@gezondheid, waarom open je eigenlijk een discussie als jij niet in wil gaan op hetgeen anderen schrijven?
gezondheid schreef:Alsof huisartsen en reguliere arsten het altijd bij het juiste end hebben?
Niemand heeft dat gezegd.
gezondheid schreef: Immers huisartsen schrijven al snel een pilletje voor.
Beschuldiging zonder bewijs.
gezondheid schreef: Daarin zitten chemische middelen terwijl ik het hier over natuurlijke middelen heb en kruiden. De DMSA komt rechtstreeks uit de natuur en chlorella eveneens uit een plantenextract.
Zucht, de zoveelste leugen wordt nu door jou gelanceerd. Als natuurlijk zo verschrikkelijk goed is, ga dan eens naar Australië en geef een taipan gewoon een flinke schop. Hij zal je wel bijten en gif inspuiten, maar ach, dat is geen enkel probleem volgens jouw redenatie, het is immers een natuurlijk product en niet iets chemisch. Of makkelijker nog, eet wat willekeurige paddestoelen uit het bos, of wat St. Janskruid. Allemaal natuurlijk producten, dus goed, volgens jouw redenatie.
gezondheid schreef: Fythotherapie lijkt me onschuldiger tenminste als je niet zeer hoge doseringen inneemt.
Hoge doseringen bij fysiotherapie? Hoge doseringen van wat? Fysiotherapeuten mogen geen medicijnen voorschrijven.
gezondheid schreef: Er wordt door de reguliere artsen/psychiaters gezegd dat autisme niet te genezen valt. Daarop probeerde ik wat te zoeken of dat echt zo is.
En weer lieg jij. Jij wilde helemaal niks onderzoeken,maar enkel kwalzalversgepraat neerspuien hier.
gezondheid schreef: Jammergenoeg zijn hiernaar nog te weinig onderzoeken gedaan.
Ook hier weer een stelling zonder bewijs of onderbouwing.
gezondheid schreef: Verder zag ik bij een GGZ-instelling waarbij ze me leren omgaan met autisme. Ik ben overgestapt naar een andere GGZ instelling omdat ik wil leren groeien in plaats van blijven stilstaan.
Als je zo graag wil groeien, waarom houdt dat dan nooit eens in dat je reageert op hetgeen anderen in het door JOU geopende topic schreven?
Wat is het verschil tussen omgaan met en groeien? Definieer dat eens als je zo graag wil groeien en zo graag topics wil openen om iets te bespreken?
gezondheid schreef: Er mee leren omgaan is oké maar dat er een plafond is bereikt is no option voor mij.
Dus als zij zeggen dat ze je willen leren ermee om te gaan betekent dat automatisch dat ze een plafond voor je instellen? Dat interpreteer jij er maar uit?