LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 4netEcommerce

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
einalem

4netEcommerce

Ongelezen bericht door einalem »

Ook ik heb zeer slechte ervaringen met 4netEcommerce te Maarsbergen! Elk jaar bestelt mijn zoon het dvd Jaaroverzicht Formule1. En iedere keer gaat het fout: Wij sturen de bestelbon in en betalen het verschuldigde bedrag. ELKE keer laat levering op zich wachten. Ze beweren zelfs dat ze geen betaling hebben ontvangen. Vervolgens sturen we een kopie bankafschrift naar ze en bestoken ze met telefoontjes en e-mails. Echter de levering blijft uit!!
Er wordt niet gereageerd op telefoontjes en mails. Ze maken vies misbruik van hun 'monopolie positie omdat een dergelijke dvd nergens anders te verkrijgen is.
GA ABSOLUUT NIET MET DIT BEDRIJF IN ZEE!!!

Guardian72
Contacteer:

Re: 4netEcommerce

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Doe dan aangifte als je betaald hebt, en niet levert.
Als per mail van hun hebt gekregen 'u hebt niet betaald'- kan je zelfs aantonen dat men niet te goeder trouw handelt.

En, volgens mij moet het toch mogelijk zijn om elders iets dergelijks te vinden?

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

einalem

Als er elk jaar gedonder is, dan begrijp ik niet dat je daar jaarlijks bestelt. Bestel dus onder rembours (maar dat zal wel niet kunnen) of bestel helemaal niks bij dit bedrijfje.

Maxiem.

twingo17

Ongelezen bericht door twingo17 »

Hallo

Ik heb ook problemen gehad met deze firma en na veel bellen ( elke dag )en mailen, zijn de bestelde artikelen toch nog redelijk snel afgeleverd .

mvg Henk

Gesloten