LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Varkensvet in AH brood????
-
Re: Varkensvet in AH brood????
Ik koop liever brood bij een echte bakker wel iets duurder maar wel lekker.
-
Als je dat verse brood koopt bij ah,dan staat er niks op stiket,
Alleen sticker met prijs..
Dat brood wat ze zelf bakken
[nvt
Laatst gewijzigd door ciske op 24 aug 2012 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb alleen maar etiketten gezien..rozemarijntje schreef:Als je dat verse brood koopt bij ah,dan staat er niks op stiket,
-
nee ik koop altijd dat brood wat ze vers bakken ,daar plakken ze alleen sticker op met prijs ,geen info wat er allemaal inzit,heb net gekekenvoor zekerheid,staat allee op 2,19 en meergranen ,meer niet
-
Bij mij staat er meer op.
Deka: Proef 't verschil
Tarpan Drents MGR
met granen zaden en pompoenpit
verpakt op 24 08 12 (logisch ik was er bij)
6 st. 3.78
6 Halfjes dan, ze heeft er één sticker opgeplakt, was makkelijker, ik vind het best....
In ieder geval, als je brood koopt om iets te lezen te hebben op de broodsticker, kun je beter bij de Deka zijn.
Deka: Proef 't verschil
Tarpan Drents MGR
met granen zaden en pompoenpit
verpakt op 24 08 12 (logisch ik was er bij)
6 st. 3.78
6 Halfjes dan, ze heeft er één sticker opgeplakt, was makkelijker, ik vind het best....
In ieder geval, als je brood koopt om iets te lezen te hebben op de broodsticker, kun je beter bij de Deka zijn.
Ik was er na 18uur, dus mss daarom Maar 2,19 euro per brood zal ik ook niet betalen...rozemarijntje schreef: nee ik koop altijd dat brood wat ze vers bakken ,daar plakken ze alleen sticker op met prijs ,geen info wat er allemaal inzit,heb net gekekenvoor zekerheid,staat allee op 2,19 en meergranen ,meer niet
-
Gaat hier niet zo gek veel brood doorheen,ik eet het niet alleen manlief dus of , je nou2 kinderen hebt en die eten veel of man die eet 4 sneetjes per dAg,dan is het te doen...snap je.
Scheelt wel een hoop
Scheelt wel een hoop
Ik eet er 4 en mn vriend eet een halve brood per dag, dus er gaat idd best wel wat doorheenrozemarijntje schreef:Gaat hier niet zo gek veel brood doorheen,ik eet het niet alleen manlief dus of , je nou2 kinderen hebt en die eten veel of man die eet 4 sneetjes per dAg,dan is het te doen...snap je.
Scheelt wel een hoop