LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aanbiedingen verschillen per type telefoon misleiding?
Aanbiedingen verschillen per type telefoon misleiding?
Er is iets wat mij nu al een tijd lang opvalt en dat ik misleidend vind. Als ik iets zoek bij een internetbedrijf met mijn telefoon, de Samsung S7 dan krijg ik hele andere vaak duurdere aanbiedingen dan wanneer mijn dochter dezelfde opdracht geeft met haar Samsung S4 mini. Een voorbeeld. Vorige week zag ze een jurk bij Aliexpress. Ik wilde die voor haar kopen daar mijn toestel beter beveiligd is om internetaankopen te doen. Op mijn opdracht kreeg ik totaal andere jurken uit een veel duurdere prijsklasse. Na een uur zoeken vonden we eindelijk haar jurk maar ik moest voor dezelfde jurk wel meer betalen Dit is niet de eerste keer dat mij dit gebeurt. Kan dat zomaar. Dat je type telefoon marketingtechnisch de aanbieding uitlokt kan ik nog iets bij voorstellen hoewel t mij wel stoort. Maar dat ik er ook meer voor moet betalen vind ik vreemd. Weet iemand hoe dit zit. Ik vind dit echt misleiding.
-
Re: Aanbiedingen verschillen per type telefoon misleiding?
Kijkt u wel bij dezelfde verkoper? Ali is een verzamelplek voor allerlei verkopers. Zeg maar een soort Martkplaats voor bedrijven. Daar wordt veel van hetzelfde aangeboden. Meerdere verkopers hebben dezelfde goederen voor verschillende prijzen.
Waarom ga je een uur zoeken als ze ook gewoon de link Ian appen? Weet je gelijk zeker dat je appels met appels vergelijkt.Damoontje schreef:Er is iets wat mij nu al een tijd lang opvalt en dat ik misleidend vind. Als ik iets zoek bij een internetbedrijf met mijn telefoon, de Samsung S7 dan krijg ik hele andere vaak duurdere aanbiedingen dan wanneer mijn dochter dezelfde opdracht geeft met haar Samsung S4 mini. Een voorbeeld. Vorige week zag ze een jurk bij Aliexpress. Ik wilde die voor haar kopen daar mijn toestel beter beveiligd is om internetaankopen te doen. Op mijn opdracht kreeg ik totaal andere jurken uit een veel duurdere prijsklasse. Na een uur zoeken vonden we eindelijk haar jurk maar ik moest voor dezelfde jurk wel meer betalen Dit is niet de eerste keer dat mij dit gebeurt. Kan dat zomaar. Dat je type telefoon marketingtechnisch de aanbieding uitlokt kan ik nog iets bij voorstellen hoewel t mij wel stoort. Maar dat ik er ook meer voor moet betalen vind ik vreemd. Weet iemand hoe dit zit. Ik vind dit echt misleiding.
Deze is goud waard...Damoontje schreef:... daar mijn toestel beter beveiligd is om internetaankopen te doen.
We hebben hier nog een oude Tandy staan, met een vreselijk bewerkte Windows 3.1. De huidige virussen en malware hebben geen kans op dat oude ding. Maar goed, door mensen met een dergelijke gedachtegang hebben veel internet criminelen vrij spel..