Ik weet niet of jullie KLEURENBLIND zijn hoor! Ik ben dat in ieder geval niet. Ik heb via jullie site(2call) een samsung soul U900 PLATINUM SILVER besteld en wil GEEN bruin,grey of black,anders had ik één van deze kleuren wel besteld! Ik verwacht gewoon zo snel mogelijk wat ik besteld hebt,anders moet 2call niet met telefoontoestellen op de site adverteren de ze niet kunnen leveren!
Met vriendelijke groeten, mevr s.de wit
De zelfde dag ontvang ik deze emails van 2Call; Goedemiddag,
Wij hebben uw Samsung U900 Platinum Silver retour ontvangen met de klacht dat de kleur niet correct zou zijn. Helaas hebben wij geen invloed op de kleur die Samsung platinum silver noemt. U heeft u echt een Samsung U900 Platinum Silver ontvangen. Indien u een andere kleur wenst (Soul Gray of Black) kunt u dit per mail aangeven wij zullen de order dan voor u aanpassen.
Met vriendelijke groeten,
2Call B.V.
Korte Poten 5
2511 EB Den Haag
Tel : +31(0)70-363.53.43
Fax : +31(0)70-427.18.87
Email : repair@2call.nl
Disclaimer: Dit email bericht is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Niettemin kan www.2call.nl geen aansprakelijkheid aanvaarden voor de juistheid of de volledigheid van de verstrekte informatie. Aan de antwoorden en/of informatie in dit email bericht kunnen geen rechten worden ontleend
Goedemiddag,
Samsung noemt deze kleur nou eenmaal platinum silver, dus of je het nou leuk vind of niet de kleur die je hebt ontvangen heet PLATINUM SILVER.
Met vriendelijke groeten,
afd. Service & Repair
2Call B.V.
Korte Poten 5
2511 EB Den Haag
Tel : +31(0)70-363.53.43
Fax : +31(0)70-427.18.87
Email : repair@2call.nl
Disclaimer: Dit email bericht is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Niettemin kan www.2call.nl geen aansprakelijkheid aanvaarden voor de juistheid of de volledigheid van de verstrekte informatie. Aan de antwoorden en/of informatie in dit email bericht kunnen geen rechten worden ontleend. Mijn reactie, dus of je het nou leuk vind of niet!.........als ik dit had geweten had ik nooit wat bij 2call besteld. Bij t-mobile was het ook de zelfde ROTZOOI en ik dacht dat 2call beter zou zijn,vandaar dat ik 't bij jullie hebt geprobeert. Die toestel die ik heb ontvangen had een lichtbruine front,het toestel die ik heb besteld hoort een ZILVERE front te hebben! Ga maar zelf op jullie eigen site kijken en zie daar het verschil in KLEUREN. Gegroet
5 maart bel ik naar 2Call om te vragen als ik mijn bestelde telefoon deze week nog krijgt. Ik kreeg de zelfde dag een bevestigingsmail dat het toestel onderweg is. Wat schept mijn verbazing; op 7 februarie krijg ik het ZELFDE VERKEERDE TELEFOONTOESTEL terug gestuurd van 2CALL!