Misschien een beetje mosterd na de maaltijd, maar op bloemen zit bijvoorbeeld ook 6% btw... eet smakelijk...Herbalifeprodukten zitten in de 6%btw en daarin vallen alleen voedingsprodukten.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] HERBALIFE
Re: HERBALIFE
leg maar op alle slakken zout.
ik heb vanmorgen eens gelezen op dit forum.
Ik ga hier echt niet meer reageren, zulke negativiteit. bah.Iedereen fijne kerstdagen en een heel gelukkig 2006.
Guusje
ik heb vanmorgen eens gelezen op dit forum.
Ik ga hier echt niet meer reageren, zulke negativiteit. bah.Iedereen fijne kerstdagen en een heel gelukkig 2006.
Guusje
Het is wel angstig dat er een product verkocht wordt door mensen die eigenlijk te weinig afweten van het product.
Dat blijkt uit alles wat ik gelezen heb van de hbl dealers.
Het grootste belang van de dealers is zoveel mogelijk mensen onder je te hebben die ook weer het product verkopen zo ontstaat een piramide
en de onderste van de piramide wordt het rijkst
Nu over het product (voor mij het belangrijkste want het wordt gekocht door mensen die ten einde raad zijn soms 30 kilo overgewicht hebben en jonge mensen die het in deze maatschappij moeilijk hebben met hun figuur. Het allerergste is dat vroeger diabetes een ouderdomsziekte is en nu een kinderziekte aan het worden is. De medische wereld is er wel achter dat dit komt door overgewicht.)
De shakes van hbl zijn proteinerijk en van uitstekende kwaliteit maar ze vervangen een maaltijd alleen dan val je af. Ga je in de fout gebruik je een shake en eet je er toch bij kom je aan Dit wil zeggen dat je het maar kort kan doen want je kan niet je normale leven blijven vervangen. Als je het wel een tijdje volhoudt val je af en kom je niets te kort mede door de tabletten die er bij geleverd worden veel mineralen en vitamines Het verschil tussen het amerikaanse en nederlandse product i: In Amerika mag vrij kalium verkocht worden dat mag in Nederland niet vandaar dat de kalium tabletten vervangen zijn door een soort kelp tabletten en daarvan kan ik zeggen dat dit je schildklier aanspoort om harder te werken dit zou niet erg zijn als uit de praktijk is gebleken dat een schildklier zich kan gedragen als een klein kind heeel enthousiast werkt werkt maar legt opeens het bijltje erbij neer en doet niets meer. Nou als je schildklier ermee ophoudt dan ben je behoorlijk ver van huis.Ik hoop dat ik veel mensen die toch een probleem met overgewicht hebben een beetje geholpen heb want ze hebben het al moeilijk genoeg. M.i. heb je het meest aan een product of dieet wat geen maaltijdvervanger is. Wel gewoon eten wat je graag lust maar goed naar je lichaam luisteren als je aankomt van vet probeer je de dingen die je graag eet met wat minder vet en heb je gemerkt dat je snel aankomt van koolhydraten neem je een pizza of brood gemaakt van koolhydraatarm meel. Mochten er nog vragen zijn laat het weten.
Tonia
Dat blijkt uit alles wat ik gelezen heb van de hbl dealers.
Het grootste belang van de dealers is zoveel mogelijk mensen onder je te hebben die ook weer het product verkopen zo ontstaat een piramide
en de onderste van de piramide wordt het rijkst
Nu over het product (voor mij het belangrijkste want het wordt gekocht door mensen die ten einde raad zijn soms 30 kilo overgewicht hebben en jonge mensen die het in deze maatschappij moeilijk hebben met hun figuur. Het allerergste is dat vroeger diabetes een ouderdomsziekte is en nu een kinderziekte aan het worden is. De medische wereld is er wel achter dat dit komt door overgewicht.)
