LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HERBALIFE

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.

HERBALIFE JA OF NEE?

Ja, het werkt!
43
23%
Nee, ik vind het te duur, maar werkt wel.
23
12%
Nee, het werkt niet!
108
57%
Ik weet niet wat Herbalife is!
17
9%
 
Totaal aantal stemmen: 191

Katja46
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 apr 2006 09:09

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Katja46 »

Ik heb ook herbalife gehad.
Ben half januari gestopt.
Ben 15 kilo kwijt geraakt in een half jaar.
En het is er nog steeds af gelukkig. :)

Dorien2
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 apr 2006 20:33

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Dorien2 »

Ik ben onlangs bij zo'n Herbalife-meneer geweest. Wat een onzin zeg; die vent kwam zoooooo onprofessioneel over!!! Hij wist volgens mij niet eens waar ie het over had en zei dingen die niet waar zijn! Zoals dat er in een boterham meer dan 200 kalorieen zitten. Dat haalde hij uit zijn lijstje op de PC. Ik reageerde verbaasd dat dat niet zo is. Jawel zegt ie, het staat hier! Ik zeg, volgens mij is dat per 100 gram en niet per stuk. Ging ie nog eens kijken, o ja ik had gelijk. En hij zei dat een appel 200 kalorieen bevat. Zelfde reactie van mij, dat kan niet, daar heb je wel 4 appels voor! Nee hoor, in fruit zitten veel kalorieen zegt ie, je moet vooral niet teveel fruit eten. EN het advies 2 stuks fruit van het voedingscentrum dan? TJa, niet als je wilt afvallen. Wat een onzin!! Niet ieder produkt dat veel kalorieen bevat, is een dikmaker!! Neem nou vette vis, hartstikke kalorierijk, maar vol goeie vetzuren, vitamine D etc.! Als je dat 2 keer in de week eet, wordt je er echt niet dik van hoor! Ik geloof nooit dat je van fruit dik wordt, dat is de grootste onzin die ik ooit heb gehoord.
Op de kalorieenteller van het voedingscentrum stond overigens dat er in een appel 60 kalorieen zitten, dus ik had weer gelijk. En zo waren er nog meer dingen die niet klopten volgens mij.
Ik heb me helaas laten overhalen tot het kopen van een pot met dat spul, het is een partij goor, dat wil je niet weten! En personal coaching, daar doen ze hier niet aan geloof ik, ik zou vorige week gebeld worden over hoe het ging, ik moet het telefoontje nog krijgen...
Nee, voor mij heeft HBL helemaal afgedaan.

shaibah
Berichten: 76
Lid geworden op: 11 aug 2005 21:21

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door shaibah »

Hoi Dorien,

Als ik je verhaal goed lees, ben je bij een aspirant ( lees nieuwe) distributeur geweest.
Deze had totaal niets voorbereid, en zo gaat het met velen die er in trappen.

want dat is vaak het geval.

Ik raad je aan deze distributeur te bellen, als het goed is heb je een rekening meegekregen met zijn telefoonnummer.
Je hebt immers niet goed geld terug garantie, maak daar gebruik van.

efke
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 apr 2006 17:53

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door efke »

hey iedereen mijn naam is evi en kben 20 jaar
ik ben nu serieus aan het twijfelen om distribiteur te worden van herbelaife
het is zoals hier op deze forum dikwijls wordt geschreven
ze zeggen niet anders dan goed er over.
ik ben nu ook naar zo een info avond geweest en om eerlijk te zijn heb ik er wel intresse voor maar je moet er eerst zelf wel geld in steken vooraleer je er geld kan uithalen en ik spreek hier niet over 100 euro hé.
nu kan er mij iemand helpen want ik wil zo graag een bijverdienste maar heb serieus mijn twijfels om met dit verder te gaan
ik denk wel dat het leuk is maar voor dit financieel nog dieper te geraken liever niet
alvast bedankt als je een reactie wilt achter laten
mijn emailadres is [email protected]

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Henrice »

En zeiden ze niet tegen je "Joh je bent pas 20, ga een opleiding volgen en een echt beroep leren"

Of hebben ze je prille geest al dusdanig bewerkt dat er geen weg terug meer is ?

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door mlmangel »

Kritische informatie over Herbalife en andere MLM organisaties vind je via onderstaande pagina's.

http://www.angelfire.com/planet/mlmpage/

OF

http://mlmpage.blogspot.com/

Ga ook eens kijken op het forum over Herbalife en hun praktijken op http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... 9&start=90
Laatst gewijzigd door mlmangel op 11 sep 2007 15:14, 2 keer totaal gewijzigd.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door mlmangel »

Herbalife = MLM = SCAM

Edea
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 jul 2006 20:42

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Edea »

Het is een natuurlijk product, op geen enkele manier schadelijk, je krijgt oprecht en intensief advies.
Ik vind het raar dat er hier "gescholden" wordt, ik vind dat niet erg volwassen, hoor.

