JannemanW schreef:Ik heb me een half jaar geleden laten verleiden Dolce Gusto apparaat te kopen maar vind het de miskoop van het jaar. Er is geen enkel alternatief voor de peperdure cups en ik ben ook gaan beseffen van het nadeel van het vele plastic afval voor een kopje koffie. De AH cups vertrouw ik niet het apparaat maakt veel lawaai en ze stromen heel traag door, het prijsverschil is te verwaarlozen. Ik ben weer terug bij de koffiepads waarvan de koffie zeker net zo lekker is als van de Dolce Gusto.
Dus weinig afval: niet meer dan een papieren filtertje en veel meer keuze in het koffie aanbod dat meer dan de helft goedkoper is.
Voor je zo,n apparaat koopt,lijkt mij dat je kijkt hoe duur zijn de cups etc...
Maar was zeker een aanbieding en dacht ja leuk goedkoop,tja dan zie je de prijzen..
En tja beetje verdiepen voor aankoop had je kunnen zirn dat patent net eraf is...je snapt wat dat is..
Ik heb nespresso en de cups schelen wel veel origineel of...appie,kruidvat of weet ik vel,mar vind de originele lekker,ik hoef echt geen pads ,no way...
Een lekker bakkie,daar ga ik voor,maar ja....sommige voor goedkoop,
Trouwens hier zamelen ze plastic in bij mij einde Vd staat ,gen problem voor mij bijwijze
Nou geniet van je pad...