Maar ik denk toch ook wel, dat je na die tijd wel uit moet kijken, dat je niet weer in je oude patroon valt, want dan heeft het inderdaad weinig nut. Maarja, net als iemand hier al zei, het kost je alleen de aanschaf van het boek.
Succes ermee!

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Ik eet het niet iedere dag, hoor. Zo'n 2 a 3 keer per week (zilvervlies) en maar 1 scheplepel per keer (ongeveer 125 gram).Alleen ben ik dan weer een beetje huiverig voor teveel koolhydraten, als je te vaak rijst eet, want dat is weer niet goed voor je suikerspiegel
Bah, hou erover op. Heb ik ook gedaan, maar daar had ik dus wel altijd honger bij. Bovendien hou ik niet van die "theekransjes" met "theemutsen" die zulke bijeenkomsten als een avondje uit zien. En dan ten overstaan van iedereen op je donder krijgen als je niet was afgevallen (omdat ik weer een avondje was gaan stappen met de bijbehorende glazen bier en bitterballen)Nee die ega mutsen waar je eigen moet wegen nou die kwamen ook m'n strotje uit