LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] babyvoeding
babyvoeding
wij hebben een hongerige baby dus adviseerde ze ons nutrilon forte 1 te gebruiken . ik heb hem bij de d.a gekocht voor 12,20 en bij het kruidvat kost ie 9,45 en bij de super 9,55. een verschil van bijna 5,- belachelijk toch.wij zijn terug gegaan en ze zeiden (heel chagrijnig) als het zo in de comp staat dan is het zo. maar nutrilon forte 2 kost wel 9,- zoveel.niet dat ze even zouden gaan bellen met het hoofdkantoor ofzo terwijl je in de meeste winkels toch het verschil terug krijgt als het ergens goedkoper is.
Re: babyvoeding
Om dit soort dingen te voorkomen kun je eerst op de site www.degoedkoopsteluiers.nl kijken. Hier staan prijzen van babymelk ,luiers en potjes per winkel vermeld. Er zijn n.l grote verschillen per winkel dus eerst checken kan een hoop geld besparen
Dat is helemaal niet waar dat je in de meeste winkels het verschil terug krijgt wanneer het ergens anders goedkoper is.
Dat is maar in een paar winkels het geval en dan vooral nog bij grote aankopen.
En waar haal jij een verschil van 5,- vandaan?
Het verschil (met de goedkoopste) is bij mijnog altijd 2,75...
Beetje moeite gehad met rekenen op school?
Dat is maar in een paar winkels het geval en dan vooral nog bij grote aankopen.
En waar haal jij een verschil van 5,- vandaan?
Het verschil (met de goedkoopste) is bij mijnog altijd 2,75...
Beetje moeite gehad met rekenen op school?
-
Die website hierboven is inderdaad de moeite waard. Wist je trouwens dat je nooit een grote stuntaanbieding van babyvoeding voor de allerkleinsten kunt verwachten? De fabrikanten mogen hier niet mee stunten omdat dat anders teveel concurrentie zou betekenen voor de borstvoeding. Overheidsregels. Net als die reclames van fabrikanten waarin ze telkens beginnen met een verhaal dat borstvoeding nummer 1 is, en flesvoeding daarna komt. Hebben ze ook niet zelf verzonnen maar dat moeten ze zeggen. Leuk om te weten toch?
ik weet niet waar jullie wonen maar in baarn, waar ik woon, betaal je voor de nutrilon in elke winkel 9,99. dat is al zo sinds ik ben overgegaan van bv op flesvoeding, dus nu ongeveer anderhalf jaar.
ik sta echt te kijken van de dure prijzen die ik bij jullie lees.
ik hoop dat jullie er wat aan hebben.
ik sta echt te kijken van de dure prijzen die ik bij jullie lees.
ik hoop dat jullie er wat aan hebben.
-
@ Leigh: Bedankt voor de website. Ik heb er veel aan gehad! Toch is deze site niet helemaal compleet. Ik stuitte per toeval ook op www.babyvoedingchecker.nl en zag dat o.a. Kruidvat nu een veel uitgebreider assortiment heeft.
Ik zal de eigenaar van www.degoedkoopsteluiers.nl mailen met de vraag of ze het e.e.a kunnen updaten. Dat zorgt voor een nog beter en completer overzicht voor de consument.
Ik zal de eigenaar van www.degoedkoopsteluiers.nl mailen met de vraag of ze het e.e.a kunnen updaten. Dat zorgt voor een nog beter en completer overzicht voor de consument.