Wat een ophef over de verpakking van boter, volgens Unilever ziet de klant geen verschil en pakt het verkeerde artikel.
Bedankt Unilever,maar het grootste deel van de nederlanders lukt het heus nog wel om de woorden becel of AH uit elkaar te houden, en dan het bericht dat de vrouw van de hoogte baas van Unilever de verkeerde rookworst koopt is echt te gek voor woorden......
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Albertheyn en Unilever
Re: Albertheyn en Unilever
Wat een flauwe kul van Unielever. Je moet wel erg bijziend of slechtziend zijn, om het verschil niet te kunnen zien. Lijkt totaal niet op elkaar. Wat een onzin van UL.
Re: Albertheyn en Unilever
lijkt niet op elkaar maar toch.. het staat naast elkaar en je ziet dat het ongeveer hetzelfde is, alleen van de albert heijn goedkoper.. dan pak je misschien tog eerder die van de albert heijn... Er staat bijvoorbeeld ook zo goed als dezelfde tekst op,..
Re: Albertheyn en Unilever
Geen onzin, zijn bewezen effecten op consumentengedrag! Hoewel mensen zeker niet dom zijn doen ze wel vaak dingen die dom lijken te zijn.
Geeft niets als je niet zoveel van marketing afweet, maar waarom je onwetendheid hier ten toon spreiden???
Geeft niets als je niet zoveel van marketing afweet, maar waarom je onwetendheid hier ten toon spreiden???