Chocomelk schreef:Haha wat een gezeur om een snitzel, koop gewoon je eigen hamlapje of ongepaneerde snitzel en paneer die thuis, ik doe het altijd.
En dan weet je wat je eet en is veel lekkerder.
Mensen denken met een gepaneerde schnitsel minder werk te hebben, maar vergeten een ding, dat zij niet kunnen zien wat zij kopen.
Een stuk, misschien vlees, maar ik denk meer aan , sorry duiner, honden.
Klopt wat je schrijft Nevermind, mensen willen tegenwoordig zowieso snel klaar zijn met eten maken, alles is bijna voorverpakt, geschilt etc te verkrijgen.
ik heb bv in half uur tijd indisch gekookt
het is gewoon plannen... oke moet wel zeggen dat ik een half uur voorbereiding heb
dus totaal een uur maar dat doe ik eerder op de dag als ik de tijd heb of de avond ervoor... en meestal maak ik zoveel dat we de volgende dag er nog van kunnen eten..
heerlijk hoor indische pompoen uit de oven en rendang met mie uit de wok en nog vers ook.. (rendang snij ik zelf dus ik ga geen voorgesneden runderlappen halen)
voeg daarbij het feit dat max 4/ klant met hele kleine lettertjes staat vermeld, ik ben maar een gewone consument die snel leest en dan meeneemt, en dan bij de kassa voor een verrassing komt te staan.
Geen probleem uitladen die handel.