Waar ik op reageerde is de hier geplaatste quote.Deze 'wet' verbiedt ALLE voedingssuplementen en staat bijna ALLE POP's weer toe in het voedsel. ALLE voedsel MOET VERPLICHT bestraald worden en behandeld zijn met pesticiden en hormonen WERELDWIJD (ook Nederland dus!). Dit geldt dus ook voor alle vormen van biologisch voedsel, sterker nog, het is dan toegestaan voedsel 'biologisch' te bestempelen als het bestraald is en behandeld is met hormonen en pesticiden.
Waar staat dat voedsel verplicht met pesticiden behandeld moet worden? (en dan reken ik die gelinkte cospiracy website niet mee)
De codex regelt wel een maximum wat er aan pesticiden in voedsel mag zitten.
Maar ik begrijp even iets niet. De reguliere media wordt onbetrouwbaar genoemd. Maar de gegeven linkjes en een verhaal op wikipedia zijn wel automatisch betrouwbaar? Dat is net zo naief als stellen dat kranten en/of tv zonder meer alleen maar de waarheid vertellen. kritisch blijven houdt in dat je meerdere bronnen raadpleegt. Daarna kun je conclusies trekken. Maar of dat dan gelijk als dé waarheid beschouwd moet worden?
Heeft er iemand een betrouwbare link voor me dat we over 2 jaar verplicht met pesticiden behandeld voedsel moeten eten?
Dan ga ik illegaal m'n eigen moestuintje beginnen. Want een moestuintje wordt natuurlijk illegaal als je dat voesel niet bestraald en met pesticiden behandeld.