LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gratispakket visolie en vitamine pillen

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
renatop

Gratispakket visolie en vitamine pillen

Ongelezen bericht door renatop »

:( :? Ik kwam van mijn werk om 16.00 uur. Haaste mij voor het avond eten. gaat de telefoon met de vraag als ik interesse heb in een kennismakingspakket. De verzendkosten waren nog geen 4.00 euro.
Ik besloot niet te bellen dat ik geen verdere interesse heb. Dus heb ik niet gevraagd om een stopzetting. Een zending pillen werd mij de vorige week toegezonden. samen met het kennispakkingspakket heb ik genoeg pillen voor de komende 10 jaren. Het pakket heb ik retour gezonden en ontvang toch nog een dreig brief dat ik de rekening van €. 29,70 moet betalen. Ben ik verplicht dit toch te betalen

caruso

Re: Gratispakket visolie en vitamine pillen

Ongelezen bericht door caruso »

Heeft U op een onbewoond eiland gewoond?
Of leest U geen krant, ziet U nooit een consumentenprogramma, heeft U geen internet, hoe weet U van deze site, onder elke steen bent U vandaan gekropen?

Kortom, als je nog niet weet dat gratis, NOOOOOIT gratis is en je leeest geen leveringsvoorwaarden.....Tja......

renatop

Ongelezen bericht door renatop »

Caruso zeg nooit nooit of dit gebeurt mij niet of mij overkomt het niet.
Ze zijn zo geraffineerd en zullen je op een onmogelijk tijdstip bellen en als je ook al een rotdag heb gehad. Tja dan overkomt het je zomaar

In ieder geval bedankt voor je reactie

caruso

Ongelezen bericht door caruso »

Geloof mij nu maar, mij gebeurt dat niet, ik pleur gewoon de hoorn erop asl ik ook maar het minste vermoeden heb dat ze mij iets willen aansmeren! Gaat ze niet lukken, geen energiebedrijf, pensioendesk, telecomboer, noppes/nada/no way!

kanovaarder

Ongelezen bericht door kanovaarder »

En die telefonische verkoop...............

Zelfs als u door de drukte van het moment toch ja zei dan weet u toch dat u binnen 7 werkdagen gewoon die verzender per aangetekende brief kan laten weten dat u verdere zendingen niet op prijs stelt waarna u dat bedrijf verder niets meer verschuldigd bent???

Dat bedrijven zoals bijvoorbeeld Naturpost dit soort overeenkomsten per telefoon afgesloten moet laten registreren in het handelsregister van een Kamer van Koophandel en dat u vanaf het moment van die registratie (indien niet binnen die 7 werkdagen is ge-antidateerd) u 30 dagen de tijd heeft voor die briefverzending.

Dat u toch ook de informatie had kunnen lezen op dit forum of het forum van Vara-Kassa dat een bedrijf als Naturpost die anti-datering altijd maar nalaat???

U weet toch ook wat stornering betekend en dat u de rekening van bedrijven zoals Naturpost bij uw bank kunt laten blokkeren???

Nee ??????

Dan wordt het hoog tijd om toch eens kennis te nemen van de ontwikkelingen in Nederland en de rest van de wereld.

Goh, ik wou dat ik op zo'n klein eilandje mocht leven zonder telefoon,geen auto's en alleen een klein kostgrondje.
Uiteraard, WEL een kano! (en een kajak voor het ruigere werk!)

Grootvader

Gesloten