LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Valentijnsactie van verkade

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
miekederijck
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 feb 2009 19:06

Valentijnsactie van verkade

Ongelezen bericht door miekederijck »

Heeft u ook zo'n blik besteld in de vorm van een hart gevuld met chocolade?Ik ook en het geld was ook gelijk afgeschreven maar helaas vandaag op 14 Februari niets ontvangen.
Ik ben bang dat ik ook naar m'n geld kan fluiten want bga dat maar eens bewijzen dat je niets hebt ontvangen.
Als er meer mensen zijn die ook deze ervaring hebben laat het dan even weten,alvast bedankt.

Ericw
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 feb 2009 21:28

Re: Valentijnsactie van verkade

Ongelezen bericht door Ericw »

Ook hier het zelfde. Wat een flop deze actie van Verkade. Ook op het forum van kassa staan al reacties over deze Verkade valentijnactie.

Ik heb via het reactieformulier op de site van Verkade een klacht ingediend. Hopelijk dat ik hier een nette reactie op krijg van de Verkade gigant.

Ik ben overigens bang dat Verkade het gaat wijten aan de drukte bij de TPG,onverwachte drukte etc. Maar dat had Verkade kunnen voorzien. Ze hadden er ook voor kunnen kiezen het valentijnhart een dag eerder te versturen. Maar nee te laat verzenden staat netter denk ik..

klaassendons
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 feb 2009 22:10

Re: Valentijnsactie van verkade

Ongelezen bericht door klaassendons »

heb ook zo'n hart besteld voor mijn vrouw, maar helaas ook niets ontvangen.vind dit een waardeloze aktie, en smoesjes van verkade accepteer ik niet valentijn is 14 feb en niet een paar dagen daarna.Zal ook zeker bellen as maandag, want mijn verrassing is naar de maan en ik ben erg pissig hoop dat iedereen hier reageert en zeker ook belt
toon

erika51
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 feb 2009 08:55

Re: Valentijnsactie van verkade

Ongelezen bericht door erika51 »

Bij mij idem,

Gisteren speciaal naar mijn vriend gegaan om zijn reactie te zien, maar helaas er kwam niets.

Ik heb gister avond meteen een mail gestuurd naar verkade met de mededeling dat ik mijn geld terug wil en geen nazending. (Valentijn is immers geweest.) Het bedrag is op 02-02 al afgeschreven, dus smoesjes van uitverkocht trap ik niet in.

gisteren zag ik dat ze trots reclame maakte op de site met 40.000 verkocht, dus ze konden het weten dat het druk was.

Of het is niet verzonden of de pakket bezorger ligt nu ziek in zijn bed, want de site van kassa staat ook vol met klachten.

Ik ben benieuwd hoe ze dit op gaan lossen. vrijdag hadden ze het druk, maar maandag nog drukker denk ik met afhandelen van pissige mailtjes.

Groetjes,

Erika

vks
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 feb 2009 09:25

Re: Valentijnsactie van verkade

Ongelezen bericht door vks »

Ik vreesde al dat ik, of eigenlijk mijn vrouw, niet de enige zou zijn. Eveneens geen hart gezien op zaterdag. :cry:

helmutdw
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 feb 2009 12:29

Re: Valentijnsactie van verkade

Ongelezen bericht door helmutdw »

Ja hoor,

Hier nog iemand, teleurgesteld, boos en nog veel meer. Bijna elke internet winkel levert correct én op tijd de reeds bestelde spulletjes maar een bedrijf als Verkade is hier niet toe in staat....in en in triest.
Ook ik heb al een klacht ingediend en zal zeer zeker mijn geld terug eisen

javint
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 feb 2009 12:24

Re: Valentijnsactie van verkade

Ongelezen bericht door javint »

Hiet hetzelfde! Ruim op tijd besteld, op tijd betaald, maar niets binnen gekregen. Ik ga zeker mijn geld terug eisen, hopen dat dat lukt. Echt slecht van Verkade. Wel beloven dat het op 14 februari wordt bezorgd, maar vervolgens niets binnen krijgen.

In en in slecht!

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Valentijnsactie van verkade

Ongelezen bericht door D1RK »

www.verkade.nl


of

Verkade Consumenten Service
Antw nr 1310
1500WC Zaandam

OF

075 6556 111

Ik vermoed dat net als de Sultana actie er gewoon tekort waren en over blijven betekend uitpakken en veel kosten????

Ze hadden de Actie eerder moeten zodra het gemaakte aantal bereikt was.
Ook een teller van nog xxxx Valentijns blikken en de garantie van TNT post?
Vrijdag bezorgen was dus beter geweest!

Op Vrijdag de 13e zou er dan minder fout zijn gegaan??????

snoekje
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 mei 2008 11:14

Re: Valentijnsactie van verkade

Ongelezen bericht door snoekje »

Ik heb dan wel het hart ontvangen gisteren, maar op de site heb ik de juiste gegevens ingevuld waar het hart naar toe moet en wat denk je:

Kom ik gisteravond thuis ligt het doosje met het blik gewoon in mijn brievenbus.

Lang leve verkade!!

tamara197804
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 feb 2009 06:09

Re: Valentijnsactie van verkade

Ongelezen bericht door tamara197804 »

Hallo,

Mijn kinderen hadden een hart naar oma gestuurd en bij ons is hij netjes aangekomen zaterdag. Dus geen klachten.

