LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Calvé mayonaise bevat schadelijke E-nummer E 385!

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
tenormin

Re: Calvé mayonaise bevat schadelijke E-nummer E 385!

Ongelezen bericht door tenormin »

bprosman schreef:
(naast de ve-tsin)
Overigens ken ik (in mijn directe omgeving) wel mensen die daar allergisch voor zijn en dat is al eens "blind" aangetoond.
Nu is allergisch natuurlijk wel iets anders als "schadelijk voor iedereen".
Ben niet in je naaste omgeving maar Ve-Tsin daar krijg ik enorme hartkloppingen van, dus ik probeer dat te mijden als de pest. Is geen 'lekker gevoel' als je hart op hol slaat. Ben absoluut niet de enige: bij de Chinees kan ik de maaltijd 'zonder' bestellen (wel ff bellen).

gilas

Re: Calvé mayonaise bevat schadelijke E-nummer E 385!

Ongelezen bericht door gilas »

JHendrix schreef:Er was maar een doel aan mijn post, en dat was anderen (jullie) wijzen op potentieel gevaar. Paniekerig ben ik nooit over eten, en aan bangmakerij doe ik ook niet. Ik ga er vanuit dat ieder op dit forum oud genoeg is zelf te beslissen- en na te denken. Ik heb mijn mening inderdaad wel bijgesteld, waarvoor mijn dank. De reactie van de heer/mevrouw gilas was zeer verhelderend. Ik ben absoluut geneigd het boekje van Gouget minder serieus te nemen. Goede wetenschap dient zeker zonder (te sterke) vooringenomenheid bedreven worden.
Graag gedaan en wat anderen al hebben gezegt,respect dat u dat ook even schrijft.

Ik heb altijd van huis uit meegekregen dat informatie hebben goed is maar pik eruit wat werkt voor jezelf.

Gesloten