Ons dochtertje van 4 jaar heeft in oktober 2012 een nier mogen ontvangen van mijn man, allemaal helemaal geweldig en het leek ook super te gaan.
Ze krijgt daar veel verschillende medicatie bij en heeft ook geen weerstand omdat deze naar beneden word gebracht.
Ze mag in feite alles weer eten maar dat lukt haar helaas niet op dit moment door een virus of bacterie.
Ook is het aftasten welke sondevoeding zij goed op reageert.
Nu heeft de diëtiste die haar dieet samenstelt op 22 januari een machtiging gefaxt naar Mediq Tefa en wij zouden normaliter de volgende dag voeding in huis moeten hebben, wat echter niet gebeurde.
De dag daarop gebeld en toen bleek dat er helemaal geen machtiging was verwerkt en dus ook geen bestelling was verstuurd, drama drama dus.
Er is al veel fout gegaan bij Tefa dus we keken er totaal niet raar van op.
Nu was het zo dat wij gisteren weer in het behandelend ziekenhuis zijn geweest en ons dochtertje bleek nu 5 kilo te zijn afgevallen en vermoedelijk kan haar lichaam de boedl niet heel goed verteren waardoor we op een andere sondevoeding zijn uitgekomen.
Nu zouden we vandaag weer voeding moeten binnen krijgen, maar mijn onderbuik gevoel leek wat anders aan te geven, wij bellen en ja hoor er was volgens Tefa weer geen machtiging.
Wij de hele situatie uitleggen en ook aangeven dat als ons dochtertje de voeding vandaag niet krijgt en blijft afvallen ze opgenomen moet worden, wat we natuurlijk zo goed mogelijk proberen te voorkomen, thuis is toch altijd het fijnste.
Maar het interresseert het de medewerkers bij Tefa totaal niet en als je dan ff uit je slof schiet en emotioneel aan de telefoon zit is er een medewerker die tegen je schreeuwt "ik heb zelf al een doodziek kind" en huilend de telefoon opgooit en wegloopt, geen collega die het even overneemt en wij alles op de achtergrond kunnen horen.
Dat de leidinggevende zegt: zonder machtiging kunnen wij niks.
Maar Tefa liegt, onze zorgverzekeraar VGZ en de Diëtiste hebben allebei te kennen gegeven dat "als wij voeding bestellen ze dat gewoon moeten leveren en dat de machtigingen ook later geregeld mogen worden" dat houd dus in dat wij vandaag gewoon de voeding hadden moeten krijgen ongeacht de machtiging of niet.
Wat een falen weer bij Mediq Tefa, wat maken ze er weer een zootje van.
Mensen mochten jullie ooit (ik hoop het nooit) in een situatie komen dat u kind of u zelf voeding nodig heeft op medische gronden om wat voor reden dan ook. Ga alstublieft nooit naar MEDIQ TEFA want u gezondheid interesseert ze daar helemaal niks. Het gaat ze alleen maar om hun eigen belang en de centen die ze eruit kunnen slaan bij de zorgverzekeraars.
WIj hopen dat u allen op u hoede bent en dat geldt ook voor ze Zorgverzekeraars.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mediq Tefa
Re: Mediq Tefa
Van Mediq Apotheken wordt je ook niet vrolijk.
-
Onze apotheek is ook Mediq geworden. De service van het personeel is top.
Ze doen veel moeite voor de juiste zorg.
Maar dat verandert ook per apotheek en personeel uiteraard.
Ze doen veel moeite voor de juiste zorg.
Maar dat verandert ook per apotheek en personeel uiteraard.
nou wil ik even reageren op het bericht, ik heb voor mijn dochter ook te maken met Mediq tefa (sondevoeding) en wij zijn er bijzonder tevreden over !!!!!
Nooit geen boze medewerksters aan de telefoon , ligt er misschien ook aan hoe je iets overbrengt naar een ander, helpen met het oplossen van een probleem. Bestellingen altijd netjes volgens afspraak op tijd!!!
Ik las dit bericht en vind dat een goede ervaring ook vermeld mag worden.
Dus mensen zo kan het ook en je hoeft heus niet bang voor die firma te zijn!!!!!!!!
Nooit geen boze medewerksters aan de telefoon , ligt er misschien ook aan hoe je iets overbrengt naar een ander, helpen met het oplossen van een probleem. Bestellingen altijd netjes volgens afspraak op tijd!!!
Ik las dit bericht en vind dat een goede ervaring ook vermeld mag worden.
Dus mensen zo kan het ook en je hoeft heus niet bang voor die firma te zijn!!!!!!!!