LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kuipje boter bij AH voor 5.25 euro

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
stefke

Re: kuipje boter bij AH voor 5.25 euro

Ongelezen bericht door stefke »

Jumbo schijnt goedkoper te zijn. Iemand ervaring met deze supermarkt

de Kerf

Ongelezen bericht door de Kerf »

:shock: Op doktersvoorschrift moet ik deze dure Becel boter Pro-activ gebruiken in verband met een te hoog cholerstol gehalte. Het resultaat is goed. Maar de prijs welke supermarkt ook door mij bezocht wordt het is overal zo duur. Binnenkort zal ik Becel eens aanschrijven waarom dit zo duur moet zijn.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

In feite is het een soort medicijn. Je zou de prijs dan ook niet met margarine, maar met boter moeten vergelijken.

resp0012081

Ongelezen bericht door resp0012081 »

wanneer valt :roll: 16 april op maandag

heikopa

Ongelezen bericht door heikopa »

:!: Vroeger haalde gewoon een pakje margarine voor 20 cent en geloof me, al die mensen hebben geen trauma's van wat ze vroeger allemaal gemist hebben :!:

Orfy29

Ongelezen bericht door Orfy29 »

Pffffffffffffffff vroeger is nu niet... je kan niet vroeger met nu vergelijken... ja toen was alles goedkoper ja... maar de salarissen waren ook minder.

Ik wil niet zeggen dat we nu erg hoge salarissen heb want je moet nu wel heel erg veel moeite doen en kijken met wat je aanschaft om maar rond te komen maar die opmerking van vroeger dit en vroeger zo.... hou toch op....

[/quote]

FD

Ongelezen bericht door FD »

Idd sanneke, daarom adviseren wij ook altijd kinderen (die meestal komen vragen waar iets staat) altijd hun bonnetje mee te nemen, niet goed geld terug....

en twarco, die boter bestond nog niet eens in het guldentijdperk.

Dus simpel de euro ervoor kan niet.

nagamiji

Ongelezen bericht door nagamiji »

Dit gaat over MARGARINE, en NIET over BOTER!!!!!!!

Cable Guy

Ongelezen bericht door Cable Guy »

Vroeger haalde gewoon een pakje margarine voor 20 cent en geloof me, al die mensen hebben geen trauma's van wat ze vroeger allemaal gemist hebben
Dat zullen lekkere boterhammetjes geworden zijn met deze margarine!
Neem gewoon (echte) boter, dat is lekker.

Gast

Er zijn nu eenmaal mensen die liever gore troep vreten dan echte boter. Sommige mensen hebben gewoon geen smaak.

Anja (cassiere bij AH)

Ongelezen bericht door Anja (cassiere bij AH) »

Iderdaad sanneke, ik ben het helemaal met je eens.
Iedereen heeft altijd wat te zeuren over Albert Heijn, maar ondertussen komen ze er wel om boodschappen te doen.
En dan maar klagen tegen de cassiere over de prijzen.
Het liefst zou ik dan zeggen: Wat kom je hier dan nog doen !!!!
Ga lekker naar Dirk van de Broek als die toch zo goedkoop is!!!!!
En val andere niet lastig met je gezeur over een pakje boter !!!!!

:x

Theus

Ongelezen bericht door Theus »

Ik heb het probleem van de hoge prijzen bij Albert Heijn al geruime tijd geleden opgelost: ik ga niet meer naar Albert Heijn!
Voor al datgene dat ze hebben (en dat is verre van compleet!) ga ik naar Lidl, aan het eind van de straat. Voor het overige ga ik ééns per 2 weken naar Dirk van de Broek in een naburig dorp.
Bij de Edah (iets verderop) betaalde ik ruim DRIE KEER de prijs van Lidl voor een ponds-kuip van de voordeligste plantenmargarine: Lidl 32 eurocent en Edah 99 eurocent! Voor voorgebakken stokbrood is Edah ruim 2x duurder en Albert Heijn onbetaalbaar!

Niemand dwingt je toch om naar Albert Heijn te gaan!?

isi

Ongelezen bericht door isi »

tjonge jonge wat kunnen mensen zich druk maken om een kuipje vet.
Dat noemen ze nog eens reclame voor Becel !! :wink:

ome Jan

Ongelezen bericht door ome Jan »

Beste mensen maak je niet druk om die Becel .Er is niemand verplicht om deze boter te kopen.En op doktersadvies?Die huisarts heeft makkelijk praten met zijn topinkomen!
Die cholesterol toestanden is allemaal iets van de laatste jaren, vroeger maakte je je daar ook niet druk over.

Gast

vroeger maakte men zich ook niet druk over kanker (omdat ze dat niet kenden), maar als je er dood aan gaat is het toch vervelend.

cdenboer

Ongelezen bericht door cdenboer »

Ook ik kocht altijd Becel pro-activ, i.v.m. hoog cholesterol. Ben nu overgestapt op boter, die ook in een cholesterol dieet past. Becel light.
Prijs € 1,45.

olleke

Ongelezen bericht door olleke »

Als je later achter de prijs komt en het staat al op tafel dan krijg je het gelijk aan je rikketik, ook al is het becel!!!!
CHECK

stranger2000

Ongelezen bericht door stranger2000 »

Nou, Theus ga jij maar lekker naar de Lidl, ik ga wel naar Albert Heijn. Ik heb al eerder geschreven dat ik echt geprobeerd heb om bijv. Aldi produkten te eten maar de kwaliteit is ver onder de maat. Bij Albert Heijn heb je ook van die slechte producten, van Euroshopper, maar die koop ik gewoon niet.
Mijn schoonzuster is ook zo'n budget koper en als ik daar bijvoorbeeld koffie krijg is dat echt niet te drinken, en dan komt er nog koffiemelk in wat misschien maar 0,35 eurocent kost en dan ga je helemaal over je nek. Verder gaan we vervolgens eten en dat spul komt ook allemaal bij de Lidl en Aldi vandaan, het spijt me maar het is echt ver onder de maat. Alleen de toetjes, brie, vruchtensappen vind ik goed daar vandaan, maar m'n boodschapjes voor de hele week, nee nooit en te nimmer ga ik weer naar Lidl of naar Aldi. Natuurlijk, als je het niet kunt betalen, heb je helaas geen andere keus, maar anders snap ik echt niet waarom je op je eten zult moeten bezuinigen.

Gast

Ik herken dat. Als ik bij mijn zus ben, dan krijg ik een koekje. Koekjes koop je volgens mij omdat ze lekker zijn, maar die koekjes zijn goedkoop en niet te vreten. Waarom koopt iemand dat dan, vraag ik me dan af. Voor de gezondheid koop je geen koekjes.
Het is ook zo hatelijk om daar wat van te zeggen dan, dus eet ik het maar op.

Rob375

Ongelezen bericht door Rob375 »

zolang er mensen zijn die het verschil tussen boter en margarine niet weten heeft AH gelijk om 5 euro te vragen voor margarine.
Voor de goede orde: Becel is margarine en heeft net zoveel met boter te maken als schoensmeer.

Gesloten