LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ah.nl / albert.nl
ah.nl / albert.nl
Ik maak al jaren gebruik van deze service, maar het blijft lastig dat ik na elke bezorging klantenservice moet bellen om een of meerdere problemen. De klantenservice lost het dan wel weer op, maar is het nodig dat je na elke bezorging naar dit nummer moet bellen.
De klachten varieren, soms krijg je producten niet gelevered maar die staan gewoon op de bon. soms zijn deze producten kapot, terwijl het echt niet hoeft. Als ze dat beter inpakken dan blijven deze producten heel. Wie verzint het om melkpakken ondersteboven in een tas te zetten. Maar waar ik het vaakst over moet bellen zijn producten die over datum zijn en producten die ze niet goed wegen. staat er een ander bedrag op de bon dan op de sticker van de artikelen. Dit geef je door aan de klantenservice, maar de volgende keer gebeurt het weer. Het lijkt wel alsof ze expres een hoger gewicht doorgeven, of producten geven die over datum zijn, in de hoop dat de klant het niet merkt. En je zou het ook niet merken, van albert heijn verwacht je dit niet.
Ze zijn wel altijd op tijd aan de deur, en vriendelijk. Maar dat compenseert natuurlijk niet voor de kwaliteit van de producten.
Hebben meer mensen zulke klachten van de ah.nl bezorgservice, of is het toeval dat het telkens bij mij gebeurd.
De klachten varieren, soms krijg je producten niet gelevered maar die staan gewoon op de bon. soms zijn deze producten kapot, terwijl het echt niet hoeft. Als ze dat beter inpakken dan blijven deze producten heel. Wie verzint het om melkpakken ondersteboven in een tas te zetten. Maar waar ik het vaakst over moet bellen zijn producten die over datum zijn en producten die ze niet goed wegen. staat er een ander bedrag op de bon dan op de sticker van de artikelen. Dit geef je door aan de klantenservice, maar de volgende keer gebeurt het weer. Het lijkt wel alsof ze expres een hoger gewicht doorgeven, of producten geven die over datum zijn, in de hoop dat de klant het niet merkt. En je zou het ook niet merken, van albert heijn verwacht je dit niet.
Ze zijn wel altijd op tijd aan de deur, en vriendelijk. Maar dat compenseert natuurlijk niet voor de kwaliteit van de producten.
Hebben meer mensen zulke klachten van de ah.nl bezorgservice, of is het toeval dat het telkens bij mij gebeurd.
-
- Berichten: 6897
- Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
- Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)
Re: ah.nl / albert.nl
ik was van plan om het eens te gaan doen,maar laat maar zitten
Re: ah.nl / albert.nl
Wij maken al jaren gebruik van deze service en nooit problemen !
Re: ah.nl / albert.nl
Op mijn werk wordt enkele malen per week gebruik gemaakt van deze service, al jaren lang. Het gaat dan om redelijk grote bestellingen (lunch voor plm 10 personen voor meerdere dagen). Eigenlijk nog nooit grote problemen gehad, wel eens wat kleine foutjes maar dat kan altijd gebeuren.
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 24 jun 2010 14:43
Re: ah.nl / albert.nl
Ik heb een aantal keer hier besteld.
Prima service.
Maar ik kreeg vaak kattenvoer (terwijl ik honden heb!)
En ook geen hondenvoer had besteld.
Dit stond niet op de bon, nou ja prima dan.
Het enige nadeel is de kratten die ze hebben!
Je betaald hier borg voor en kunt deze niet inleveren bij de normale Albert Heijn winkels.
Nu heb ik nog 4 kratten hier staan maar kan deze dus niet inleveren (kan wel 1 ding laten bezorgen maar kost me dan 5 euro!)
Ik heb het maar voor lief genomen, en de kratten maar in gebruik genomen hier in huis.
Wel moet ik zeggen dat ze niet erg stevig zijn 2/4 kratten zijn veel dingen afgebroken.
Dus ook als ik zou willen zou ik waarschijnlijk mijn borg niet terug krijgen.
Dat is mijn ervaring, service prima alleen je blijft met die kratten zitten als je niet meer besteld via internet en het laat bezorgen
Prima service.
Maar ik kreeg vaak kattenvoer (terwijl ik honden heb!)
En ook geen hondenvoer had besteld.
Dit stond niet op de bon, nou ja prima dan.
Het enige nadeel is de kratten die ze hebben!
Je betaald hier borg voor en kunt deze niet inleveren bij de normale Albert Heijn winkels.
Nu heb ik nog 4 kratten hier staan maar kan deze dus niet inleveren (kan wel 1 ding laten bezorgen maar kost me dan 5 euro!)
Ik heb het maar voor lief genomen, en de kratten maar in gebruik genomen hier in huis.
Wel moet ik zeggen dat ze niet erg stevig zijn 2/4 kratten zijn veel dingen afgebroken.
Dus ook als ik zou willen zou ik waarschijnlijk mijn borg niet terug krijgen.
Dat is mijn ervaring, service prima alleen je blijft met die kratten zitten als je niet meer besteld via internet en het laat bezorgen
Re: ah.nl / albert.nl
@mistique89
Over die kratten.
