Tot mijn grote verbazing vond ik laatst een splinter van meer dan 7 cm lang in mijn cornflakes. Ik weet zeker dat het niet uit ons huis komt, omdat er op de splinter blauwe verf zit. Het moet er dus in de fabriek in zijn gekomen. Een paar berichten terug las ik dat iemand een steen vond in de Chocopops, dus blijkbaar gebeuren deze dingen vaker. Ik vraag me nu sterk af hoe het kan dat dit soort dingen in de producten terechtkomen.
Mijn vraag is eigenlijk wat ik hiermee moet doen, want ik vind dat dit niet kan. Ik ben bang dat Kellog's dit in de doofpot wil stoppen, maar omdat dit soort dingen erg gevaarlijk zijn zie ik liever dat er wat aan gedaan wordt. Alvast bedankt voor jullie reacties!
PS: ik heb dus nog geen actie ondernomen, ook niet bij de supermarkt. Wel heb ik de splinter en delen van de verpakking bewaard.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] SPLINTER in Kellog's Special K!!!
-
-
Re: SPLINTER in Kellog's Special K!!!
Ik zou je klacht, en pak, en splinter, gewoon opsturen naar Kelloggs. Ze geven immers zelf aan, en nu citeer ik van de zijkant van een pak chocopops 'Dit procuct wordt met de uiterste zorg gemaakt en verpakt en behoort u in goede staat te bereiken. Is dit niet het geval, stuur dan de bovenflap (uiterste gebruiksdatum) naar ons toe met de reden van terugzending. Op dit adres kunt u eveneens terecht met uw vragen en suggesties betreffende onze producten.
Kelloggs consumentendienst
Antwoordnummer 11102
5200 VC 's Hertogenbosch
Geen postzegel nodig, er wordt u een nieuw product toegestuurd.'
Succes ermee ! En nu niet naar de winkel toe gaan want die kan er ook niks aan doen, gewoon Kelloggs lik op stuk geven.
Kelloggs consumentendienst
Antwoordnummer 11102
5200 VC 's Hertogenbosch
Geen postzegel nodig, er wordt u een nieuw product toegestuurd.'
Succes ermee ! En nu niet naar de winkel toe gaan want die kan er ook niks aan doen, gewoon Kelloggs lik op stuk geven.