ik heb bij alternate een canon camcorder gekocht de software die ze leveren werkt niet en ze willen me ook niet helpen het op te lossen. hier onder het afhandeling van alternate. Ik zou graag zien dat alternate zorgt dat ik de video's van de camcorder kan afhalen.
dit is hun reacktie;
Gezien het feit dat er bij geen enkele camera dergelijke software wordt geleverd is dit een extra proefversie die Canon bij zijn producten stopt om uiteindelijk als doel natuurlijk de consument hun software te laten aanschaffen. Dit gebeurt overigens bij veel producten.
Nu stelt u dat wij dit aan u moeten leveren etc. , niets is minder waar als aanschaffend "bedrijf" kent u een onderzoeksplicht wat inhoudt dat u zichzelf van te voren op de hoogte moet stellen of dit een product is wat aan uw wensen voldoet of niet.
Helaas kunnen wij u dus niet verder helpen wat betreft de software.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd
Met vriendelijke groeten,
xxx
Hoofd klantenservice
gewoon ongelooflijk wat een sevice van alternate
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Alternate levert software die niet werkt bij een camcorder
Re: Alternate levert software die niet werkt bij een camcorder
Als zij bij de aanprijzing van die camcorder vermeld hebben dat ze software zouden meeleveren om die filmpjes naar je computer te trekken, dan lijkt het me een uitgemaakte zaak en moeten zij je hierbij van dienst zijn. Maar het is een schemergebied: ik denk namelijk niet dat zulke software standaard bij camcorders moet zitten. Dat is inderdaad geheel afhankelijk van wat de fabrikant doet. Het gaat soms om shareware en soms zit het er helemaal niet bij. Jij hebt inderdaad de plicht om je daarvan goed op de hoogte te stellen.
Het hangt dus af van hoe die winkel die camera heeft aangeprezen. Ik denk dat het niet per definitie een uitgemaakte zaak is.
Het hangt dus af van hoe die winkel die camera heeft aangeprezen. Ik denk dat het niet per definitie een uitgemaakte zaak is.
Re: Alternate levert software die niet werkt bij een camcorder
Ik erg goede ervaringen met Alternate , snelle levering keurig verpakt en een goede aftersales als er is wat is,
Ik heb zelfs al is een externe harde schijf na de officiële omruil tijd terug gegeven en mijn geld netjes terug gekregen.
Het is wel zo dat bij camera's meestal een trial versie van software wordt bijgeleverd, dat is om je lekker te maken. Heb je CANON zelf al benaderd misschien is er voor jou software wel een update beschikbaar waardoor hij wel werkt.
groeten en suc6
Wadiloper
Ik heb zelfs al is een externe harde schijf na de officiële omruil tijd terug gegeven en mijn geld netjes terug gekregen.
Het is wel zo dat bij camera's meestal een trial versie van software wordt bijgeleverd, dat is om je lekker te maken. Heb je CANON zelf al benaderd misschien is er voor jou software wel een update beschikbaar waardoor hij wel werkt.
groeten en suc6
Wadiloper