Gr Tam.

autoschade
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 mei 2008 11:35

Re: Valentijnsactie van verkade

Ongelezen bericht door autoschade »

Ook ons zoontje van 2 jaar oud wou zijn oma's is verassen.
Helaas bij beide oma's is niks aangekomen.
De 2 harten zijn op 01 februari besteld en betaald, dus ruim op tijd.
Gisteren meteen een email naar Verkade gestuurd en nu maar hopen dat ze het correct oplossen.

fam veens
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 feb 2009 22:30

Re: Valentijnsactie van verkade

Ongelezen bericht door fam veens »

hallo, ik ben erg tevreden over het ontvangen valentijns hart, en ben op zoek naar nog een trommel om onze carnavals outfit compleet te maken.

dit is het missende accessoire voor onze verkademeisjes outfit.

ardigg
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 feb 2009 05:30

Re: Valentijnsactie van verkade

Ongelezen bericht door ardigg »

Zowel mijn vrouw als mijn dochter bestelde een Valentijnshart ruim twee weken van te voren.
Geen van beide werden bezorgd op zaterdag 14 februari.
Dit vind ik erg amateuristisch voor zo'n groots opgezette actie.
Geld terug zou ik zeer op z'n plaats vinden

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Valentijnsactie van verkade

Ongelezen bericht door sjoegel »

Zo zien jullie maar, echte liefde is niet te koop :wink:

angelique32
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 feb 2009 09:16

Re: Valentijnsactie van verkade

Ongelezen bericht door angelique32 »

Hallo
Had voor m'n zoontje er 1 besteld om zo z'n vader te verrassen
Niks, nada, noppes ontvangen. :evil:
Echt balen!!!!! Vooral voor m'n zoontje

Ericw
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 feb 2009 21:28

Re: Valentijnsactie van verkade

Ongelezen bericht door Ericw »

Ik heb vandaag 16-02-09 contact opgenomen met Verkade.

In de eerste instantie kreeg ik gen gehoor en moest behoorlijk lang aanhouden voor er werd opgenomen.
Uiteindelijk kreeg ik iemand aan de telefoon van de receptie. Na een 10 tal pogingen mij door te verbinden lukte dit uiteindelijk.

Ik kreeg een dame aan de telefoon die mij al stoterend te woord stond en duidelijk al was lam gepraat met dit probleem.

De dame vroeg mijn gegevens zodat er contact met mij kon worden opgenomen. Ik zei dat dat niet nodig was we hadden elkaar immers al aan de telefoon,dus laten we het nu maar oplossen. Nou dat kon niet.
Ja zei ik,maar ik vind dat dat wel kan.
Het antwoord wat ik kreeg was volgens de dame simpel: Er is door de TPG een aflever garantie van 95%. Ik vroeg de dame waar dat staat,zodat ik dat gegeven mee had kunnen nemen in mijn overweging het wel of niet te bestellen en de gok te nemen. Hier was geen antwoord op. Nou goed ik heb mijn gegevens doorgegeven en zal morgen (?) hier over worden terug gebeld door een extern buro. (?)

Ik heb voor de duidelijkheid wel verzocht het geld terug te ontvangen. We hebben het hier over een datum gebonden actie. In de bevestigingsmail staat duidelijk zonder reservering dat het hart op 14-02-09 zal worden bezorgd. Dus is er een wanprestatie.. Je mag dan het geld terug eisen..

Bij Verkade zijn er van op de hoogte dat er al aardig wat forums zijn die over dit onderwerp gaan.
Mij benieuwen met wat voor vindingrijke oplossing ze bij Verkade nu komen.

beardienl
Berichten: 19
Lid geworden op: 13 feb 2007 16:40

Re: Valentijnsactie van verkade

Ongelezen bericht door beardienl »

Nu ook bij mij niets. Op 5 februari besteld en betaald maar geen hart.
Hoe ze dat willen oplossen wordt natuurlijk moeilijk. Ik heb geprobeerd consumentenservice te bellen bij Verkade, er wordt niet opgenomen. Dan maar mail gestuurd via de link op hun website. Tja, ook die mail teruggekregen met de boodschap "no mailbox here by that name".

Dus hoe kun je dit oplossen? telefonisch niet bereikbaar en niet via mail?
Nog nooit zo'n slechte actie meegemaakt.

henriette61
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 feb 2009 10:37

Re: Valentijnsactie van verkade

Ongelezen bericht door henriette61 »

nou hier nog een boze moeder over het hart
nou ik heb vandaag gebeld met verkade en ze geven geen geld
terug maar verzekerde mij dat als nog het hart bezorgt wordt
en dat TNT het grootste deel heeft bezorgt dus die hebben geen
enkele schuld dat wou ik ff kwijt
maaaaaaaar het hart komt eraan eggen ze :evil:

JJager
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 feb 2009 10:53

Re: Valentijnsactie van verkade

Ongelezen bericht door JJager »

hallo, wij hebben ook een valatijn's hart besteld voor valatijn voor mijn schoonouders maar zij hebben ook niets gekregen de 14 de, verkade heeft het geld wel van de bank rekening afgehaald maar niks laten bezorgen en nu wilde ik een e-mail sturen naar verkaden via de link van hun site en die mail adress doet het niet ........
groet jeroen[/b]

beardienl
Berichten: 19
Lid geworden op: 13 feb 2007 16:40

Re: Valentijnsactie van verkade

Ongelezen bericht door beardienl »

Dit was toch bedoeld voor Valentijn en volgens mij is dat nog steeds 14 februari.
Niet later!!
Denken ze nu echt dat door alsnog het hart te sturen het allemaal wel weer goed is?? Afspraak is afspraak, 14 februari is niet op zijn vroegst 17 februari.

Gesloten