Edea

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Zoals al eerder gezegd (door meerdere mensen): drie keer per dag goed en gevarieerd eten, niet (teveel) snoepen, voldoende water drinken en meer bewegen. Dan bereik je hetzelfde resultaat, alleen veel goedkoper.

pompoen
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 sep 2006 21:12

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door pompoen »

Goedenavond,

Een kennis van mij wil gaan starten als distributeur van herbalife, ik maak me daar zorgen om. Ik vertrouw dit soort bedrijven niet, zeker na al de negatieve berichten die in dit forum staan over herbalife. Ik zou graag willen weten of er nu, in september 2006 inmiddels weer nieuwe feiten zijn over dit bedrijf, zowel over hun producten als het werven van distributeurs. Ik wil weten of ik me terecht zorgen maak of niet. Kan iemand me wat meer erover vertellen a.u.b.

Alvast bedankt

gubetje
Berichten: 146
Lid geworden op: 15 dec 2005 18:08

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door gubetje »

Och, weet je de mensen die allemaal zo snel oordelen, hebben nog nooit herbalife gegeten, alleen maar verhalen gehoord.
30 dagen niet goed-geld teruggarantie, dat kun je niet bieden, als je een slecht produkt op de markt brengt.
Eet het en je weet het. Goede begeleiding is absoluut noodzakelijk.
En waarom ga je niet een keer naar een bedrijfspresentatie met je kennis. Kun je zelf eens zien wat je ervan vindt.
Ikzelf eet het al 4,5 jaar naar volle tevredenheid.
Van een morfineetende zombie gegaan naar een medicijnvrije levensgenieter. En ja in mijn bloed is aangetoond, dat het zo vooruit gegaan is, dat ik geen extra rode bloedlichaampjes toegediend hoef te krijgen als ik in januari een nieuwe knie krijg.
En mijn orthopaed is nu onder de indruk van het herstel, dat hij bij mij ziet. En och weet je: je doet het of je doet het niet.
Groetjes en ik zou me niet te druk maken om je kennis. Ikneem aan, dat ze volwassen is.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door mlmangel »

Informatie over MLM is te lezen op het MLM Forum, via http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... &start=210. Je kan je er, na je geïnformeerd te hebben over de pro- en contra argumenten betreffende MLM, je stem uitbrengen.

gubetje
Berichten: 146
Lid geworden op: 15 dec 2005 18:08

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door gubetje »

Wat klets je nu toch weer over mlm. Het ging hier over voeding.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door mlmangel »

Herbalife is een MLM bedrijf.

Informatie over MLM kan je vinden via:

www.angelfire.com/planet/mlmpage

jan jansen============
Berichten: 204
Lid geworden op: 09 sep 2006 02:31

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door jan jansen============ »

[quote]TVT


Geplaatst op 07 Nov 2005 19:25 door TVT


--------------------------------------------------------------------------------

Beste Harriet,
Als producten bij de drogist liggen, is het dan soms niet "commercieel"
Dacht je dat Unilever het product Slim Fast weggeeft aan de drogist ?
En dat de drogist dit vervolgens weggeeft aan de klant ?
Het is precies andersom : in de "gewone" handel wordt de winkelprijs juist relatief hoog omdat er veel kanalen tussen zitten.
(Productie, transport, groothandel, nog een keer transport, detailhandel, klant)
Bij netwerk-marketing bedrijven zijn de lijnen veel korter, waardoor het product juist redelijk geprijsd is.
Geloof me : Herbalife is inmiddels in 60 landen uitgebreid gestest en voldoet aan alle eisen, dus óók Nederlandse. Het is immers al 11 jaar op de Nederlandse markt en bestaat al 25 jaar.
Veel mensen kennen het Netwerk Marketing principe (nog) niet en kijken er daarom negatief tegenaan. En dat terwijl het in de Gouden Eeuw door Nederlandse ondernemers is bedacht..........
Maar de stelling is : Werkt Herbalife ? En ik zeg volmiondig : JA !


@tvt

Dat is nu juist het punt, als er geen transport, groothandel, detailhandel etc etc tussen zit, dan zou hl toch goedkoper moeten zijn dan andere producten die wel bij de drogist liggen ipv duurder?

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Walter van V »

en daar raak je 1 van de kernpunten... !

gubetje
Berichten: 146
Lid geworden op: 15 dec 2005 18:08

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door gubetje »

Krijg je bij de drogist ook begeleiding? Volgens mij niet, zoek het zelf maar uit.
Bij herbalife krijg je begeleiding en een 30 dagen niet goed geldteruggarantie.

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Henrice »

Bij herbalife krijg je begeleiding
Op de gemiddelde betere sportschool ook.

Maar dan vaak van mensen die er verstand van hebben.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door mlmangel »

Informatie over Herbalife en MLM in het algemeen kan je vinden via www.angelfire.com/planet/mlmpage

bianca135
Berichten: 9
Lid geworden op: 02 nov 2006 13:36

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door bianca135 »

hoi
wat mij betreft vind ik het te duur en daar bij komt ook nog dat ik gewoon mijn boterham lust ik kauw graag.
ik vind die smaken vies ik krijg het niet door mijn strot ba ba als ik het gratis krijg hoef ik het ook niet :x

Gesloten