LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verwijderd

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
geenvarken

Verwijderd

Ongelezen bericht door geenvarken »

VERWIJDERD
Laatst gewijzigd door geenvarken op 17 mar 2010 00:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Dirkie

Re: Verwijderd

Ongelezen bericht door Dirkie »

Als je al jaren een Big Tasty met bacon eet en je vindt het lekker en je voelt je er goed bij, waar maak je je dan druk om? Ik eet er trouwens toch nooit omdat je bij andere zaken voor minder geld veel lekkerder eet.
Sinds een paar weken, staat er achter bacon tussen haakjes varkensvlees. Na een klacht is dit snel gewijzigd.
Goede service dus van MacDonalds om openlijk zo snel hun ongelijk toe te geven.
Hiervan zijn vele verborgen opnames gemaakt als bewijs, ook zijn er prints van de website toen er nog geen varkensvlees vermeld was
Het wachten is dus op de TV uitzending waarin dit grote schandaal aan de kaak gesteld wordt :?
Maar om je voor zoiets nu op 16 maart 2010 03:13 te registreren met als naam GeenVarken en dan om 03:37 dit bericht in te tikken. Ik denk ik toch dat die Big Tasty met Bacon niet helemaal goed gevallen is :mrgreen: :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Dirkie op 16 mar 2010 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.

seagoing racer2

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste,

Uit de wikipedia :
Bacon is a cured meat prepared from a pig.
100 % rundvlees met bacon.
Betekent dus gewoon een rundvlees burger met een stukje varkensvlees, hier is van misleiding geen sprake

De titel van je bijdrage kan beter zijn: Ik weet niet wat bacon betekent, en daarom roep ik maar wat domme dingen ... :mrgreen:

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

De hamburger is ook 100% rundvlees, daar is niets van gelogen. Maar de bacon is dat niet. Net zo min als dat het broodje of de saus 100% rundvlees is. Er staat: "100% rundvlees met bacon (varkensvlees), Emmentaler kaas, tomaat, " etc. Het product bevat dus [een burger van] 100% rundvlees én bacon én Emmentaler én tomaat en nog veel meer. En dus geen burger van 100% rundvlees plus bacon van rundvlees plus Emmentaler van rundvlees plus tomaat van rundvlees...

Als er staat dat er bacon op zit, dan moet dat echte bacon van varkensvlees zijn. Als een product baconsmaak heeft, dan hoeft er geen bacon in te zitten.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Het gaat erom, als Mac Donalds zegt dat het 100% rundvlees is, dan mag ik daar van uitgaan.
klopt, maar zoals hier ook al gezegd is, staat er bacon bij.

goed lezen is ook een vak natuurlijk

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Tja, kennelijk is begrijpend Nederlands lezen voor "geen varken" moeilijk,
gokje: je school niet afgemaakt....en gezien het tijdstip van posten geef je aan andere dingen prioriteit...

geenvarken

Ongelezen bericht door geenvarken »

VERWIJDERD
Laatst gewijzigd door geenvarken op 17 mar 2010 00:46, 1 keer totaal gewijzigd.

testcase

Ongelezen bericht door testcase »

Verder lezen jullie ergens overheen, het personeel beweert dat het rundvlees is.
Dit was mij toen al verteld, en tot op heden nog steeds.
We lezen helemaal nergens overheen.

Maar hoe snugger ben je als je een aan een mederker gaat vragen of bacon 100% rundvlees is?

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

TS is een stakker, posting plaatsen en als hij reacties krijgt warvan hij niet gediend is, deze weer verwijderen.

Kansloze gast.

Miss Tascha
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miss Tascha »

Ik vraag me ook af hoe TS het aan het personeel heeft gevraagd.
Als het in de trant is van waar is de hamburger van gemaakt kan ik me voorstellen dat er rundvlees is gezegd.

Maar als je moslim bent en je mag geen varkensvlees, mag je sowieso niets bij mcdonald's eten, ongeacht of het wel of geen rundvlees is. Het is namelijk niet halal geslacht...

Maar lezen is inderdaad een vak. Zeker gezien het product zelf al "BigTastyBacon" heet.

Gesloten