LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 2CALL,LIST EN BEDROG

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
sandra56

2CALL,LIST EN BEDROG

Ongelezen bericht door sandra56 »

Beste mensen,dit is echt HOPLELOOS! HELP!!! :x Ik heb op 25 feruarie jl via 2CALL een abonnement bij telfort afgesloten omdat ik die telefoontoestel(samsung U900 PLATINUM SILVER)al heel lang wilde hebben. Ik zag het telefoontoestel op de site van 2CALL en dacht, ik probeer het maar nadat ik tot twee keer toe deze toestel had besteld bij t-mobile en kreeg ik twee keer de verkeerde KLEUR toestel hebt geleverd door t-mobile. op 26 frebruarie kreeg ik van 2CALL ook de VERKEERDE KLEUR(bruin) toegestuurd en ik dacht; nee hé,niet weer! :? .Ik bel met 2Call en ik moest via de site een omruil formulier invullen en dan ontvang je een RMA code en kon ik het toestel aangetekend retour sturen en ik moest van die medewerker aangeven dat de kosten voor het aangetekend terug zenden van het toestel voor rekening komt van 2CALL. Zo gezegd zo gedaan en ik doen het toestel 28 februarie post ik het telefoontoestel AANGETEKEND en binnen een week krijg ik de GOEIE telefoontoestel toegestuurd,is mij toegezegd. Op 3 maart stuur ik deze mail naar 2CALL ;
Ik weet niet of jullie KLEURENBLIND zijn hoor! Ik ben dat in ieder geval niet. Ik heb via jullie site(2call) een samsung soul U900 PLATINUM SILVER besteld en wil GEEN bruin,grey of black,anders had ik één van deze kleuren wel besteld! Ik verwacht gewoon zo snel mogelijk wat ik besteld hebt,anders moet 2call niet met telefoontoestellen op de site adverteren de ze niet kunnen leveren!
Met vriendelijke groeten, mevr s.de wit
De zelfde dag ontvang ik deze emails van 2Call; Goedemiddag,

Wij hebben uw Samsung U900 Platinum Silver retour ontvangen met de klacht dat de kleur niet correct zou zijn. Helaas hebben wij geen invloed op de kleur die Samsung platinum silver noemt. U heeft u echt een Samsung U900 Platinum Silver ontvangen. Indien u een andere kleur wenst (Soul Gray of Black) kunt u dit per mail aangeven wij zullen de order dan voor u aanpassen.

Met vriendelijke groeten,

2Call B.V.
Korte Poten 5
2511 EB Den Haag
Tel : +31(0)70-363.53.43
Fax : +31(0)70-427.18.87
Email : repair@2call.nl
Disclaimer: Dit email bericht is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Niettemin kan www.2call.nl geen aansprakelijkheid aanvaarden voor de juistheid of de volledigheid van de verstrekte informatie. Aan de antwoorden en/of informatie in dit email bericht kunnen geen rechten worden ontleend
Goedemiddag,

Samsung noemt deze kleur nou eenmaal platinum silver, dus of je het nou leuk vind of niet de kleur die je hebt ontvangen heet PLATINUM SILVER.

Met vriendelijke groeten,

afd. Service & Repair
2Call B.V.
Korte Poten 5
2511 EB Den Haag
Tel : +31(0)70-363.53.43
Fax : +31(0)70-427.18.87
Email : repair@2call.nl
Disclaimer: Dit email bericht is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Niettemin kan www.2call.nl geen aansprakelijkheid aanvaarden voor de juistheid of de volledigheid van de verstrekte informatie. Aan de antwoorden en/of informatie in dit email bericht kunnen geen rechten worden ontleend. Mijn reactie, dus of je het nou leuk vind of niet!.........als ik dit had geweten had ik nooit wat bij 2call besteld. Bij t-mobile was het ook de zelfde ROTZOOI en ik dacht dat 2call beter zou zijn,vandaar dat ik 't bij jullie hebt geprobeert. Die toestel die ik heb ontvangen had een lichtbruine front,het toestel die ik heb besteld hoort een ZILVERE front te hebben! Ga maar zelf op jullie eigen site kijken en zie daar het verschil in KLEUREN. Gegroet