De shakes van hbl zijn proteinerijk en van uitstekende kwaliteit maar ze vervangen een maaltijd alleen dan val je af. Ga je in de fout gebruik je een shake en eet je er toch bij kom je aan Dit wil zeggen dat je het maar kort kan doen want je kan niet je normale leven blijven vervangen. Als je het wel een tijdje volhoudt val je af en kom je niets te kort mede door de tabletten die er bij geleverd worden veel mineralen en vitamines Het verschil tussen het amerikaanse en nederlandse product i: In Amerika mag vrij kalium verkocht worden dat mag in Nederland niet vandaar dat de kalium tabletten vervangen zijn door een soort kelp tabletten en daarvan kan ik zeggen dat dit je schildklier aanspoort om harder te werken dit zou niet erg zijn als uit de praktijk is gebleken dat een schildklier zich kan gedragen als een klein kind heeel enthousiast werkt werkt maar legt opeens het bijltje erbij neer en doet niets meer. Nou als je schildklier ermee ophoudt dan ben je behoorlijk ver van huis.Ik hoop dat ik veel mensen die toch een probleem met overgewicht hebben een beetje geholpen heb want ze hebben het al moeilijk genoeg. M.i. heb je het meest aan een product of dieet wat geen maaltijdvervanger is. Wel gewoon eten wat je graag lust maar goed naar je lichaam luisteren als je aankomt van vet probeer je de dingen die je graag eet met wat minder vet en heb je gemerkt dat je snel aankomt van koolhydraten neem je een pizza of brood gemaakt van koolhydraatarm meel. Mochten er nog vragen zijn laat het weten.
Tonia
Ik vind het zo mooi om te zien dat alle HBL aanhangers zich blind staren op de uitspraken gedaan op de HBL sites. Nou als deze mensen eens net zo goed lezen, als dat ze roepen, dan zouden ze wil inbinden met de stellig gezondheidsclaims.
Even een voorbeeldje van de officiele HBL site:
Bij alle producten, die op de site worden vermeld, staat het volgende met kleine letters onderaan de pagina vermeld. Wat verwijst na de "claim", die wordt gemaakt in de product omschrijvingen.
Even een voorbeeldje van de officiele HBL site:
Bij alle producten, die op de site worden vermeld, staat het volgende met kleine letters onderaan de pagina vermeld. Wat verwijst na de "claim", die wordt gemaakt in de product omschrijvingen.
Ik neem aan dat dit voldoende zegt over het draagvlak binnen de officiele instanties....*These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.
Laatst gewijzigd door Thunder op 28 dec 2005 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Gasssst
En dat niet alleen. Het zegt veel over het vertrouwen van herbalife zelf in hun eigen produkten. Ze beelden liever deze aansprakelijkheiduitsluiting af dan dat ze hun middeltjes even langs de food & healthadministration brengen.
Stel je voor wat een reklame dat zou zijn als ze konden schrijven dat hun produkten daar geëvalueerd zouden zijn. Dan zag je dokter Jacobo, of Ignoro, of hoe die dan ook mag heten verbleken op zijn fotootje op de site. Maar ook die doctor M.D. Stivoro hoor je die claims niet uitspreken. Hij is niet gek.
Hij zit in de adviescommissie wordt er vermeld. Maar wat hij nou precies adviseert? Waarschijnlijk dat ze dat voer beter niet bij de Food and Drug Administration kunnen laten onderzoeken.
Stel je voor wat een reklame dat zou zijn als ze konden schrijven dat hun produkten daar geëvalueerd zouden zijn. Dan zag je dokter Jacobo, of Ignoro, of hoe die dan ook mag heten verbleken op zijn fotootje op de site. Maar ook die doctor M.D. Stivoro hoor je die claims niet uitspreken. Hij is niet gek.
Hij zit in de adviescommissie wordt er vermeld. Maar wat hij nou precies adviseert? Waarschijnlijk dat ze dat voer beter niet bij de Food and Drug Administration kunnen laten onderzoeken.
-
atos
Gubetje nu moet je zelf goed lezen, ik had het niet over de shakes maar over de supplementen. Die gebruiken ze blijkbaar dan niet in het Radbout?
Ik ben zelf een tijdje distributeur geweest van Herbalife. Ik ben blij dat ik er mee ben gestopt. De producten op zich zijn best goed en gezond. Maar afvallen gaat ook prima zonder herbalife. En dat is veel goedkoper, wanr herbalife is niet te betalen. Er zijn gewoon veel te veel tussenpersonen. Het is ook een hele oneerlijke manier van verkoop. Degene die boven aan staat in de piramide verdient het meest en hoeft er het minst voor te doen. Op een gegeven moment krijg je ook veel te veel distributeurs en wordt het steeds moeilijker om iets te verkopen.
En dan die trainingen, VRESELIJK. Je word en min of meer gehersenspoeld. Het is zo'n overdreven toestand en je moet twee dagen dezelfde verhalen aanhoren hoe geweldig herbalife is en hoe gelukkig men er van is geworden. Nou, gelukkig werd ik er niet van. En dan die 50 euro die je moet neertellen voor zo'n training, belachelijk. Kortom, voor mij nooit meer herbalife of elke andere vorm van multi level marketing.
