sylvesterb schreef:moederslink schreef:
Zelf denk ik als het altijd dezelfde postbode is en hij jullie kent en vice versa dat hij zo.n streek niet zal durven leveren
Maar ja ....
Wie zegt dat TS niet de boel bedriegt. TS wist immers dat de postbode kwam en nu hier advies vragen.
* Waarom vooraf zo om de ID vragen of het verplicht is (dit is niet standaard, bestaat wel als verzend methode)
* Waarom alles vooraf opnemen
* Waarom wel geld hebben voor een Playstation, maar geen €50 om naar de commissie te stappen
We kunnen de postbode wel beschuldigen maar mogelijk dat TS gewoon iemand heeft gevraagd in haar tuin te lopen en het pakket in ontvangst te nemen. Via de website kun je goed bepalen wanneer de postbode komt.[/qu]
Oke snap ik waarom voor is bellen?
Ik woon hier pas een jaar en wou niet dat mijn aankoop van 400 euro bij buren zou belanden, ik wou dus wel zekerheid dat IK het kreeg
Ik heb vaker gehad dat MIJN gekochte paketjes werden afgegeven bij verschillende buren. Heb ze netjes gekregen van ze maar zo hoort het niet.
Waarom alles vooraf opnemen?
Omdat intertoys gelijk zei (voor ik de postbode zag) we geloven u niet
Dus het zou mijn woord tegen dat van intertoys worden.(bel gesprekken worden automatish opgenomen)
Plus ik was pislink toen de berzorger kwam voor een klacht.
Wel geld voor een ps4 maar niet voor geschillencomissie?
Ja 5 maanden gespaard en een beetje vakantie geld.
Het was voor een ziek kind wat maar heel weinig naar buiten mag ivm infectief.
En ja met legen handen aankomen op de verjaardag nee. Dus kocht ik iets anders(in een winkel)
En op die extra 50 euro had ik niet gerekend
Ik ging ervan uit dat de ps4 gewoon aan mij geleverd ging worden.
En iemand vragen om in mijn tuin te lopen?
Vrij kinderachtig.
Ik kom om advies vragen omdat ik niet zo goed weet wat ik moet zeggen tegen de geschillencomissie aangezien ik niks weet.
Ik weet alleen wat de postbode zegt.
Hij gaf btw ook aan: ja als het perse voor jou was zocht ik wel na jou en gaf ik het niet die man wat hier liep.
(Mijn naam stond toch op het pakket)
Maar hij kijkt niet zo nouw naar namen.