LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Red Bull, Xi climax, enz.

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
Gast

Red Bull, Xi climax, enz.

Ongelezen bericht door Gast »

Hoi,

Allemaal vast al wel eens van Red bull gehoord! Ik ben heel erg benieuwd of dit nou gezond is. Ik weet wel dat er veel suiker inzit en dat dat dus slecht is voor het gebit, maar de hoeveelheid taurine en cafeine dan??

Je hebt al heel veel soorten ondertussen zoals:

B-52 (halve liter flesjes)
Bullit (blikjes)
Red Bull (blikjes, horeca flesjes)
Xi climax
Golden power(blikjes)
Red oktober (1.5 liter)

en zelfs nog meer. Red Bull wordt tegenwoordig ook steeds meer gebruikt in discotheken en kroegen als oppepper of als mix met bijvoorbeeld rode wodka (Flugel)

Ik zou hier graag meer over willen weten

alvast bedankt,

Danny Brand

DBrand

Re: Red Bull, Xi climax, enz.

Ongelezen bericht door DBrand »

ik wou er nog evenaan toevoegen dat bepaalde merken alleen bij sommige supermarkten te koop zijn namelijk:

B-52 alleen bij Edah
Bullit alleen bij C1000
Golden power alleen bij de aldi
:roll:

Dannyk

Ongelezen bericht door Dannyk »

BounceMeister

Ongelezen bericht door BounceMeister »

Neem een bakje sterke koffie, een blikje isostar en wat frisdrank, dan heb je inhoudelijk hetzelfde als red bull.

Afzonderlijk worden die dingen niet als slecht gezien, behalve de bekende effecten van suiker, koolzuur en caffeine dan.

De blikjes Bullit bij de Bas van der Heijden kosten een fractie van Red Bull en ik vind ze nog lekkerder ook!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

ik drink de blikjes van de Lidl, met een tijger aan de voorkant...power ofzo heet het..maar lekker , het nadeel is alleen dat je er steeds meer dorst van krijgt

Gesloten