Ik heb gelijk soortige klachten als reeds op deze site en vele andere sites vermeld. Zojuist klacht ingediend bij de jurist van Thuiswinkel Waarborg. N.l. geen levering door Trendis, geen tot nauwelijks reactie, telefonisch niet bereikbaar, inmiddels 3 maanden verder en ook betaling wordt niet gestorneerd.
Ik ga nu een aangetekende brief sturen en aangifte doen bij de Politie. Ik heb met iDEAL betaald en in de voorwaarden welke banken bieden is er geen andere optie. Storneren doet de bank niet. Deze nemen in het veiliger maken van internet betaalverkeer geen acties voor hun klanten helaas!
Ik heb tevens richting Thuiswinkel Waarborg in twijfel getrokken waarom het bedrijf Trendis nog wel steeds op de site van Thuiswinkel Waarborg staan als goedgekeurd lid.
Ik ben dit soort gedrag meer dan zat en zou wel willen proberen om met een grotere groep gedupeerden een zaak aan te spannen tegen deze wanprestaties, het bedrijf en v.n.l. haar bestuurders. Wie dit steunt - stuur een email naar [email protected]
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Actie tegen TRENDIS.NL
Re: Actie tegen TRENDIS.NL
Ook ik heb zeer slechte ervaringen met Trendis.
Inmiddels heb ik met diverse instanties contact gehad en het beste is om alle klachten bij de volgende instanties in te dienen.
Stuur je probleem met alle correspondentie naar [email protected]. Kijk ook op www.fraudehelpdesk.nl voor meer info.
Doe aangifte op www.mijnpolitie.nl en dan bij internetoplichting. Hoe meer aangiftes er zijn, hoe eerder de politie actie zal ondernemen.
Daarnaast zou je nog een melding kunnen doen van belastingfraude bij de belastingdienst of de FIOD. Trendis is namelijk uitgeschreven bij de KvK en mag dus geen inkomsten meer hebben uit handelsactiviteiten. De website is echter weer gewoon in de lucht en hij kan dus wel degelijk weer inkomsten krijgen. Ze lichten dus niet alleen zijn klanten, maar ook de belastingdienst op.
Wanneer we de handen ineen slaan is er hopelijk iets te beginnen tegen deze oplichter. Anders blijft hij slachtoffers maken.
Inmiddels heb ik met diverse instanties contact gehad en het beste is om alle klachten bij de volgende instanties in te dienen.
Stuur je probleem met alle correspondentie naar [email protected]. Kijk ook op www.fraudehelpdesk.nl voor meer info.
Doe aangifte op www.mijnpolitie.nl en dan bij internetoplichting. Hoe meer aangiftes er zijn, hoe eerder de politie actie zal ondernemen.
Daarnaast zou je nog een melding kunnen doen van belastingfraude bij de belastingdienst of de FIOD. Trendis is namelijk uitgeschreven bij de KvK en mag dus geen inkomsten meer hebben uit handelsactiviteiten. De website is echter weer gewoon in de lucht en hij kan dus wel degelijk weer inkomsten krijgen. Ze lichten dus niet alleen zijn klanten, maar ook de belastingdienst op.
Wanneer we de handen ineen slaan is er hopelijk iets te beginnen tegen deze oplichter. Anders blijft hij slachtoffers maken.
Inmiddels na bemiddeling jurist van het thuiswinkel waarborg en lang aanhouden, is betaling teruggestort. Ik denk persoonlijk dat een klacht bij de KvK het meest effectief is, want zodra aangifte bij de politie in het spel komt wordt telkens terugbetaald. Ik heb echter nog een andere response gehad en dat was het en met 3 gevallen sta je niet sterk.
Wij hebben in februari 2011 twee paar schaatsen besteld en betaald bij TRENDIS. De schaatsen zijn nooit geleverd en ons geld hebben wij ook niet terug ontvangen. TRENDIS reageert niet op e-mails (ook niet op die van het THUISWINKEL WAARBORG. Aangetekende post komt gewoon terug. Telefoon wordt niet opgenomen. Te laat hebben wij gezien dat het internet wemelt van de klachten over TRENDIS. Wij zijn nu een procedure begonnen bij degeschillencommissie.nl. Trendis is sinds 6 april 2011 geen (aspirant) lid meer van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie.
Naar aanleiding van uw bericht zullen wij ook aangifte doen bij de politie online.
Naar aanleiding van uw bericht zullen wij ook aangifte doen bij de politie online.
-
Guardian72
- Contacteer:
Voor zover ik kan zien op de geschillencommissie website -is trendis niet aangesloten .. heeft het dan nog zin?Esperance schreef:Wij hebben in februari 2011 twee paar schaatsen besteld en betaald bij TRENDIS. De schaatsen zijn nooit geleverd en ons geld hebben wij ook niet terug ontvangen. TRENDIS reageert niet op e-mails (ook niet op die van het THUISWINKEL WAARBORG. Aangetekende post komt gewoon terug. Telefoon wordt niet opgenomen. Te laat hebben wij gezien dat het internet wemelt van de klachten over TRENDIS. Wij zijn nu een procedure begonnen bij degeschillencommissie.nl. Trendis is sinds 6 april 2011 geen (aspirant) lid meer van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie.
Toen wij de artikelen bestelden, was Trendis nog (aspirant) lid van het waarborg.