5 maart bel ik naar 2Call om te vragen als ik mijn bestelde telefoon deze week nog krijgt. Ik kreeg de zelfde dag een bevestigingsmail dat het toestel onderweg is. Wat schept mijn verbazing; op 7 februarie krijg ik het ZELFDE VERKEERDE TELEFOONTOESTEL terug gestuurd van 2CALL! :x Ik was helst en ik heb 3 boze email nnar 2Call gestuurt waar ik nog geen reactie van hebt ontvagen. Ik ben echt niet van plan het erbij te laten. Zijn er nog mense die ook NARE ervaring heeft met 2CALL of ligt t aan mij? Eerst met T-MOBILE en nu dit weer :? :? Reactie en advies zijn van harte welkom.BVD sandra
Laatst gewijzigd door sandra56 op 10 mar 2009 00:08, 2 keer totaal gewijzigd.

sandra56

Re: 2CALL,LIST EN BEDROG

Ik moet dit doen zodat men begrijpt wat ik bedoel. sorry :?

rdcmrt

Ongelezen bericht door rdcmrt »

Ik weet niet hoor, maar ben jij niet gewoon kleurenblind en is de kleur van de telefoon die je steeds toegestuurd krijgt niet gewoon PLATINUM SILVER maar denk jij dat dit GREY is.

En uiteraard als je zulke reacties naar een bedrijf gaat sturen zijn ze erg snel klaar met je. Wees blij dat ze al zoveel toestellen hebben proberen om te ruilen.

Mocht het bovenstaande niet zo zijn, dan zeg ik altijd heel simpel "dan moet je maar in de winkel kopen, dan heb je een persoon in de winkel om aan te spreken, in plaats van beledigende mailtjes naar een server te sturen !!!"

EDIT: Titel van je topic klopt ook niet, je bent niet bedrogen want je hebt je product gewoon gekregen !!

Fabel

Ongelezen bericht door Fabel »

Ik weet niet of jullie KLEURENBLIND zijn hoor! Ik ben dat in ieder geval niet. Ik heb via jullie site(2call) een samsung soul U900 PLATINUM SILVER besteld en wil GEEN bruin,grey of black,anders had ik één van deze kleuren wel besteld
heerlijk, zo'n nette reactie naar een bedrijf. Daar ga je als bedrijf echt je best door doen voor een consument :roll:

ben je weleens in een foon-winkel geweest waar ze het zilveren toestel hebben liggen als demo en dat je de kleur goed hebt gezien bij daglicht? Het lijkt me namelijk sterk dat zowel T-mobile als 2Call je tot 3x een toestel sturen in een kleur die officieel niet eens bestaat.
Deze zin
Samsung noemt deze kleur nou eenmaal platinum silver, dus of je het nou leuk vind of niet de kleur die je hebt ontvangen heet PLATINUM SILVER.
lijkt me ook wel wijzen op het e.e.a.
Bel Samsung anders ff op en leg je kleurenprobleem eens VRIENDELIJK voor aan de makers. Wellicht kunnen zij je helpen.
Het is de (ring)toon die de muziek maakt...
[/quote]

sandra56

Bedankt voor de reacties. Neen,ik ben niet kleuren blind en ik weet precies waarover ik 't hebt en mijn reacties waren het gevolg van de toezeggingen die NIET werden nagekomen door 2Call en de reacties van 2call op mijn a-mails. Ik heb buitendien die kleur waar het waar het omgaat met mijn eigen ogen gezien,ook in het daglicht en het staat ook op de site van site van 2call ook zo afgebeeld.Het gaat tenslotte om dat een klant krijgt wat die heeft besteld en GEEN KAT IN DE ZAK!

rdcmrt

Ik snap uiteraard je woede, maar richting het bedrijf moet je niet meteen beginnen te schelden en tieren als je een mail stuurt.

Zoals hun uitleggen is DAT de kleur telefoon welke samsung hun stuurt onder die kleurcode, je moet het anders eens bij samsung proberen, want deze lever steeds de verkeerde kleur.

sandra56

Zal wel,dat samsung de verkeerde kleuren voor 2call stuurt,maar ik heb nadat 2call mij niet het bestelde kleur toestel heeft gezonden,zelf voorgesteld dat 2call mij dan maar die GREY opstuurt. Dat doet 2call niet, die stuurt mij gewoon weer die eerste verkeerde kleur telefoontoestel terug inplaats van die GREY! Ligt dat ook aan de kleurencodes die samsung voor 2call stuurt en moet de klant daarvan de DUPE zijn? Ik denk het niet! Ik heb 2call nog 3 mailtjes gestuurt en men heeft niet gereageert. Ik ben echt niet van plan het hierbij te laten en ik heb inmiddels contact gezocht met het juridisch loket om MIJN RECHT hoe dan ook te halen.

rdcmrt

Tsja als ik het inderdaad zo hoor klopt het niet.

