Is goed hoor ,doe maar.ciske schreef::
@snepke kom wel effe langs fietsen
We hebben best veel groente in ons (volks)tuintje.Alleen de biefstuk wil niet groeien.
Kom maar halen wat je nodig hebt
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Is goed hoor ,doe maar.ciske schreef::
jammer dat de biefstuk niet groeit.snepke schreef:Is goed hoor ,doe maar.ciske schreef::
We hebben best veel groente in ons (volks)tuintje.Alleen de biefstuk wil niet groeien.
Kom maar halen wat je nodig hebt
ach gut ...een paar telfortklantjes er bijhooligan84 schreef:hou jij wel van he grote komkommers
Bij de aldi lagen ze voor 25 cent.ciske schreef: vanavond hollandse komkommer, was 49 cent.
had dat effe eerder gezegd, nu eet het zo anderssnepke schreef:Bij de aldi lagen ze voor 25 cent.ciske schreef: vanavond hollandse komkommer, was 49 cent.
Ging niet,ben net pas thuisciske schreef: had dat effe eerder gezegd, nu eet het zo anders
Toch niet te geloven zeg.manondoris schreef: nou is er weer iets met de hamburgers van de lidle zo even het nieuws kijken !
zo blijven ze bezigsnepke schreef:
Toch niet te geloven zeg.
Nu zijn de groenten allemaal aan de beurt geweest,nu is het vlees zeker aan de beurt,nu de hamburgers,morgen de gehaktballen.
Grr!!
Om het goed te maken voor die arme komkommerkwekers gaan we de komende komkommerweken eens flink veel komkommers nuttigen.manondoris schreef:kunnen we nou met een gerust hart komkommer eten of niet? lees net op txt dat ook de nederlandse komkommer verdacht word. wat vinde jullie?
samen met een heerlijke hamburger van de lidlseconds-out schreef:Om het goed te maken voor die arme komkommerkwekers gaan we de komende komkommerweken eens flink veel komkommers nuttigen.manondoris schreef:kunnen we nou met een gerust hart komkommer eten of niet? lees net op txt dat ook de nederlandse komkommer verdacht word. wat vinde jullie?
We beginnen met een
Ontbijt met een glas komkommersap.
Daarna als snackje tussendoor geraspte komkommerschijfjes.
Als lunch hebben we dan de heerlijke komkommersalade voor op het brood.
Bij het diner -u raadt het al- komkommer als hoofschotel gelardeerd met de aardappels...de jus kan ook weer aangelengd worden met komkommersap.
S avonds sluiten wij de dag weer af met een zelf geperste heerlijk glas komkommersap (koel serveren)
Eet smakelijk.
ik hoef toch niet te veel komkommer hoorsnepke schreef:Je kan maar ergens dik van zijn.
Ik vind komkommersalade wel lekker
En brood met kaas en komkommer is ook niet verkeerd.
Jawel,maar de paprika's bak ik nu eerst even,voor ik ze door de groente of pasta's doe.ciske schreef:eten hier al weer mensen tomaten? en paprika's , hoorde gisteren op de buis dat dat nog niet zo goed loopt.