LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] [b]ACTIVA DRINK 75% DUURDER! ![/b]

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
Jos Steur
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 apr 2005 08:39

[b]ACTIVA DRINK 75% DUURDER! ![/b]

Ongelezen bericht door Jos Steur »

DANONE heeft in als zijn commerciele inhalige wijsheid besloten de Activa Drinks alleen nog in halve literverpakkingen aan te bieden
Kocht je tot voor kort een hele liter voor €.1,55(fl.3,35!!) bij Dirkson voor een halve mag je nu ca 1,35 betalen en dat is volgens mij €. 2,70/ liter(fl.5,65! !)
Een prijstijging vam 75% ! ! [/b]

Waarschijnlijk alleen om het salarispeil van de directie te kunnen handhaven want een andere reden zou ik niet kunnen bedenken.
We gaan inmiddels steeds beter begrijpen waarom de prijzen niet meer in guldens vermeld staan zoals men dat in spanje met de peseta's wel doet.
Wie betaalde er voor 2002 ooit fl.5,65 voor een pak veredelde melk??[/b]

Martin K
Berichten: 29
Lid geworden op: 05 jul 2006 12:54

Re: [b]ACTIVA DRINK 75% DUURDER! ![/b]

Ongelezen bericht door Martin K »

Je moet die rommel gewoon niet kopen! Drink melk.

Jos Steur
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 apr 2005 08:39

Re: [b]ACTIVA DRINK 75% DUURDER! ![/b]

Ongelezen bericht door Jos Steur »

Melk is niet zo gezond als je denkt Martin
De bekende reklamev die motor hoor je niet voor niets al lang niet meer
Trouwens van te veel melk gaat je huid zuur ruiken
Beter is dan karnemelk
Maar dat is niet het item wat voorgelgd is[/quote]

hansleidy
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 okt 2006 18:35

Re: [b]ACTIVA DRINK 75% DUURDER! ![/b]

Ongelezen bericht door hansleidy »

weten jullie wel dat de kleine potjes activia drink ook een groot bedrog zijn. waarom??? Omdat op het potje (doosje) staat dat er 25 gram inzit. Dit is echt niet waar, want na diverse metingen op mijn digitale weegschaal meet ik bij elk potje maar 20 gram, dus ze boren je elke keer 5 gram door de neus. Het totale potje inclusief de verpakking weegt 25 gr.MAAR DE INHOUD MAAR 20GR.!!! Dit is puur diefstal en belazering van de consument. Dus ook hier niet meer kopen en een eerlijk alternatief zoeken. gr hans :evil: :evil: :evil:

Gesloten