Een handige tip.
Ik bestelde ook voorheen bij Albert.nl en ik had net genoeg geld op mijn pinpas. Maar die kratten is geloof ik 7 euro borg per stuk (kan me vergissen, ik bestel al jaren niet meer daar). Maar ik had dus 6 kratten van die bezorger gekregen waar veel zware boodschappen in zaten. Dus er kwam zo'n 42 euro extra bij. Enfin, ik zat met die kratten, die ik nooit gebruik en alleen maar in de weg staan/liggen.
Ik bedacht zo, als Albert.nl de volgende keer weer komt pak ik het anders aan.
De volgende bestelling kreeg ik weer 5 kratten (zucht). Ik ging met een rap tempo die kratten uitpakken en voordat die bezorger het in de gaten had stonden er 5 kratten leeg, plus die 6 in de kast. Scheelde me 77 euro. Die bezorger had dit nog nooit mee gemaakt en nam ze maar allemaal mee (ze waren immers alle 11 leeg).
Handige tip dus, als er een bestelling binnen komt, pak die kratten snel uit, vraag anders de bezorger of ie even kan meehelpen met uitpakken zodat hij die krengen weer kan meenemen. Dit doen ze vaak wel. En zo niet ga ik nog sneller te werk, enkel om ze even te sarren.
Zie maar wat je met mijn tip doet, ik heb in ieder geval geen last meer van die nutteloze kratten, en ik hoef die achterlijke borg niet op te hoesten.
Over die kratten.
Een handige tip.
Ik bestelde ook voorheen bij Albert.nl en ik had net genoeg geld op mijn pinpas. Maar die kratten is geloof ik 7 euro borg per stuk (kan me vergissen, ik bestel al jaren niet meer daar). Maar ik had dus 6 kratten van die bezorger gekregen waar veel zware boodschappen in zaten. Dus er kwam zo'n 42 euro extra bij. Enfin, ik zat met die kratten, die ik nooit gebruik en alleen maar in de weg staan/liggen.
Ik bedacht zo, als Albert.nl de volgende keer weer komt pak ik het anders aan.
De volgende bestelling kreeg ik weer 5 kratten (zucht). Ik ging met een rap tempo die kratten uitpakken en voordat die bezorger het in de gaten had stonden er 5 kratten leeg, plus die 6 in de kast. Scheelde me 77 euro. Die bezorger had dit nog nooit mee gemaakt en nam ze maar allemaal mee (ze waren immers alle 11 leeg).
Handige tip dus, als er een bestelling binnen komt, pak die kratten snel uit, vraag anders de bezorger of ie even kan meehelpen met uitpakken zodat hij die krengen weer kan meenemen. Dit doen ze vaak wel. En zo niet ga ik nog sneller te werk, enkel om ze even te sarren.
Zie maar wat je met mijn tip doet, ik heb in ieder geval geen last meer van die nutteloze kratten, en ik hoef die achterlijke borg niet op te hoesten.
-
- Berichten: 2122
- Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40
Re: ah.nl / albert.nl
ik denk dat het met name van de AH vestiging afhangt of je goed bedient wordt.
Het foutief inpakken of over-de-datum bezorgen lijkt me geen coporate strategy maar meer iets van de bedrijfsleider om op korte termijn zijn winst op te poetsen
Het foutief inpakken of over-de-datum bezorgen lijkt me geen coporate strategy maar meer iets van de bedrijfsleider om op korte termijn zijn winst op te poetsen
Re: ah.nl / albert.nl
Wij hebben afgelopen jaar gebruik moeten maken van de bezorgdienst van AH, vanwege de handicap van mijn vriend. Inmiddels is het gelukkig niet meer nodig, maar we hebben nog wel 4 van die kratten staan, a 4 euro per stuk. Eén van de jongens die een keer kwam bezorgen vertelde ons dat we de kratten bij de klantenservice van AH konden afleveren, maar we konden ze weer mee terugnemen, omdat ze ze niet innamen. Daar was ik flink geirriteerd over. Ze zei dat ze vaker mensen op deze manier aan haar balie had staan met die kratten. En dat we evt een klachtenbrief hierover konden sturen (geen idee precies waarnaar...AH zelf?).
Toen ben ik maar gaan bellen met de bezorgdienst zelf en die vertelde me dat het 8,95 euro kost om ze op te laten halen! Ik ben witheet. Dit is verreweg de slechtste service die ik in tijden heb meegemaakt van wat voor winkel dan ook. Sommige mensen die niet in staat zijn om zelf boodschappen te doen zijn afhankelijk van zulke diensten en worden hierdoor financieel behoorlijk zwaar belast. Zoiets vind ik echt onrechtvaardig!
Toen ben ik maar gaan bellen met de bezorgdienst zelf en die vertelde me dat het 8,95 euro kost om ze op te laten halen! Ik ben witheet. Dit is verreweg de slechtste service die ik in tijden heb meegemaakt van wat voor winkel dan ook. Sommige mensen die niet in staat zijn om zelf boodschappen te doen zijn afhankelijk van zulke diensten en worden hierdoor financieel behoorlijk zwaar belast. Zoiets vind ik echt onrechtvaardig!