LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] afslankmiddelen
afslankmiddelen
Leuk compliment als iemand iets voor je besteld. Ik kreeg vandaag met de post een uniek nieuw afslankproduct. Reclame over Lipo-Slim, liposuctionpads halen 's nachts 2 1/2 kilo vet weg per week. Je moet zo'n pad onder je voet plakken 's nachts en dan werkt het als accupresuur. De pad zuigt per nacht gemiddeld 1 pond vet uit je lichaam en blijft op de pad achter. JA JA en dat voor maar ( 6 wekendus 15 kilo) €55,95. Niet goed geld terug, Geen dieet en geen oefeningen gegarandeerd.
Re: afslankmiddelen
hahahahahahhahahahahhahahaha, wat is dat nou weer voor lijp produkt.
Nou je zult het niet geloven maar ook ik kreeg die reclame van dit geweldige afslank product.Volgens mij heel nederland.
En ik vraag me af of dit geen oplichterij is,want er is op heel internet geen site en adres van deze maatschapij of wat het is te vinden.
Dus ik vraag me af of er mensen zijn die dit produkt gebruiken en wat hun ervaring erbij is.
Nou ik ben benieuwd naar de reactie die binnen stromen.
bianca
En ik vraag me af of dit geen oplichterij is,want er is op heel internet geen site en adres van deze maatschapij of wat het is te vinden.
Dus ik vraag me af of er mensen zijn die dit produkt gebruiken en wat hun ervaring erbij is.
Nou ik ben benieuwd naar de reactie die binnen stromen.
bianca
Ook ik kreeg zo'n "beste vriendin" brief van lipo-slim. Werkelijk als het zo gemakkelijk zou zijn, zou het niet de eerste keer zijn dat ik er van gehoord had.
Ik heb ook de reacties uit Amerika bekeken. Als iemand al besteld had, was het geld wel afgeschreven maar hebben ze de producten nooit gekregen. Bovendien staat het postbusnummer alleen op de envelop die je opstuurd.
NIET DOEN DUS!!!!
Ik heb ook de reacties uit Amerika bekeken. Als iemand al besteld had, was het geld wel afgeschreven maar hebben ze de producten nooit gekregen. Bovendien staat het postbusnummer alleen op de envelop die je opstuurd.
NIET DOEN DUS!!!!
hier wat tips, of althans mijn complete dieetopmaak sinds half september sinds wanneer ik dertien kilo ben verloren en hoe ik altijd gewicht verlies tijdens vakanties:
1 vervang brood door cracottes, matzes, beschuit
een snee brood heeft 100 kilocalorieren, 1 cracotte 25, knakkebrood light 25, 1 matze 20, 1 beschuitje 30. eet dus cracottes e.d. en maak altijd een sandwicht (twee lagen cracottes of wat dan ook en een laag beleg!). in beleg zit het meeste aantal calorieen, beperk dat dus.
2 drink veel water, zonder bubbels
bubbels nooit drinken want dat zorgt voor een opgeblazen maag en verstoort verteringssysteem
3 gebruik geen zout, zelfs niet op eieren
zout houdt water vast en je bestaat voor 80 procent uit water. zout krijg je uiteindelijk wel genoeg binnen via andere voedingswaren
4 eet veel salades en fruit
ga bijvoorbeeld naar de AH, een keer maar, (niet ah to go die is te duur) en koop daar zo een groentebak (ligt bij kant en klare broodjes enzo) met bijvoorbeeld kip of tonijn of die kazen en met saus erbij. koop dat, zelf was ik ook geen fan van groenten, maar dat was wel heel erg lekker! en veel (wat niet uitmaakt, omdat groenten nauwelijks calorieen hebben). kijk naar de ingredienten en maak het zelf na
5 eet selderij
selderij heeft na vertering een negatief calorieereneffect: verteren kost meer dan dat selderij oplever!
6 heb nooit contant geld bij je
kun je geen snacks kopen
7 zorg dat je iemand hebt om je tegenover te bewijzen
heb je niet alleen jezelf maar ook een ander als controlepost
8 eet minder
duh
9 eet langzamer
na 20 minuten pas begin je te voelen dat je vol bent, dus drink eerst veel voor het eten, of eet langzaam. veel kauwen geeft ook het idee af dat je veel hebt gegeten en het is de honger of liever gezegd trek waar je tegen moet vechten.
10 eerste week is het zwaarst, daarna went het
11 motiveer jezelf, mij helpt het om te denken, ik hoef dat patatje nu niet te eten, ik kan het later altijd nog eten, het zal niet uit de handel worden genomen! en het besef dat ik me dan achteraf goed zal voelen.
