LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft er ervaring met het SONJA BAKKER dieet?

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
Iz
Berichten: 59
Lid geworden op: 18 mar 2006 12:49

Wie heeft er ervaring met het SONJA BAKKER dieet?

Ongelezen bericht door Iz »

Wie lijnt er ook met behulp van Het boek van sonja bakker?
Ik ben erg benieuwd naar de positieve en negatieve verhalen! :lol:

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: Wie heeft er ervaring met het SONJA BAKKER dieet?

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Ha, mijn grote vriendin Iz! Toevallig heb ik nu 2 weken haar boek gevolgd en ben 3 kilo kwijt :wink:

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Wie heeft er ervaring met het SONJA BAKKER dieet?

Ongelezen bericht door karr-2 »

Omdat je het boek weg gelegd hebt zeker :wink:

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: Wie heeft er ervaring met het SONJA BAKKER dieet?

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Hihi, die Karr :lol:
Eigenlijk zou ik het wel weg moeten leggen, want er staat nergens in dat je jezelf met een vlaaipunt mag verwennen op je eigen verjaardag :wink:

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Wie heeft er ervaring met het SONJA BAKKER dieet?

Ongelezen bericht door S. »

Nou, van harte dan maar. :wink:

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: Wie heeft er ervaring met het SONJA BAKKER dieet?

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Dank je 8)

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Wie heeft er ervaring met het SONJA BAKKER dieet?

Ongelezen bericht door bot321 »

Nou Rasje34 ook van harte,wel je naam veranderen he. :)
Dit is dus mijn duizendste reactie. :wink:

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Wie heeft er ervaring met het SONJA BAKKER dieet?

Ongelezen bericht door karr-2 »

Ik heb wisselende dingen gehoord over het dieet. Heb er zelf geen ervaring mee, maar mensen schijnen er wel een paar kilo van kwijt te raken. Maar of dat ook blijvend is?

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Wie heeft er ervaring met het SONJA BAKKER dieet?

Ongelezen bericht door bot321 »

Ik val elke morgen zeker meer als een halve
kilo af als ik van de wc kom. :lol:
Alleen 'savonds zit het er weer bij met een beetje
meer. :twisted: Vraag me eigen mijn hele leven al af hoe
dat toch komt.Iemand een :idea:

Iz
Berichten: 59
Lid geworden op: 18 mar 2006 12:49

Re: Wie heeft er ervaring met het SONJA BAKKER dieet?

Ongelezen bericht door Iz »

nou rasje dat is positief maar jij doet natuurlijk ook elke dag regelmatige oefeningen!! :lol: (drollen rapen :lol: ) Ja en je zou zeggen dat ik eigenlijk helemaal moet afvallen van zo'n uitzicht!!!! Maar goed weer terug naar het onderwerp ik ben benieuwd of het gaat werken want een paar kiloos minder is ook wel lekker!

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: Wie heeft er ervaring met het SONJA BAKKER dieet?

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Nou, Iz, of je nu wel of niet lijnt, beweging is altijd goed. Ik zou zeggen: neem een hond :lol:
Maar om ontopic te blijven: ik ben in 2,5 week tijd 3 kilo afgevallen, maar dat is in het begin altijd (de helft van die 3 kilo is vocht). En het bevalt me best goed: ik moet meer eten dan dat ik honger heb en je mag eigenlijk ook alles eten (maar met mate natuurlijk).
Ik heb wisselende dingen gehoord over het dieet. Heb er zelf geen ervaring mee, maar mensen schijnen er wel een paar kilo van kwijt te raken. Maar of dat ook blijvend is?
Daar heeft Karr wel een punt. Blijvend of niet geldt voor de meeste dieeten. Als je op je streefgewicht bent, moet je jezelf daarna niet weer vol gaan proppen.
Maar Iz, het boek van Sonja Bakker kost maar €12,50. Je hebt verder geen pillen, shakes of poeders nodig, dus koop het gewoon :wink:

Iz
Berichten: 59
Lid geworden op: 18 mar 2006 12:49

Re: Wie heeft er ervaring met het SONJA BAKKER dieet?

