xFamilie schreef:ik heb op 9-08-2017 heb ik bij intertoys een playstation 4 Pro besteld en betaald met ideal 399.00 euro.
ik had van te voren even naar intertoys gebeld of er een id getoont moest worden omdat het om veel geld gaat en ja dat moest indd,dus ik dacht dat ik het wel kon vertrouwen.
deze zou 10-08-2017 geleverd worden.
toen ik rond 17:30 ging kijken hoelaat hij zou komen, zag ik dat hij al geleverd was.
ik heb de dag erna gelijk met intertoys en postNL gebeld er liep een onderzoek. later de middag nog een keer met intertoys de leidinggevende gebeld, post nl bleef zeggen dat ik het gekregen had.
toen we het contact verbroken rond 17:15 ging de bel en de postbode(altijd dezelfde) stond aan de deur.
ik zei een moment en pakte mijn telefoon en filmde bijna het hele gesprek.
09-08 : PS besteld en TS vraagt van te voren aan Intertoys of er een ID getoond moet worden
Dit blijkt dus helemaal niet nodig te zijn, krabbel voor ontvangst was voldoende zegt Post NL
10-08 : zou geleverd worden
10-08 : TS ziet om 1730u dat er al geleverd is ---- hoe dan??? Waaraan dan ???
11-08 : TS belt Intertoys en Post NL maar er
liep ( al ) een onderzoek ? Hoezo dan? ?
11-08 : ( altijd dezelfde ! ) postbode ad deur ..gesprek wordt gefilmd tot de batterij leeg is.. zegt te goeder trouw te zijn geweest en het afgegeven heeft.
Vraag me niet waarom, maar ik geloof deze postbode . Als hij het pakket achterover heeft gedrukt komt ie echt niet gelijk weer ad deur en dan wordt het ook nog opgenomen ! Het is ook nog eens altijd dezelfde postbode. Die gaat echt niet zoiets stoms uithalen in zn eigen wijkje. Bovendien heeft hij een goede staat van dienst en blijkt betrouwbaar te zijn.
Het verhaal is echt raar zoals ik al eerder ook schreef.
En nd geschillencommissie gaan? Ik zie het nog niet zo 1-2-3 gebeuren eerlijk gezegd
Het verhaal rammelt imo...sorry hoor.