Helaas zal je juridisch weinig voor elkaar krijgen, zelfs als we in ons recht staan vinden zulke bedrijven altijd wel weer iets om onderuit te komen.

Ik wens je in iedergeval veel succes (sorry als ik het verkeerd begrepen heb)

sandra56

:o , Tja, als je het niet probeer je RECHT TE HALEN weet je niet als t je lukt of niet. Ik kan niet tegen ONRECHT,dus doe ik wat ik MOET doen. :roll:

www.2call.nl

Ongelezen bericht door www.2call.nl »

Hallo,

Ik ben een medewerker van www.2call.nl. Erg jammer dat u op onredelijke wijze dit forum voorziet van onwaarheden. Wij hebben u in eerste instantie al de juiste kleur verstuurd.

Wij betreuren het ten zeerste dat u nu doet of 2call u bedriegt etc.
Mijn collega heeft u overigens een email verzonden met het aanbod samen bij ons in Den Haag, op het vestigingsadres, de toestellen te bekijken. Ik hoop dat u ermee instemt.

edit: ik zie dat mijn collega inmiddels ook al hierop heeft gereageerd.
Laatst gewijzigd door www.2call.nl op 17 mar 2009 12:33, 1 keer totaal gewijzigd.

2call

Ongelezen bericht door 2call »

Toevallig lezen wij deze post. Emails zijn altijd keurig netjes beantwoord. Telefonisch hebben wij mevrouw altijd correct te woord gestaan.
Feit is : U900 Platinum Silver is besteld, en ook geleverd. Op verzoek klant geretourneerd en omgeruild naar U900 Soul Grey.
Zonder verdere bijbetalingen.
Mevrouw kan langskomen in onze shop en verzendkosten gecrediteerd krijgen. Desgewenst kan alsnog weer terug omgeruild worden naar Platinum Silver. Mevrouw is per mail op de hoogte gebracht. We vinden het onterecht om beschuldigingen van list en bedrog te uiten. Vandaar onze reactie.

Mark van Staveren
www.2call.nl

sandra56

Mark van staveren en de zijne willen hier gewoon proberen hun website(2call)in een goed daglicht te zetten, maar ik heb de postbode als een getuigen die kan beamen dat 2call mij tot tweemaal toe een verkeerde toestel heeft opgestuurd omdat ik beide pakketjes in het bijzijn van de postbode hebt open gemaakt. Als ik als klant tevreden was met wat ik hebt besteld en ONTVANGEN, stuur ik als KLANT dat toch niet terug? Dan moet je echt gestoord zijn hoor!! Er is inderdaad via email een voorstel door 2call gedaan om het toestel om te ruilen nadat ik eerst een stuk of 5 emails naar 2call hebt gestuurt om mijn ongenoegen te uiten. 2call is mij al de onkosten schuldig van het aangetekend terug sturen van het eerste VERKEERDE KLEUR toestel BUITEN mijn schuld, die 2call weigerd mij te crediteren. Ik woon in amsterdam en ga niet helemaal naar DEN HAAG gaan om een toestel om te ruilen want 2call gaat niet de reiskosten voor mij als KLANT betalen. Gisteren heb ik gereageert op een email van meneer mark van staveren nadat ik hem eerst had gebeld en hij niet te bereiken was en waarin 2call blijft volhouden dat ik wel de juiste kleur toestel zou hebben ontvangen. Ik heb aan meneer mark van staveren gevraagd mij DEZE WEEK alsnog het bestelde JUISTE KLEUR toestel op te sturen en dat ik vervolgens het verkeerde kleur terug stuurd naar 2call. Daar heeft meneer van staveren en de zijne niet op gereageert,maar ze kunnen wel hier op de forum komen reageren! Ik ben met een advocaat bezig om hoe dan ook MIJN RECHT TE HALEN. Ik voel mij gewoon bij de neus genomen door 2call en dat pik ik gewoon NIET.

sandra56

Ik heb net een email ontvangen van meneer mark van staveren en heb gevraagd als hij bereid is mij de reiskosten naar den haag te vergoeden en mijn 7€ onkosten alsnog te crediteren als ik naar den haag komt. Ik wacht op een reactie van meneer mark van staveren.

sandra56

Ik heb net een reactie van meneer van staveren ontvangen waarin hij toezegd de treinkosten naar den haag zal vergoeden en ook mijn 7€ zal crediteren. :) Ik ben als klant uiteraard blij met deze oplossing, maar ik begrijp niet dat heel veel webwinkels nooit in eerste instantie niet gewoon willen toegeven dat ze niet goed handelen. Waarom moet de KLANT eerst heel veel moeite doen om ze dat te bewijzen terwijl ze meestal weten dat ze fout zitten :? . Bij deze is dit afgesloten.