Ongelezen bericht door Iz »

Ik heb het boekje inderdaad gekocht en we zijn vandaag begonnen! Dus ik ben benieuwd! EN inderdaad als je eenmaal je streefgewicht bereikt heb
moet je het zelf proberen om op het gewicht te blijven. Alleen vindt ik wel dat je weinig melkproducten gebruikt bij haar dieet. Ik weet niet of jullie daar een verklaring voor hebben?

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: Wie heeft er ervaring met het SONJA BAKKER dieet?

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Ik vind juist dat ik veel melkprodukten moet gebruiken (in vergelijking voordat ik hiermee begon dan). Er zit elke dag toch wel yoghurt, vla of melk bij het menu.
Maar een verklaring ervoor heb ik niet, hoor.

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: Wie heeft er ervaring met het SONJA BAKKER dieet?

Ongelezen bericht door Jonjo »

Ben het volkomen met Rasje eens, ZUIVELPRODUCTEN, daarin zit hem de kloe. Ik gebruik iedere dag een halve liter slagroom en???????? je kunt het direct zien.

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: Wie heeft er ervaring met het SONJA BAKKER dieet?

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Ik gebruik iedere dag een halve liter slagroom
Toch wel light-slagroom, neem ik aan :shock: :lol:

Maar ik wil proberen het boek voor 10 weken na te leven en daarna zal ik er m'n eigen draai wel aan geven. Ik vind namelijk dat ik veel aardappelen moet eten en ik ben meer van de rijst met groenten en kip (en lekker veel sambal) :wink:

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Wie heeft er ervaring met het SONJA BAKKER dieet?

Ongelezen bericht door G7 »

Zelf heb ik geen ervaring mee, omdat ik al licht genoeg ben, maar een kennis van me is nu zo'n 6 weken aan het Sonja Bakkeren en is ruim 11 kilo kwijt en voelt zich daarbij ook nog een stuk fitter.

Maar ik denk toch ook wel, dat je na die tijd wel uit moet kijken, dat je niet weer in je oude patroon valt, want dan heeft het inderdaad weinig nut. Maarja, net als iemand hier al zei, het kost je alleen de aanschaf van het boek.

Succes ermee! :wink: :wink:

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: Wie heeft er ervaring met het SONJA BAKKER dieet?

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Ja G7, afvallen is niet het moeilijkste, maar op gewicht blijven wel. Maar als je 10 weken eet volgens haar richtlijnen, dan heb je bijna geen honger en het is gezond (veel fruit en groenten). Alleen ga ik straks wel haar richtlijnen aanhouden met mijn eigen voorkeur (dus vaker rijst i.p.v. aardappelen). Moet te doen zijn :wink:

ayol
Berichten: 39
Lid geworden op: 14 jun 2005 19:33

Re: Wie heeft er ervaring met het SONJA BAKKER dieet?

Ongelezen bericht door ayol »

Als je echt op gewicht wil blijven, kun je nog altijd nog het boek van Sonja opeten :roll:

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Wie heeft er ervaring met het SONJA BAKKER dieet?

Ongelezen bericht door G7 »

Beste Ayol. Dan moet je wel erge honger hebben, als je dat wilt doen. Probeer het eens zou ik zeggen en laat het ons weten wat je er van vind. :wink:

Ja Rasje34. Als je dat kunt nadien, moet het te doen zijn. Alleen ben ik dan weer een beetje huiverig voor teveel koolhydraten, als je te vaak rijst eet, want dat is weer niet goed voor je suikerspiegel.

Een beetje begeleiding hoort ook bij dit dieet er dan wel bij, vind ik.

Iz
Berichten: 59
Lid geworden op: 18 mar 2006 12:49

Re: Wie heeft er ervaring met het SONJA BAKKER dieet?

Ongelezen bericht door Iz »

Ja rasje34 je heb gelijk we moeten natuurlijk best veel yoghurt eten :cry: maar goed het is inderdaad wel een gezond dieet en als het nog werkt ook lijkt me super! Ik hoor inderdaad best wel positieve reactie's dus dat geeft meer moed! En wat betreft de begeleiding vindt ik best goed als je het boek goed lees. Nee die ega mutsen waar je eigen moet wegen nou die kwamen ook m'n strotje uit dat was ik echt spuugzat en wat hun vertelde dat staat ook in het boek van sonja.
en het scheelt inderdaad ook nog eens in de kosten.

Succes allemaal!

Gesloten