LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Afgehandeld

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Boudewijnvdven

Afgehandeld

Ongelezen bericht door Boudewijnvdven »

Afgehandeld.
Laatst gewijzigd door Boudewijnvdven op 18 apr 2013 12:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Boudewijnvdven

Re: Afgehandeld

Ongelezen bericht door Boudewijnvdven »

Hebben meerdere mensen hier last van?

Wehkamp.nl

Ongelezen bericht door Wehkamp.nl »

Beste Boudewijn,

Op de eerste plaats excuses voor het ontstane ongemak. Graag bemiddel ik voor je in deze kwestie. Indien je van mijn aanbod gebruik wilt maken, stuur dan even je contactgegevens naar: [email protected].

Met vriendelijke groet,

D.Hendriksen
wehkamp.nl

jrgar

Ongelezen bericht door jrgar »

Ja, ik heb hier ook last van. Ik ben al 1,5 jaar in strijd met wehkamp over mijn Sony vaio die na 8 dagen een blanco scherm had na het sluiten van de deksel. Ook na resetten bleef het scherm wit. Ter reparatie gestuurd naar sony en die bevestigde na afloop dat er een barst in het scherm zat en dit valt niet onder de garantie. Begrijpelijk maar de schuld wordt direct bij de gebruiker neergelegd. Er wordt ook niet afgevraagd of dit ook mogelijk is door bv transport of iets dergelijks. Laptop weer terug gehad en de doos waarin de laptop zat was zwaar beschadigd. Nu zit ik nog steeds met een defecte laptop van Sony en alles loopt nu bij de rechtsbijstand.

marietje224

Ongelezen bericht door marietje224 »

iets van 2 jr terug hadden wij een gewone pc besteld die was op dat moment,ja echt,goedkoper als in de winkel.
na 3 mnd begaf de harde schijf het,nou is mijn man wel heel erg bezig met pc's dus die wist gelijk de harde schijf..niks geen whekamp gebeld,gelijk HP.
mijn man regitreerd zich altijd dus ze kunnen zien wanneer je wat en hoe hebt gekocht,deze meneer zei zullen we wat testjes doen,mijn antwoorde ja dat en dat heb ik al gedaan,nou zie de meneer niet nodig dus...de harde schijf.
we sturen u een nw op?? :oops: mijn man zo makkelijk,ja hoor we kunnen de pc ophalen maar dat kost ons meer geld...2dg later had ik met een speciale dienst de nw harde schijf en nog een grotere ook! de kapotte hoefde ze niet.
wehkamp is gewoon een tussenpersoon gewoon gelijk sony bellen

Gesloten