2call

Ongelezen bericht door 2call »

In de winkel zullen we u de Platinum Silver laten zien, zoals u hem in eerste instantie van ons heeft ontvangen. Indien u wenst krijgt u de mogelijkheid om de Soul Grey weer om te ruilen voor deze. Wie goed of fout zit laten we in het midden. Verdere correspondentie kunnen we buiten het forum houden.
Ik zeg : probleem opgelost.

Mark van Staveren
www.2call.nl

sandra56

Wat mij betreft was het op de forum afgesloten hoor meneer van staveren ,maar ja, ik begrijp best wel dat u uw bedrijf weer in het goede daglicht moet proberen te plaatsen nadat ik hier mijn ONGENOEGEN naar uw bedrijf hebt geplaatst. Ik zal twee mensen meenemen waarvan de ene een samsung GREY en de andere een samsung PLATINUM SILVER heeft om u echt,heel echt te OVERTUIGEN dat 2call mij wel twee VERKEERDE KLEUREN telefoontoestellen heeft opgestuurd. Hoe kan het dat 2call nu wel de samsung PLATINUM SILVER in de winkel aan mij kan laten zien terwijl ik die had besteld en NIET hebt ontvangen :? Tot ziens meneer van staveren.

Fordfocuswagon1,6

Ongelezen bericht door Fordfocuswagon1,6 »

sandra56
Ik weet niet of jullie KLEURENBLIND zijn hoor! Ik ben dat in ieder geval niet. Ik heb via jullie site(2call) een samsung soul U900 PLATINUM SILVER besteld en wil GEEN bruin,grey of black,anders had ik één van deze kleuren wel besteld
Tjah als je zo een bedrijf aanschrijft dan kan je er op wachten dat ze ook op dit forum gaan kijken en dingen proberen recht te zetten die niet waar zijn etc....

Ik vind dat het bedrijf 2call heel netjes heeft gehandeld.
En ook nog gaan zeuren over 7 euries reiskosten kom op zeg...

:roll: :roll: :roll:

Tjah zulke mensen zal je altijd blijven houden die altijd en overal wel iets over te zeuren hebben...en gelijk hier allemaal dingen lopen te roepen die niet waar zijn.... Ik sta in me recht en lopen te dreigen met ik ga naar me advocaat volgens mij moet je dan ook aan hem vragen of hij jouw reiskosten wil betalen
heb gevraagd als hij bereid is mij de reiskosten naar den haag te vergoeden en mijn 7€ onkosten alsnog te crediteren
:P :P
Laatst gewijzigd door Fordfocuswagon1,6 op 19 mar 2009 04:36, 1 keer totaal gewijzigd.

sandra56

:shock: :shock: :shock: , ik vindt het helemaal niet nodig om in te gaan op jouw reactie, have a good evening :roll: :roll: :roll: :roll:

sandra56

Fordfocuswagon1,6 Tjah zulke mensen zal je altijd blijven houden die altijd en overal wel iets over te zeuren hebben...en gelijk hier allemaal dingen lopen te roepen die niet waar zijn.... Ik sta in me recht en lopen te dreigen met ik ga naar me advocaat volgens mij moet je dan ook aan hem vragen of hij jouw reiskosten wil betalen :) Now, ik ben vandaag naar den haag gereisd en alles is netjes afgehandeld zoals meneer van staveren(2call) mij had toegezegd. Dat houd in; ik kon de verkeerde kleur toestel ruilen voor de kleur toestel die ik had besteld, de reiskosten is vergoed, de 7euries heb ik ook terug gekregen en ik ging als een TEVREDER KLANT weg uit den haag :P :P :P

Fabel

Ongelezen bericht door Fabel »

pas je dan ook ff je topic aan, aangezien het geen list en bedrog is maar KEURIG opgelost!
dat zou wel zo netjes staan.

Gesloten