LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 4Launch: afspraak is geen afspraak

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
peterzyxw

4Launch: afspraak is geen afspraak

Ongelezen bericht door peterzyxw »

Na ongelooflijk veel gedoe met mijn digitale tv bleek dat een bij 4Launch besteld product (Ziggo CAM-module) defect was. Terugsturen + opsturen nieuw product liep vrij vlot. M.b.t. het prijsverschil werd mij bij de start van deze omruilprocedure klip+klaar verzekerd dat het prijsverschil met mij zou moeten worden verrekend. Het nieuwe product was goedkoper. Maar vervolgens.... weigert 4Launch ineens het verschil terug te betalen en heeft het over een 'interpretatieverschil'. Ook na 6 mailwisselingen.

Daarna heb ik slechte recensies op internet achtergelaten. En opeens weet 4Launch mij wel telefonisch te vinden!!! En zijn mijn recensies bij enkele zg. 'objectieve klantensites' (waar 4Launch ook volop op adverteert) ineens verdwenen.

Afspraak is geen afspraak en.... negatieve recensies over 4Launch vedwijnen hier+daar als sneeuw voor de zon. :oops:

Prolix

Re: 4Launch: afspraak is geen afspraak

Ongelezen bericht door Prolix »

Om hoeveel euri gaat het eigenlijk?

peterzyxw

Re: 4Launch: afspraak is geen afspraak

Ongelezen bericht door peterzyxw »

Het gaat om weinig.
Maar het is nooit netjes om je afspraken niet na te komen en je klant vervolgens onvriendelijk te bejegenen. Dat accepteer ik niet als ik een nieuwe auto koop en ook niet als iets koop van een paar tientjes.
In een ander bericht op deze site heb ik aangegeven hoe kieskeurig.nl niet bepaald objectief en zelfs censurerend omgaat met een negatieve recensie die ik op kieskeurig.nl had geplaatst. Ik vind dat echt te treurig voor woorden.

Gesloten