Er wordt voor een aanzienlijk bedrag elk jaar veel voedsel weg gegooid in restaurants.
Ik heb dit al eens eerder gemeld,Neem het restant gewoon mee naar huis.
Betaal ietsiepietsie extra voor het verpakken en voila de volgende dag nog eens een maaltje.
Dit is heel gebruikelijk in andere landen en het wordt hoog tijd dat we in Nederland ook om een doggy bag gaan vragen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Voedsel in de bak???
Re: Voedsel in de bak???
Als ik met Zalm ( niet die ex minister) over straat ga, na een avondje eten een stukje meenemen, en zonder koeling (warme auto) uren later naar huis en dan de volgende dag eten?
Krijg je gelijk enkele dagen vrijaf.... en blijf maar lekker op de wc zitten!
Vlees en vis is beperkt houdbaar, en kip en salmonella....?
Dus die zak alleen voor vegetariers...?
Er zijn restaurants met groenstrook achter met scharrelvarkens!
Krijg je gelijk enkele dagen vrijaf.... en blijf maar lekker op de wc zitten!
Vlees en vis is beperkt houdbaar, en kip en salmonella....?
Dus die zak alleen voor vegetariers...?
Er zijn restaurants met groenstrook achter met scharrelvarkens!
Hoe doet u dat dan als u uit de supermarkt komt??
En toevallig een kennis tegenkomt en daar een praatje mee maakt en vervolgens een bakkie gaat doen
En toevallig een kennis tegenkomt en daar een praatje mee maakt en vervolgens een bakkie gaat doen
@Anastasia
Ik neem aan dat je de maaltijd in een restaurant niet rauw krijgt dus dat met die salmonella zal wel meevallen.
Nu blijft er in de restaurants wat mij betreft nooit wat over.
Ik vul me wel af en heb nog nooit een doggybag nodig gehad.
Als het nodig is kan ik wel voor 2 dagen tegelijk eten, maar bestellen wat je kan wegwerken is meestal het handigst.
Ik neem aan dat je de maaltijd in een restaurant niet rauw krijgt dus dat met die salmonella zal wel meevallen.
Nu blijft er in de restaurants wat mij betreft nooit wat over.
Ik vul me wel af en heb nog nooit een doggybag nodig gehad.
Als het nodig is kan ik wel voor 2 dagen tegelijk eten, maar bestellen wat je kan wegwerken is meestal het handigst.