12 zelf heb ik een soort 1000 calorieendieet. dit kun je aanhouden op www.caloriechecker.nl. ik zorg gewoon dat ik rond de duizend zit (helft van wat een inactieve vrouw mag eten) en dan zit het goed. een kilo vet is 7000 calorieen waard, dus als je je hier aan houdt, ben je aan vet na een week een kilo kwijt en duizend kcal is best wel wat en goed vol te houden. een kiwi is 25 kcal, dat is dus 1000/25 is 40 van die dingen! just imagine.
been there done that, was jaren lang 69 kilo, dacht dat is wat ik hoor te zijn, maar ben gewoon ermee gestopt, toen ik opeens in een spannende tijd kwam (lees nieuw potentieel vriendje) en dan ben je zenuwachtig genoeg om niet te eten, maak daar gebruik van!
succes er mee!
1 vervang brood door cracottes, matzes, beschuit
een snee brood heeft 100 kilocalorieren, 1 cracotte 25, knakkebrood light 25, 1 matze 20, 1 beschuitje 30. eet dus cracottes e.d. en maak altijd een sandwicht (twee lagen cracottes of wat dan ook en een laag beleg!). in beleg zit het meeste aantal calorieen, beperk dat dus.
2 drink veel water, zonder bubbels
bubbels nooit drinken want dat zorgt voor een opgeblazen maag en verstoort verteringssysteem
3 gebruik geen zout, zelfs niet op eieren
zout houdt water vast en je bestaat voor 80 procent uit water. zout krijg je uiteindelijk wel genoeg binnen via andere voedingswaren
4 eet veel salades en fruit
ga bijvoorbeeld naar de AH, een keer maar, (niet ah to go die is te duur) en koop daar zo een groentebak (ligt bij kant en klare broodjes enzo) met bijvoorbeeld kip of tonijn of die kazen en met saus erbij. koop dat, zelf was ik ook geen fan van groenten, maar dat was wel heel erg lekker! en veel (wat niet uitmaakt, omdat groenten nauwelijks calorieen hebben). kijk naar de ingredienten en maak het zelf na
5 eet selderij
selderij heeft na vertering een negatief calorieereneffect: verteren kost meer dan dat selderij oplever!
6 heb nooit contant geld bij je
kun je geen snacks kopen
7 zorg dat je iemand hebt om je tegenover te bewijzen
heb je niet alleen jezelf maar ook een ander als controlepost
8 eet minder
duh
9 eet langzamer
na 20 minuten pas begin je te voelen dat je vol bent, dus drink eerst veel voor het eten, of eet langzaam. veel kauwen geeft ook het idee af dat je veel hebt gegeten en het is de honger of liever gezegd trek waar je tegen moet vechten.
10 eerste week is het zwaarst, daarna went het
11 motiveer jezelf, mij helpt het om te denken, ik hoef dat patatje nu niet te eten, ik kan het later altijd nog eten, het zal niet uit de handel worden genomen! en het besef dat ik me dan achteraf goed zal voelen.
12 zelf heb ik een soort 1000 calorieendieet. dit kun je aanhouden op www.caloriechecker.nl. ik zorg gewoon dat ik rond de duizend zit (helft van wat een inactieve vrouw mag eten) en dan zit het goed. een kilo vet is 7000 calorieen waard, dus als je je hier aan houdt, ben je aan vet na een week een kilo kwijt en duizend kcal is best wel wat en goed vol te houden. een kiwi is 25 kcal, dat is dus 1000/25 is 40 van die dingen! just imagine.
been there done that, was jaren lang 69 kilo, dacht dat is wat ik hoor te zijn, maar ben gewoon ermee gestopt, toen ik opeens in een spannende tijd kwam (lees nieuw potentieel vriendje) en dan ben je zenuwachtig genoeg om niet te eten, maak daar gebruik van!
succes er mee!
hallo hallo, het onderwerp is afslankmiddelen hahaha toevallig lipo-slim
afslankplijsters incombinatie met pillen geloof ik. Ik wil zelf afvallen, maar ik zal dit nooit gebruiken omdat het niet goed is het is slecht voor je lichaam. en je banksaldo je kan beter een gewoon dieet houden. Ga daarvoor naar de huisarts en vraag naar een dietiste.
