LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 123bloemenbestellen.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
heksjepeksje

123bloemenbestellen.nl

Ongelezen bericht door heksjepeksje »

Bij dit bedrijf bestelde ik woensdag online een rouwboeket. Dit zou donderdag middag tussen 3 en 5 geleverd moeten worden.

Maar alles wat er kwam, géén rouwboeket!
Vrijdagmiddag pas kreeg ik een kaartje in de bus dat de bezorger bij mij aan de deur was geweest (het boeket moest bij mij thuis afgeleverd worden) en of ik even wilde bellen.

Bellen heb ik gedaan. De bezorger kwam met een hele horde smoesjes.. wisten niet dat het een rouwboeket was.. er was een kaartje achtergelaten donderdag ochtend.. enz..

Vrijdag avond om 7 uur werd het boeket eindelijk bezorgd. (De crematie waar hij had moeten zijn was vrijdagOCHTEND!) Op de doos een levensgrote sticker:
LET OP ROUWBOEKET!

En als ik donderdags een kaartje in de bus had gevonden, dan had ik heus wel natuurlijkerwijs meteen gebeld om het boeket op tijd geleverd te krijgen! Er was dus geen kaartje!

Na telefonisch contact met 123bloemenbestellen.nl werd mij verzekerd dat 'de baas' mij terug zou bellen om het op te lossen.

Nu: Maandag middag heb ik hem nog steeds niet gehoord, ondanks herhaaldelijk bellen van mijn kant.

Ik ben dus boos! En flink ook!
En intens verdrietig dat ik niet door middel van een mooi boeket mijn steun kon betuigen aan een geliefde vriendin die haar vader heeft verloren.

Dus, NOOIT bloemen bestellen via die site!
Er kan altijd wel iets fout gaan, en op zich is daar best over heen te komen. Maar de manier waarop ik word afgescheept en genegeerd laat zien met wat voor soort mensen we hier te maken hebben.

gerda1956

Re: 123bloemenbestellen.nl

Ongelezen bericht door gerda1956 »

Erg onvriendelijk en respectloos, zeker voor een rouwboeket.
Het bedrijf adverteert met 100% Tevredenheid!
Uiteraard werkt het bedrijf met aangesloten bloemisten, maar 123bloemen neemt uw opdracht aan en moet er dan ook voor zorgen dat die goed uitgevoerd wordt!
Laat u niet afschepen!

heksjepeksje

Re: 123bloemenbestellen.nl

Ongelezen bericht door heksjepeksje »

Het is bijzonder verwonderlijk wat er ineens kan als je hard genoeg klaagt en roept. ;-)

De directeur van dit bedrijf kreeg ik dan eindelijk te spreken (nadat ik zelf nog maar een keer gebeld had) en hij beloofde duizend maal excuus en een terugstorting van het door mij betaalde bedrag.

Ik wacht nog heel even af tot ik het geld daadwerkelijk binnen heb voordat ik begin te juichen en mijn negatieve aanbeveling intrek...

Gesloten