdat het bed er stond. Een tv waar je niet op kon zappen en een wc met remsporen van de vorige gasten. Het wc papier zat nog in de pot! Was dit het 4 sterren hotel waar ik voor betaald heb?? Ik ben meteen naar de receptie gegaan met een foto van de kamer die we gekregen hadden en een foto die ik uitgeprint had (thuis) van de kamers volgens de site. Het meisje reageerde lachend (!) dat de kamers inderdaad niet overeen kwamen maar dat het hotel vol was en niet omgeboekt kon worden. Grappig! Want via mijn telefoon ben ik het internet op gegaan en er was toch nog echt plek in het hotel!
Ik kon niet omgeboekt worden maar ik kon ook nergens met een klacht terecht, het meisje zei lachend dat ik maar een briefje moest schrijven. Ik was woest!! Ik heb meteen naar Fletcher gebeld maar daar nam een meneer van de reserveringen op en die kon ook niks doen en gaf me maar een emailadres waar ik heen moest schrijven. Niet eens een alarmlijn?? Belachelijk!!
Ik heb geschreven dat ik met spoed terug gebeld moest worden, 2 dagen later ben ik gebeld… Op een moment dat ik al weer thuis was na een rampenweekend!
Maar goed, terug naar het hotel: ’s avonds zijn we uit eten geweest en na terugkomst bij het hotel besloten we nog maar in de lobby koffie te drinken aangezien we op de kamer niet fatsoenlijk konden zitten.
Na de vraag of er gebak was werd er zuchtend door een ober gezegd: we hebben alleen appelcake maar die kan JE nu niet krijgen want het is druk. PARDON? De manier waarop dit gebracht werd sloegen bij ons letterlijk de stoppen door. We hebben echter niets gezegd, onze kop koffie op en zijn naar de kamer gegaan. Om vervolgens maar om 21:00 gewoon te gaan slapen, zonder tv en ruimte heb je immers weinig op een kamer.
De volgende morgen bij het ontbijt werd ons kamer nummer gevraagd, wij netjes gegeven, dus aan het ontbijt. We zaten nog geen koud 2 minuten te eten of de griet van de balie kwam aan de tafel vragen welk nummer onze kamer heeft. Hadden we dat net niet gegeven dan aan je collega?? Maar goed.. na wederom 1 minuut komt ze weer terug: Eet u vanavond mee in het hotel? Hier waren we al behoorlijk geïrriteerd van om tijdens het ontbijt tot 2x toe iets te komen vragen, waarvan het 2x totaal nutteloos was. Toen kwam ze voor de 3de keer terug met het bonnetje van de koffie van de avond ervoor of we die even wilden tekenen. Had dit niet kunnen wachten?? We moesten a: langs de receptie terug naar de kamer en b: een uur later uitchecken!!!!!!!
Dit sloeg echt alles… We hebben nog nooit zo’n vreselijk slecht hotel meegemaakt! Het personeel is in 1 woord BAGGER! Het hotel heeft geen slechte service maar gewoon GEEN service!!
De reclame die fletcher maakt met de fletcherbon is dus gewoon misleidend in DIT hotel!
Nogmaals, we hebben ook hele goede ervaringen gehad in Limburg, maar hoe ze handelen in de Mallejan is absoluut niet volgens de richtlijnen die in het boekje staan en op de website vermeld staan.