LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] aankopen bij www.elektronicastore.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Van Heuvel & van Heck

aankopen bij www.elektronicastore.nl

Ongelezen bericht door Van Heuvel & van Heck »

Ik heb een siemens gigastes SL100 besteld bij www.elektronicastore.nl.
Op hun website staat deze telefoon in de kleur "Epresso Cream". Dus heb ik deze telefoon besteld. Volgens krijg ik de telefoon thuis met een doos die de zelfde kleur afbeeld als hun website. Ik maak deze doos open en er zit een andere kleur telefoon in (white marble).

Ik bel met Elektronicastore.nl en tot mijn grote verbazing krijg ik te horen dat hun alleen maar de kleur "white marble" leveren. Het is mijn probleem dat hun niet de juiste afbeelding op internet zetten en verder ook geen andere kleur van deze telefoon vermelden. Ze zijn niet van plan om de telefoon terug te nemen en maken al helemaal geen excuses voor de door hen gemaakte fout.

Met andere wooden weet je nooit wat je geleverd krijgt bij Elaktronicastore en ik voel me bedrogen. U begrijpt wel dat deze witte telefoon niet staat in mijn interieur. Hoe kan een winkel die aangesloten is bij thuiswinkel waarborg zo handelen. Ze hadden toch vrij simpel de juiste afbeelding en kleur op internet kunnen zetten.

Bij elektronicastore wordt de klant de dupe van fouten binnen hun organisatie.

Met vriendelijke groeten,

J. van den Heuvel

Ventje Vijfhaar

Re: aankopen bij www.elektronicastore.nl

Ongelezen bericht door Ventje Vijfhaar »

Tja, je zegt dat op de website de kleur "Espresso cream" wordt aangeboden, maar er is in de hele tekst geen woord over de kleur te vinden. Daar kan je dus geen rechten aan ontlenen.
(algemene voorwaarden, punt 9) :oops:

Maar je hebt wel het recht om het artikel binnen de zeven dagen zichttermijn zonder opgaaf van reden te retourneren.
(algemene voorwaarden, punt 7) :oops: :oops:

Dit had je dus van te voren goed moeten lezen: http://www.elektronicastore.nl/vshop/conditions.php

Marcel :wink:

ventje vijhaar

Ongelezen bericht door ventje vijhaar »

PS. ik bedoel hierboven punt 4 ipv punt 7 alg. voorwaarden
Marcel :oops:

Stijn Wissink

Ongelezen bericht door Stijn Wissink »

ik koop alles bij www.best-sellers.nl en dat gaat altijd top. ze hebben volgens mij net zoveel als in een gewone winkel. van frituurpannetje tot lcd-scherm. tot nu toe altijd alles daar opgehaald en tot nu toe naar volle tevredenheid. maar die site van elektronicashop vind ik er ook wel mooi uit zien.

joopvendenheuvel

Ongelezen bericht door joopvendenheuvel »

Tja, als er alleen een foto "Epresso Cream" kleur op hun website staat en zij leveren alleen witte telefoons wie is er dan verkeerd bezig?

Natuurlijk staat in de vijfhonderdste regel van hun voorwaarden wel ergens vermeld dat indien zij fouten maken ze eronder uit kunnen komen!

In plaats dat ze mijn telefoon zonder extra kosten hadden omgeruild tegen de juiste kleur hebben ze mij een grote mond gegeven.

Dus nee Ventje Vijfhaar, zo werkt dit niet. Hier is duidelijk sprake van misleidende verkooptechnieken. Ik kon inderdaad de telefoon binnen zeven dagen terug sturen. Maar jij weet niet hoe ik behandeld ben door deze zaak. Ik durfde mijn telefoon niet terug te sturen want deze had ik al betaald. Wie zegt mij dat hun mij het geld terug zouden storten.

Dus erg gemakkelijk Ventje Vijfhaar om onder een andere naam iemand te verbeteren. Je werkt natuurlijk bij die zaak en probeert zo je eigen fouten goed te maken.

Erg veel werk op de juiste foto bij het bestelnummer te vermelden voor al je klanten!

Hoogachtend,

J. van Heck

Van Heuvel & van Heck

Ongelezen bericht door Van Heuvel & van Heck »

Na maanden onderhandelen met de elektronicastore zijn ze eindelijk tot de conclusie gekomen dat de fout wel degelijk bij hun lag en hebben de juiste telefoon opgestuurd.
Ik ben trouwens niet van plan om de verkeerde terug te sturen.
Wat zouden jullie doen??

Met vriendelijke groeten,

J. van den Heuvel

johanvandierei

Ongelezen bericht door johanvandierei »

wel terugsturen, tenzij je zelf ook een oplichter bent

Gesloten