LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] advies gevraagt.. koopgoedkoop.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
anka71

advies gevraagt.. koopgoedkoop.nl

Ongelezen bericht door anka71 »

Ik heb al een paar keer gekeken op de site en daar staan mooie wittte eetkamerstoelen met wieltjes, 6 stuks voor nog geen €300 euro!! Koopje dus.
Maar wie heeft deze stoelen en zijn ze een beetje van kwaliteit, ik weet natuurlijk dat je voor €300,00 niet veel kan verwachten.Maar €300,00 is voor mij wel een hoop geld.
Ik zie wel verschillende reacties over het bedrijf zelf maar ben zeer benieuwd naar iemand die deze stoelen daar heeft gekocht.
Alvast bedankt voor de reactie. :)

Sossaboy

Re: advies gevraagt.. koopgoedkoop.nl

Ongelezen bericht door Sossaboy »

Ik heb even op die site gekeken, het is natuurlijk moeilijk iets van de kwaliteit te zeggen vanaf een foto.
Wel kan ik zeggen dat je van een stoel van 50 euro niet te veel kan verwachten.
Ik zou zeggen even door sparen en goede stoelen kopen waar je lang plezier van kan hebben.

Tryzia

Ongelezen bericht door Tryzia »

In eerste instantie leek de service heel goed, maar wij hebben daar een fiets gekocht die na 8 weken gebruik al 120 euro schade heeft en flink geroest is. En koopgoedkoop wil alleen maar 40 euro vergoeden. Ik zou het risico niet nemen.

hb5050

Ongelezen bericht door hb5050 »

Ik heb daar een wine warmer gekocht deze werkt niet en lekt.
gebeld met koopgoedkoop en mijn klacht uitgelegd krijg als advies om er foto’s van te maken.
Er staat in de beschrijving stop de voet nooit in het water om elektrische schok te voorkomen.
Maar als hij lekt loopt de vloeistof in de voet wie gaat hem dan proberen en fotograferen lekker advies
Zonder foto’s willen zij niets doen ik heb gevraagd aan medewerker (Niky) wat dit voor onzin is
werd mij alleen een prettige dag toe gewenst en telefoon verbinding werd verbrokken.
HB5050

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

hb5050

Er is hier sprake van een ondeugdelijk en zelfs gevaarlijk produkt. Je kunt het produkt dan op kosten van de verkoper retourneren. Als reparatie mogelijk is, dan heeft de verkoper het recht om het produkt te repareren. Als dat niet mogelijk is, dan dient hij het produkt te vervangen en als dat ook niet kan, dan dient hij de aankoopkosten terug te sturen. De verkoper mag in die procedure wettelijk gezien geen drempels opwerpen (bijvoorbeeld eerst foto's opsturen). Overigens kun je deze webshop ook nu al melden bij Consuwijzer en deze webshop melden een klacht over deze produktfout indienen bij:

de Voedsel en Waren Autoriteit

Bel de Warenklachtenlijn 0800 0488
voor klachten, twijfels of vragen over
de veiligheid van levensmiddelen en
consumentenproducten.

Postadres
Voedsel en Waren Autoriteit
Postbus 19506
2500 CM Den Haag

Telefoon
(070) 448 48 48

[email protected]

Keuringsdienst van waren:
Bel 0800 0488

http://www.vwa.nl/

Voor het indienen van een vraag of een klacht.

http://formdesk.minlnv.nl/kcdv/Warenkla ... _formulier

De Warenklachtenlijn is 7 dagen per week en 24 uur per dag bereikbaar op het gratis telefoonnummer
0800 0488. Uw klacht kan ook digitaal verstuurd worden door het klachtenformulier in te vullen.

Wanneer kunt u een klacht indienen?

 Als u klachten, twijfels of vragen heeft over levensmiddelen of over de hygiëne in bijvoorbeeld een restaurant of supermarkt.
 Als u klachten, twijfels of vragen heeft over de veiligheid van consumentenproducten en gebruiksartikelen als speelgoed, textiel, huishoudelijke artikelen, attractietoestellen, cosmetica, etc.
 Als u iets signaleert dat de voedselveiligheid in gevaar kan brengen.
 Als het rookverbod in openbare ruimten geschonden wordt.
 Als u klachten hebt over huisdiervoedsel.