En dan die trainingen, VRESELIJK. Je word en min of meer gehersenspoeld. Het is zo'n overdreven toestand en je moet twee dagen dezelfde verhalen aanhoren hoe geweldig herbalife is en hoe gelukkig men er van is geworden. Nou, gelukkig werd ik er niet van. En dan die 50 euro die je moet neertellen voor zo'n training, belachelijk. Kortom, voor mij nooit meer herbalife of elke andere vorm van multi level marketing.
Bedankt PRINCINSS voor jou openhartige mening, Daar hebben we in ieder geval iets aan. Ook mij lijkt dat door het grote aantal mensen die zich hier mee bezig houdt, Dat de spoeling dun word. Bij de supermarkt hangen diverse advertentie's van verschillende mensen die elkaar met woorden in ieder geval hevig beconcureren.
Jurrien.
Jurrien.
Princess helemaal fijn dat verhaal van jou, eindelijk idd bewijs dat herbalife mar gewoon door wat gehersenspoelde luitjes wordt verkocht. Zonder herbalife is er dus zeker leven. Een onnodig produkt voor een giga-prijsd. Niet intrappen dus...
Princess: Fijn dat er iemand eerlijk is
Je betaald je scheel en moet het je leven lang
blijven gebruiken wil je je resultaat behouden.
En de mensen aan de top maar lachen.
Gewoon gezond eten
Groetjes
Je betaald je scheel en moet het je leven lang
blijven gebruiken wil je je resultaat behouden.
En de mensen aan de top maar lachen.
Gewoon gezond eten
Groetjes
ik wil hier ook even op reageren over Herbalife
ik heb 3 maanden geleden hier ook een berichtje geschreven over Herbalife
dat ik er zoveel van ben afgevallen,maar ik ben nu gestopt met Herbalife ,omdat het te duur werd,en ik miste vreselijk mn boterham,
je zal mij niet horen zeggen dat het niet helpt ,maar ik weet nu wel dat als je stopt dat je best snel weer aankomt,en dat terwijl ik niets extra neem,ik eet gezond en eet bijna geen tussendoortjes(alleen in het weekend neem ik af en toe een toastje)
maar ik weet wel ,als je er mee begint het is voor de rest van je leven en ik geloof nu niet dat dat goed is voor je lichaam,want het krijgt dan geen vast(brood) eten meer binnen ,alleen nog het diner,ik ben blij dat ik er toch mee gestopt ben ,ondanks de paar kilo die ik er nu weer bij heb,lijkt me toch maar niks om altijd de shake te moeten nemen,ik miste echt mijn boterham
ik heb 3 maanden geleden hier ook een berichtje geschreven over Herbalife
dat ik er zoveel van ben afgevallen,maar ik ben nu gestopt met Herbalife ,omdat het te duur werd,en ik miste vreselijk mn boterham,
je zal mij niet horen zeggen dat het niet helpt ,maar ik weet nu wel dat als je stopt dat je best snel weer aankomt,en dat terwijl ik niets extra neem,ik eet gezond en eet bijna geen tussendoortjes(alleen in het weekend neem ik af en toe een toastje)
maar ik weet wel ,als je er mee begint het is voor de rest van je leven en ik geloof nu niet dat dat goed is voor je lichaam,want het krijgt dan geen vast(brood) eten meer binnen ,alleen nog het diner,ik ben blij dat ik er toch mee gestopt ben ,ondanks de paar kilo die ik er nu weer bij heb,lijkt me toch maar niks om altijd de shake te moeten nemen,ik miste echt mijn boterham
Heel verstandig van jou ! en dat scheelt ook nog eens een hoop geld. Nu proberen om steeds een klein beetje minder te eten, 1 boterhammetje ipv 2 en binnen de kortste tijd ben je picobello zonder dat je moet smachten.
Succes Jurrien
Succes Jurrien
Zal het hier ook maar is neer zetten.
Zal ik jullie dan even uit je droom helpen.
Wij hebben dat hbl laten testen bij een lab het enigste wat er in zitten is vitamines zoals in een appel en een sinaasappel en meer niet.
Dus zoals jullie zeggen ja het is een goede voeding nee dat is het dus niet.
Zal ik jullie dan even uit je droom helpen.