Iedereen wil graag voor de zomer even wat kilos kwijt, maar dat is een jojo effect en dat is al helemaal niet goed voor je lichaam. Als je blijvend wilt lijnen is de huisarts en de dieetiste de perfecte persoon.
succes met het onderwerp
Veroveraarster uit noordholland.
afslankplijsters incombinatie met pillen geloof ik. Ik wil zelf afvallen, maar ik zal dit nooit gebruiken omdat het niet goed is het is slecht voor je lichaam. en je banksaldo je kan beter een gewoon dieet houden. Ga daarvoor naar de huisarts en vraag naar een dietiste.
Iedereen wil graag voor de zomer even wat kilos kwijt, maar dat is een jojo effect en dat is al helemaal niet goed voor je lichaam. Als je blijvend wilt lijnen is de huisarts en de dieetiste de perfecte persoon.
succes met het onderwerp
Veroveraarster uit noordholland.
Zelf heb ik niets over Lipo-Slim ontvangen, maar ondanks dat er van mijn gewicht best iets af mag, durf ik toch niet aan Lipo-Slim te beginnen.
Waarom ik dat niet durf?
Volgens de gegevens halen de liposuctionpads per nacht gemiddeld 1 pond vet uit je lichaam en per week 2 1/2 kilo vet weg.
Hier mis ik al 1 kilo. Want 2½ kg is 5 pond en een week heeft bij mij, en ik dacht toch bij iedereen, 7 dagen en 7 nachten. en 7 pond = 3½ kg
En als ik hier al 1 kg per week mis klopt het eindgewicht na 6 weken ook niet.
JA JA en dat voor maar ( 6 wekendus 15 kilo) €55,95.
Dus.......... Maar niet doen hè!!!!!!
Waarom ik dat niet durf?
Volgens de gegevens halen de liposuctionpads per nacht gemiddeld 1 pond vet uit je lichaam en per week 2 1/2 kilo vet weg.
Hier mis ik al 1 kilo. Want 2½ kg is 5 pond en een week heeft bij mij, en ik dacht toch bij iedereen, 7 dagen en 7 nachten. en 7 pond = 3½ kg
En als ik hier al 1 kg per week mis klopt het eindgewicht na 6 weken ook niet.
JA JA en dat voor maar ( 6 wekendus 15 kilo) €55,95.
Dus.......... Maar niet doen hè!!!!!!
Beste mensen
wie kan mij het adres geven van deze firma,
ik kan het nergens, ook niet op internet, terug vinden.
alleen een amerikaanse side!
ook ik heb nog steeds niets ontvangen.
wie kan mij het adres geven van deze firma,
ik kan het nergens, ook niet op internet, terug vinden.
alleen een amerikaanse side!
ook ik heb nog steeds niets ontvangen.
hoi nou er is geen adres te vinden op het net niet in de gouden gids niet nergens
Ik denk dat ze gewwoon een postbus gebruiken van een ander of zo en dat het hele bedrijf niet bestaat .Ik zou het er niet bij laten zitten vooral als je al betaald heb en niks krijt. Ik zou zeggen bel de bel bus of neem contact op met het raddar team laat het maar eens uitzoeken zodat deze oplichters gepakt worden.
bianca
Ik denk dat ze gewwoon een postbus gebruiken van een ander of zo en dat het hele bedrijf niet bestaat .Ik zou het er niet bij laten zitten vooral als je al betaald heb en niks krijt. Ik zou zeggen bel de bel bus of neem contact op met het raddar team laat het maar eens uitzoeken zodat deze oplichters gepakt worden.
bianca
Als 's nachts mijn dikke bierbuik via m'n voetzolen wordt weggezogen dan ben ik redelijk zeker dat ik me in een hele foute B-film bevind. Zal me niks verbazen als ze dit idee uit een jaren '80 horrorfilm hebben.
Van deze produkten valt alleen je knip af, als je stop met deze producten vliegen de ponden/kilo's er weer aan.
Het enige dat helpt is een gezond eet patroon en genoeg beweging.
Het enige dat helpt is een gezond eet patroon en genoeg beweging.
hahahahahahahahahahahahahahahhahahaha, waarom verzin ik nou nooit eeens zo iets, er is altijd wel een lijpo die er intrapt, dus waarom niet zo iets doms verzinnen en een bak geld verdienen
moet dan toch wel een zware pad worden en mag die dan wel het vuil mee of in de biobak????
over die lipo-slim pads kan je wel gewoon op het internet vinden alleen word je overal gewaarschuwd..
Zal wel troep zijn ofzo.
Zal wel troep zijn ofzo.
Je gelooft toch niet dat ik iedere nacht met een pond vet aan m'n voet ga liggen pitten.