De medewerkers van de VWAKeuringsdienst van Waren zullen uw klachten en opmerkingen serieus beoordelen en, indien nodig, onmiddellijk actie ondernemen.

Sukses, Maxiem.

PeterDO1983

Ongelezen bericht door PeterDO1983 »

zaterdag setje dumbells besteld en ja this geen prof spullen maar this godzijdank en harstikke bedankt toch binnen gekomen via ups die ik vind het goed was ook gelukkig niet te duur dus dan kan je gokje wagen en schrok ff toen ik de berichten hier las

Conkerslayer

Ongelezen bericht door Conkerslayer »

Ik heb dit laatst dit gekocht bij koopgoedkoop:
- halterset 2x 15kg met rubberen mantel
- halterstang van 167cm ongeveer van 56,5kg

Ik heb ze allebei snel binnen gekregen, helemaal compleet, de halterstang was alleen iets later maar dat kwam volgens mij omdat het tijdens nieuwjaar was. Om de halterset moest ik wel even lachen toen ik de doos open deed omdat het zo groot is allemaal maar opzich wel goed spul vind ik. Ik gebruik ze nu een tijdje en alles blijft wel goed zitten en dat ze zo groot zijn stoord mij ook niet echt ofzo.
De halterstang maakte ik open en de stang is wel echt heel mooi, mooi metaal en is onverwoestbaar en de bijbehorende aandraaischroeven zijn ook van metaal met een rubberen randje dus dat is ook weer positief. De gewichtschijven zijn de zelfde grote dingen zoals bij de halterset maar ze zijn wel mooi. Het is geen metaal, het zijn schijven gevuld met iets van cement ofzo maar WHO CARES waar het van gemaakt is, het is stevig, het juiste gewicht, je kan je spieren ermee trainen en deze schijven kunnen tenminste geen klingelig gekuid maken zoals vele metalen schijven doen als ze elkaar aantikken tijdens het trainen.

Nu las ik dus achteraf al deze negatieve reacties over deze site en ik schrok wel.
Ik ben van plan om de Halterbank erbij te kopen maar ik mag toch hopen dat ik ook geen slachtoffer wordt. Heeft iemand misschien info over de kwaliteit van de Halterbank van deze site?? (Die van €70,99)

Ik ben eigenlijk wel positief over deze site tot nu toe maar de vele negatieve reacties van iedereen is wel schrikbarend en ik houd dus ook mijn hart vast als ik misschien de halterbank ook koop.

Ik moet nog wel even wat zeggen over de UPS. Ik woon in een appartementencomplex met een gallerij en een lift. De bezorger belde aan toen ik aan het werk was en mijn vriendin deed beneden de deur open met de knop via de telefoon. De bezorger vroeg gewoon echt aan mijn vriendin of ze het pakje beneden kon aanpakken omdat hij zo zwaar is!!!!(57kg). Mijn vriendin antwoorde daar op dat we een lift hebben en dat ze dus daarom niet zo ver hoeven te tillen. De bezorger antwoorde dat hij wel met de lift omhoog wou met het pakket maar hij zou het dan boven gewoon in de gallerij op de grond neerzetten!! Terwijl mijn eigen voordeur 8meter verderop zit xD!!! Mijn vriendin heeft iets met haar rug dus die kan het gewoon echt niet tillen maar de bezorger ging gewoon weg.

Cunclusie: het paketje heeft nog 4 uur lang in de openbare gallerij gestaan tot ik thuis kwam en tot mijn verbazing zag ik mijn pakketje daar dus staan. Ik tilde hem mee naar binnen en alles was wel naar wens verder. (Het tillen was goed te doen want het was verdeeld in 2dozen van 25kilo) de UPS is dus lui en brengt bij mij dus het pakketje niet naar mijn voordeur maar laat het in de gallerij staan terwijl die jongens gewoon zo'n handig karretje hebben in hun busje voor zwaardere pakketjes.

Koopgoedkoop kan hier niks aan doen en prijs/kwaliteit vond ik dus wel goed, kwaliteit van levering dus wat minder. Ik hoop alleen dat iemand hier dus nog info heeft over de Halterbank :)

Gr Nando

Gesloten