Wij hebben dat hbl laten testen bij een lab het enigste wat er in zitten is vitamines zoals in een appel en een sinaasappel en meer niet.
Dus zoals jullie zeggen ja het is een goede voeding nee dat is het dus niet.
-
john Hilberding
Herbalife werkt maar is duur.
Andere producten op basis shake's werken net zo goed.
En de persoonlijke begleiding is onzin. Als je er niet voor 100% er tegen aan gaat dan laten ze je vaak vallen. Het blijft toch om geld gaan.
Ze zouden het goedkoper moeten maken en dat kan best.
Andere producten op basis shake's werken net zo goed.
En de persoonlijke begleiding is onzin. Als je er niet voor 100% er tegen aan gaat dan laten ze je vaak vallen. Het blijft toch om geld gaan.
Ze zouden het goedkoper moeten maken en dat kan best.
nou ik heb ook ooit herbalive geprobeerd, ik heb voedsel intolerantie en had opeens andere baan waardoor ik erg laat thuis was en ik niet even snakje tussendoor kan halen.
ik die set gekocht, niet om aftevallen maar om snel een goedde portie energie binnen te krijgen die ik dus mee kon nemen voor onderweg ook was ik net begonnen om voor de halve maraton te trainen en dat spul zou goed zijn voor je spieropbouw.
ik dat spul eten en ik voelde me zo moe naar 5 dagen, die man belt van hoe vind je het product en merkje dat je meer energie hebt,
meer energie? ik was zo moe als een hond.
had toevallig al afspraak staan voor natuurgeneeskundig consult om even doortemeten of alles wat ik at voldoende was, gewoon om te kijken of er iets meer of minder van iets gegeten moetst worden.
tjonge schrok wel erg van de uitslag, ik reageerde dus heel slecht op dat herbal spul en mun heele sisteem lag op zun gat. ook zaten er niet de benodigde middelen mineralen en vitaminen in die ze beweerde dat er in zaten en het mun lichaam meer schade dan goeds toebracht
ik heb het meteen niet meer genomen en na 2 dagen voede ik me al stuk beter!
natuurproducten zijn heel goed als ze echt natuurlijk zijn en niet zodaningbewerkt dat het al het natuurlijke ondertussen weer verloren is.
bedacht achteraf ook dat het wel slim is, je maakt een "leeg" papje en verkoopt er mineralen en vitaminnen naast die ook niet goed maar wel iets werken, tja dat je dan verschil merkt als je die vitaminen niet neemt die volgens hen onontbeerlijk zijn dat is dan niet gek!
als je niet de tijd wil of kan nemen om fatsoenlijk te eeten
eet/drink gewoon een bordje/flesje brinta en een wortel, stuk goedkooper
haal bij de hema potje vitamine c time relace zijn puur zonder allemaal toevoegingen en hardstikke goedkoop!
mix nu sóchtens verse biologische groenten in zo'n maggick bullet ding gewoon op pulp stand met soja melk en das hartstikke lekker en vuld en nog belangrijker voed als een tirelier! geen extra vitamine pillen meer nodig!!! en als ik iets zoet wil met soja vla en fruit voor wie niet lijnt een beetje (slag)room echt verukkelijk goed vullend en gezond!
en met een zo'n apparaat 40e.bij kruidvat ben je stukken goedkoper en gezonder uit en is nog sneller ook dan die shake die je van te vooren klaar moet maken!
ik die set gekocht, niet om aftevallen maar om snel een goedde portie energie binnen te krijgen die ik dus mee kon nemen voor onderweg ook was ik net begonnen om voor de halve maraton te trainen en dat spul zou goed zijn voor je spieropbouw.
ik dat spul eten en ik voelde me zo moe naar 5 dagen, die man belt van hoe vind je het product en merkje dat je meer energie hebt,
meer energie? ik was zo moe als een hond.
had toevallig al afspraak staan voor natuurgeneeskundig consult om even doortemeten of alles wat ik at voldoende was, gewoon om te kijken of er iets meer of minder van iets gegeten moetst worden.
tjonge schrok wel erg van de uitslag, ik reageerde dus heel slecht op dat herbal spul en mun heele sisteem lag op zun gat. ook zaten er niet de benodigde middelen mineralen en vitaminen in die ze beweerde dat er in zaten en het mun lichaam meer schade dan goeds toebracht
ik heb het meteen niet meer genomen en na 2 dagen voede ik me al stuk beter!
natuurproducten zijn heel goed als ze echt natuurlijk zijn en niet zodaningbewerkt dat het al het natuurlijke ondertussen weer verloren is.
bedacht achteraf ook dat het wel slim is, je maakt een "leeg" papje en verkoopt er mineralen en vitaminnen naast die ook niet goed maar wel iets werken, tja dat je dan verschil merkt als je die vitaminen niet neemt die volgens hen onontbeerlijk zijn dat is dan niet gek!
als je niet de tijd wil of kan nemen om fatsoenlijk te eeten
eet/drink gewoon een bordje/flesje brinta en een wortel, stuk goedkooper
haal bij de hema potje vitamine c time relace zijn puur zonder allemaal toevoegingen en hardstikke goedkoop!
mix nu sóchtens verse biologische groenten in zo'n maggick bullet ding gewoon op pulp stand met soja melk en das hartstikke lekker en vuld en nog belangrijker voed als een tirelier! geen extra vitamine pillen meer nodig!!! en als ik iets zoet wil met soja vla en fruit voor wie niet lijnt een beetje (slag)room echt verukkelijk goed vullend en gezond!
en met een zo'n apparaat 40e.bij kruidvat ben je stukken goedkoper en gezonder uit en is nog sneller ook dan die shake die je van te vooren klaar moet maken!
Zodra je denkt dat een geplet pilletje of een drankje gezond is moet je je maar eens na laten kijken. Er gaat niets boven natuurlijk voedsel vers van de pers, land/boom etc bedoel ik dus. Als je in voedsel niet meer de 'grondstoffen' herkent is er flink wat mis met dat produkt!!!!!
Laatst gewijzigd door eeliane op 24 feb 2006 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zou zeggen: bekijk deze site en trek je conclusies.
http://www.mlmwatch.org/04C/Herbalife/herbalife00.html
Herballife heeft steeds meer moeite dekkende verzekeringen te vinden. De premies lopen heel snel op, en het maximale uitkeringsbedrag wordt minder en minder.
http://www.mlmwatch.org/04C/Herbalife/herbalife00.html
Herballife heeft steeds meer moeite dekkende verzekeringen te vinden. De premies lopen heel snel op, en het maximale uitkeringsbedrag wordt minder en minder.
Het is een hele enge massa productie bedrijf, ik kreeg een videoband waarin je bijna gehersenspoeld werd met lekker makende verhaaltjes van Herbalife distributeurs (Lees: Acteurs). Het waren mensen met witte tanden uit Amerika, dat is eng en nep mensen. Ik ben ook 2 keer naar een bijeenkomst geweest, ik moest van mijn sponsor anders zou ik het wel merken...die bijeenkomsten ging alleen maar over hoe je producten moest verkopen, er was ook een klein deel over de ingredienten. Maar het ging voornamelijk over 'hoe verkoop ik deze troep aan onschuldige dikke mensen' ik schaamde me kapot. Elke sponsor/distributeur liep er zeer sjeik (duurste auto's, sieraden & kledij). In eerste instantie mocht ik niet binnenkomen ik had namelijk mij dagelijkse kleding aan. Ik ben een paar dagen later direct gestopt met die troep, het is één grote sekte. Ik had ook een schuld open staan bij mijn sponsor van enkele duizenden guldens/euro's. Ik ben er nu al heel wat jaar mee gestopt, ben hier heel erg blij mee, ik raad mensen aan om niet met Herbalife in zee te gaan. Je wordt besodemieterd wara jezelf bij staat, mooie praatjes die ze je ophangen, het is echt wel een pyramide constructie en geen MLM. Hoe meer klanten jij krijgt en hoe meer mensen jij gek kan maken zodat ze onder jou distributeur worden hoe rijker jij wordt. Beloningen van goud/diamanten speldjes tot met diamanten belegde rolex horloges. Beloningen die kunnen oplopen tot miljoenen euro's. Ik werd ook blind gemaakt met dit soort lekkernijen, je krijgt mooie folders en boekjes met deze Pyramide achtige praktijken. Het enige wat bij mensen die dat kopen lichter wordt is hun portomonnee, ik zeg tegen mensen dit: ''Probeer op de natuurlijke manier af te vallen, kost je niks, bespaard je hoop geld je valt gezond en natuurlijk af'' De enige die er goed van worden zijn de sponsors van Herbalife....=Sekte.
Nou Gubetje, ik wacht in spanning op je antwoord... 
Je bedoelt naar aanleiding van mijn verhaal ?